web úvod foto rozhovor copyTradiční? Překrásný? Kouzelný? Použitelný pro výjimečnou chvíli? Vítaný i na chatě pro snídani v trávě? Reprezentativní při obchodním jednání šéfů stejně jako při obědě diplomatů? Poklad z dědictví po babičce? Ani tato charakteristika nestačí na vyjádření všeho, co k cibuláku z Českého porcelánu z Dubí patří. Ale mnohá vznešená slova lze pronést také o dalších kouscích tohoto prvotřídního porcelánu, ať bílého, nebo zdobeného jinými vzory než cibulovými.

Letos firma oslaví 160 let na trhu. Má hluboké kořeny, o zušlechtění jejího image se obrovskou měrou zasloužil Ing. Vladimír Feix, někdejší majitel i generální ředitel. Jeho vize i strategie byly nadčasové a opíraly se o trvalé hodnoty i cesty, po kterých doporučoval jít. Kvalita a univerzální použití byly stěžejními. Sám byl autorem mnoha nápadů, nových tvarů hrnků a hrnečků, jimiž nabízel široké zákaznické veřejnosti nejen to, co je praktické, ale také hezké. Učil vnímat krásu okamžiku, která je tak důležitá nejen pro dny slavnostní, ale i ty všední.

webúvodNNO lidech ve věku moudrosti se začíná mluvit stále častěji. Nejen proto, že jich v naší společnosti rychle přibývá, ale i proto, že mnozí z nich nechtějí v penzi jen odpočívat. Naopak, často zůstávají, pokud to je možné, dál ve svých pracovních pozicích nebo v roli poradců, koučů, pomocníků. Když slouží zdraví a baví je to, není důvod ukončit úspěšnou dráhu podnikání nebo odejít z role vrcholového managementu. Touha po seberealizaci i businessovém adrenalinu je někdy obrovská, určité osobnosti bez toho už nedokážou žít. Zejména tehdy, když svoji firmu vypiplaly od nápadu až po excelentní výsledky, když svému podnikání vtiskly image, jež něco znamená. Otázky na téma stáří, užívání si důchodu však přicházejí, a nelze se vyhnout odpovědím. Ženy, pokud jsem si všimla správně, ale tyto diskuze moc rády nemají. Někdy se jich dotýkají, jindy nevědí, jak zareagovat správně.

webúvodní9Ing. Lucia Haraslínová, Ph.D., je řadu let předsedkyní Klastru českých nábytkářů. Výsledky usilovné práce, která ji i nesmírně baví, jsou dobře viditelné. Loni, v 30. ročníku soutěže MANAŽER ROKU, zvítězila v kategorii Nezisková sféra. Jak toto ocenění vnímá v kontextu své profese, si můžete přečíst v následujících řádcích:

webnováV souvislosti s vývojem umělé inteligence v akademickém prostředí se otevírají nové možnosti i otázky ohledně psaní bakalářských prací a celkové role umělé inteligence v akademickém vzdělávání. Ta může efektivně podporovat výuku a poskytovat objektivní zpětnou vazbu, ale je důležité, aby sloužila jako nástroj, nikoli jako náhrada schopností studentů. K tématu rušení bakalářských prací a účinného využití AI se vyjádřila Jana Večerková, zakladatelka a ředitelka intenzivních kurzů programování Coding Bootcamp Praha:

web2Milada Skutilova Karcher2 copyHodnotíte uplynulý rok? Přemýšlíte, co se podařilo, a co ne? Vyjasňujete plány na ten letošní? Pokusíte se o ještě lepší hospodářské výsledky? Nabídnete zákazníkům báječné novinky, další služby, které je utvrdí v tom, že o ně a jejich spokojenost máte opravdu zájem? Otázky, které znáte nazpaměť, a přesto jim věnujete v lednu tu patřičnou pozornost. Nejinak tomu je v Kärcher ČR. Milada Skutilová, generální ředitelka, se vyjádřila takto:

úvodníPopularita jógy stále stoupá a jógové studio dnes už najdete na každém kroku. I v tak velké konkurenci se dá uspět, ale jen díky tvrdé práci, velkému odhodlání a kvalitnímu marketingu. Své o tom ví Šarlota Švojgr Hauzerová, která se pro jógu nadchla v době covidových opatření a už dva roky se jí věnuje na plný úvazek. V rozhovoru nám prozradila, že o klienty nemá nouzi a kromě těch stálých téměř na každou lekci přijde i někdo nový. Zároveň ale přiznala, že i teď občas bojuje s nejistotou, kterou její podnikání přináší.

úvodníIMG 9245V době covidové pandemie vzniklo v Česku mnoho nových e-shopů a patří k nim i Tvoje Svíčka. Jeho zakladatelé Katka a Ondra k tomu ale měli jiné důvody než většina podnikatelů. Ruční výrobou svíček s vlastními vůněmi nevyplňovali volný čas, ale relaxovali v hektickém období. Za tři roky se jim podařilo na trhu etablovat a jejich výrobky už provoněly spoustu domácností i kanceláří. Úspěšně totiž oslovují nejen koncové zákazníky, ale i velkoodběratele. Zároveň v nabídce přibyly také aroma difuzéry nebo esenciální oleje. Jak je možné, že vše stále zvládají sami, navíc se třemi dětmi? Recept na fungující rodinný projekt nám prozradila Katarína Becherová.

img2758 web2Kongresové centrum Praha. Pojem v odvětví kongresové turistiky, významných společenských událostí, akcí přesahujících rámec České republiky. Do novodobé historie naší země se zapsalo výjimečnou charakteristikou. Jako subjekt, který dokáže zájemcům nabídnout úctyhodné hodnoty, ojedinělé organizační schopnosti, originální a nadčasový přístup k zadání. Úspěchy se násobí. Pod vedením generální ředitelky Ing. Lenky Žlebkové se Kongresové centrum Praha posunulo mezi špičková místa oboru v Evropě i na světě. Nejen za to byla letos oceněna v prestižní soutěži MANAŽER ROKU, zvítězila v kategorii Služby.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB