Jana KolaříkováJana KolaříkováMyslet nejen na sebe, vlastní výsledky, úspěch na trhu, ale i na ostatní, kteří s námi žijí a časem budou obhospodařovat planetu, to je jeden z principů podnikání České podnikatelské pojišťovny. Pojmy jako společenská odpovědnost a udržitelnost již dávno zakořenily v jejím pohledu na svět. Prosinec je měsícem, kdy se o dobrých skutcích sluší mluvit víc než kdy jindy. Některé z aktivit proto přiblížila Jolana Kolaříková, marketingová ředitelka ČPP:

KajabováMarkéta KajabováZnačka postavená na vizi i na detailu. Značka, která zní českým trhem. Značka, která je vnímaná generacemi napříč jako ta pravá, jako ta, která hledá, jak nadchnout svého kupujícího. Daří se jí to. Má ojedinělou firemní kulturu. Cílem není maximalizovat zisk, ale objevovat individualitu člověka a jeho tvořivý potenciál. Úkolem je přinášet na trh produkty, na nichž se dá stavět a dlouhodobě je rozvíjet, a zušlechťovat zákaznické potřeby. I proto roste obrat, náklonnost veřejnosti k dm. O tom všem jsem hovořila s jednatelkou dm drogerie markt, s.r.o., Markétou Kajabovou:

GruzieNino MchedlidzeI když je Gruzie geograficky poměrně vzdálená, nabízí nám Středoevropanům mnoho příležitostí k návštěvám a podnikatelským investicím. Jakými cestami se dá vzájemná spolupráce a možnosti rozšířit, o tom jsme hovořili s Nino Mchedlidze, prezidentkou Česko-gruzínské obchodní komory:

AndreaAndrea TrčkováK emocím patří vůně. Vyvolávají vzpomínky, podbarvují zážitky, spojují nás s druhými. Jsou jako osobitý podpis, uvádí se v tiskové zprávě, v níž se oznamuje vstup nového parfému na český trh. Prohlížím si lahvičku z čirého skla s oblými rohy. V ní se nachází průsvitná tekutina, jejímž tajemstvím jsou esence sestavené tak, abychom si mohly my, ženy, užívat parfém francouzské kosmetické značky GERnétic do sytosti. Ano, Laboratoře GERnétic, které vyrábějí pěsticí kosmetiku určenou především pro salónní a domácí péči o obličej i celé tělo, se odhodlal proniknout také do sfér, kde, jak se často tvrdí, jsou karty již dávno rozdané. Jak je však vidět, L’Exquis, tak se totiž parfémová voda jmenuje, těmito kartami může určitě ještě zamíchat. O tom, co tento krok pro značku znamená, jsem hovořila s Ing. Andreou Trčkovou, výkonnou ředitelkou zastoupení značky GERnétic pro český a slovenský trh:

ba baSimona MyslikovjanováIng. Simona Myslikovjanová, Ph.D., MBA, MBE, se specializuje na interim & talent management, kde již pomohla stovkám firem z potíží. Věnuje se také psychologii, komunikaci, a především talent managementu a growth mindset, a na pracovištích tak pomáhá vytvářet zdravou a silnou firemní kulturu. Kromě toho, že řídí svou firmu SiMyCo s.r.o., je to ještě žena dalších profesí: na jedné straně jako External Executive Director of Human Resources, jindy jako External Interim Director nebo jako Learning, Talent, Communication, Process & Development Specialist. V tomto roce byla oceněna v Top 13 nejúspěšnějších CEO žen ČR v kategorii Obchod a služby.

editbphoto 4387 2Jana KolrusováCtíte bylinky? Patří k vašemu životnímu stylu stejně jako nadšení pro zdravé stravování? Pak jste už určitě slyšeli o pampeliškové „kávě“, s níž jako první u nás přišla na trh Jana Kolrusová, přední nutriční terapeutka a zakladatelka poradny Fit, zdraví, výživa® a výrobce unikátních potravin z české byliny smetánky lékařské pod značkou Dandelion®. Co je v jejím portfoliu nového a co teprve chystá? Čtěte dále:

DSC 0525 RetuseMarkéta KeclíkováKdyž vstoupíte do květinového atelieru ROSMARINO v Praze nahoře na Václavském náměstí, máte pocit, že čas zůstal stát na místě, aby vám pomohl vnímat jen a jen krásu tohoto světa. Interiér na vás dýchá činorodostí a poetikou zároveň, voní to tady kytkařskou pozitivní energií, a člověk má pocit, že se ocitl v ráji. Vědra s květinami, všelijaké to nářadí, bez kterého se speciální vazby nedají udělat, pásky, stuhy, přírodniny, svíčky i vlastní výroby, panoptikum kreativity, v němž se zatoužíte schovat před starostmi a průšvihy dne. Oáza nádhery, která inspiruje básníky, designéry i ženy z domácnosti, vystresované manažerky a přepracované podnikatelky stejně jako kohokoli jiného, kdo sem přišel rozkvést. Prostředí stokrát lepší k úklidu v duši než trapné pohovory u psychiatra. Promiňte mi moji upřímnost, tak to cítím. A moc odborníkům, kteří květinám rozumí, a učí to ostatní, fandím. Bc. Markéta Keclíková je jednatelkou firmy ROSMARINO Květinový ateliér s.r.o. a zároveň floristkou, která se rozhodla žít oborem, jenž jí učaroval:

OracleCo stojí za úspěchem? Osobní přednosti, profesionální znalosti, týmová spolupráce, silná vůle a nezlomný opitimizmus, štěstí...? Asi od každého trochu a ještě něco navíc. Vyplývá to z rozhovoru s generální ředitelkou společnosti Oracle Czech s.r.o. Renatou Dvořákovou, která byla oceněna v 29. ročníku prestižní soutěže MANAŽER ROKU 2021 letos na podzim.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

kniha mesice duben 2024 grada za kamna vlezemZa kamna vlezem

aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty

Kamila Skopová

Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB