KN6 5196Prosadit se v dnešní konkurenci doplňků stravy a smoothie nápojů není vůbec jednoduché. Značka Fua Fua ale podle všeho našla recept na úspěch, a to v imunity drincích, které vznikají podle vlastních receptur ve spolupráci s odborníky. Jejich základem je ovoce sušené mrazem, ale obsahují i zeleninu a extrakty ze superpotravin a jsou stoprocentně přírodní. Co dalšího hraje v jejich prospěch? To nám prozradily spoluzakladatelky značky Monika Šmejkalová a Jitka Fürst.

malé240405Forendors0323V Česku je ekonomika tvůrců stále na začátku, ale už existuje několik platforem, které jim s šířením i monetizací obsahu pomáhají. Patří k nim například Forendors (dříve Pickey), kterou koncem roku 2020 založili Denisa Hrubešová a David Slačálek. Sama Denisa otevřeně přiznává, že začátky během covidové pandemie byly opravdu náročné a nebylo jasné, jestli projekt přežije první rok. Díky čemu nakonec uspěli? A jak se jim daří dnes?

WebJestli se nechcete příliš namáhat, ale přesto si oživit některé základní informace o tom, jak funguje ekonomika a jak ovlivňuje dění v ní naše životy, jistoty, pocity, naši spokojenost nebo rozmrzelost, pak se začtěte do nové knihy Lenky Farkačové. Jmenuje se Neekonomické otázky a právě ji vydal Nakladatelský dům Grada. Dovíte se, jaká ekonomická zla existují, jaké zdanění ještě vydržíme nebo proč po přijetí jednotné měny dochází k růstu cen. Jak to je se zlatem, inflací nebo jestli existují větší hrozby než růst cen. Zdánlivě jednoduché záležitosti, o nichž si myslíme, že víme dost. Ale je to opravdu tak? Lenka Farkačová to vysvětluje jasně a srozumitelně. Přesto jsem jí položila několik dalších otázek:

WEBKaždý výjimečný produkt si hledá svou osobitou cestu na trh, k srdcím zákazníků. Automobilová značka DS zvolila směr designu a umění. Jak ve Francii, tak v České republice. A výsledky prodeje u nás potvrzují, že vznikl vztah, který má smysl. V emocích je síla. Je to zrcadlo radosti, touhy, vášně, pokušení. A když se vám něco líbí, těžko odoláte. Nebo je to jinak? Odpovídá Martina Bedrnová, DS Brand Director společnosti P Automobil Import:

LSKuchařské celebrity vedle mladé generace, která se rekrutuje z nejrůznějších oborů díky nejrozmanitějším náhodám a přichází s obdivuhodnými koncepty, utvářejí nové trendy, jež se zatím nijak nejmenují. I tímto směrem zaměřuje svou pozornost velkoobchodní společnost makro ČR, která na český trh vstoupila před 25 lety. Když jsem na jedné z nedávných tiskových konferencí slyšela Lenku Slezákovou, ředitelku marketingu, jak o mladých talentech hovoří, jak jim fandí a jak ji to baví, nedalo mi to, abych se nezeptala:

BR 24ML8632 00129 1Je to už několik let, co jsme si povídaly spolu s Janou Merunkovou, ředitelkou obecně prospěšné společnosti yourchance, o strategii, nových úkolech, vizích. Na našich stránkách se v celku pravidelně věnujeme sdílení informací o jednotlivých projektech a aktivitách, proto pozorný čtenář má jistou mozaiku informací k dispozici. V těchto dnech však v yourchance dochází ke změně...

KSweb copyZa kamna vlezem, tak se jmenuje jedinečná knížka, již právě nyní vydal Nakladatelský dům Grada. Unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Taková kombinace pro nás může být v dnešní uspěchané době skvělou duševní terapií. Autorka Kamila Skopová předkládá čtivou formou pro každý týden novou dávku inspirace a moudrosti našich předků, kterou oživuje svými půvabnými ilustracemi. Kniha se stává jakýmsi týdenním průvodcem nejen pro jeden rok, ale i pro každý následující.

RPŽe byl také včelařem, chovatelem holubů a ryb, zemitým sadařem i zahradníkem, to o profesoru Milanu Zeleném nevěděl každý. Je to tak. Nebyl jen ctihodným akademikem, váženým i nenáviděným ekonomem, vyučujícím, jemuž naslouchali žáci z celého světa. Nebyl jen vizionářem a mužem, který dokázal hájit své názory bez uzardění. Člověkem, který provokoval otázkami, na něž nutil hledat ostatní odpovědi. Moudrou osobností, jež osudově opustila svět loni na Štědrý den ve svém druhém domově, Spojených státech amerických. Byla to rovněž ikona podnikatelského světa, které stálo za to naslouchat. A přemýšlet o tom, co nám sděluje. K jeho blízkým spolupracovníkům patřila i prof. Ing. Růžena Petříková, CSc., členka Rady kvality ČR.

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB