stanleySystematickou péčí o potřebné, zejména o děti, proslula společnost ROSSMANN. Také do zlepšování životního prostředí vkládá nemalé úsilí a prostředky. Už bezmála čtvrt století. Je to pro něj čest i potěšení. Pomáhat tam, kde je potřeba. Na toto téma jsem hovořila s Mgr. Olgou Stanley, manažerkou komunikace:

 H3B0880Osobitost, kterou asi každý z nás vnímá jinak. Luxus ve stylu, o němž si přejeme, aby nás zaslouženě občas, anebo i častěji, provázel. Ne jako ukázka blahobytu, ale jako projev komfortu, který dokáže pozvednout náladu, přenést myšlenky do roviny klidu, naznačit, že v tom každodenním shonu máme právo na něco hodně příjemného. Třeba v souznění s automobilem. Český trh má novou značku. Její DNA je Francie, hlavní město Paříž. Jmenuje se DS Automobiles. Tým, který se o ni v České republice stará, vede Martina Bedrnová v roli ředitelky značky DS ve firmě C Automobil Import s.r.o.:

IMG 8368Netušila jsem, že budu mít příležitost a čest psát o tak geniálním objevu, jako je technologie HYDAL a prvním výrobku z ní, sprchovém kokosovém peelingovém mléku, které bylo před pár týdny uvedeno na český trh. Jmenuje se Coconut Peeling Milk. Za tímto unikátem stojí firmy NAFIGATE Corporation, a.s., v čele s členkou představenstva PhDr. Lenkou Mynářovou, a firma NAFIGATE Cosmetics, a.s.

DSC 6565Slova o tom, že nastal čas podívat se na českou módu stejným pohledem jako na sport či film, tedy jako na prestižní odvětví, které má svou hodnotu a mezinárodní potenciál, přednesla před několika lety zakladatelka Národní Komory Módy ČR a její prezidentka Julie Hendrychová. Zdůraznila tehdy, že mimořádná pozornost by se měla věnovat mladé generaci a také jejímu prosazování za našimi hranicemi. Praxe potvrdila, že měla pravdu. Činnost se od té doby košatí. Jak, o tom právě Julie Hendrychová:

Jitka Hradilov 2Ing. Jitka HradilováO podnikání mnozí tvrdí, že je to velké dobrodružství. Plné adrenalinu, improvizace a neočekávaných událostí a změn. Většina majitelů firem by však neměnila. Přesto připouští, že více klidu k práci a méně obav z výsledků či budoucnosti by neškodilo. Zmírnit takové úvahy dokáže například vhodné pojištění. Jeho přednosti pro chod firmy ale často ještě podceňujeme. Myslíme si, že je drahé, že je nepotřebujeme v patřičném rozsahu a že nás před možným průšvihem ochrání sám anděl strážný. Ing. Jitka Hradilová, prokuristka české makléřské společnosti SATUM CZECH s.r.o., by jistě dokázala dobře oponovat. 

kosmNedávno jsme měli s redakcí možnost navštívit kosmetický salon Jetée na luxusní adrese v pražské Libni. Přivítala nás pozitivně naladěná Miriam Korenková, majitelka a gerneticienne v jedné osobě. Okouzlil nás cit pro detail a estetiku. Obojí nasvědčovalo tomu, že jsme na mimořádném místě a hostí nás mimořádná osobnost, která do své profese vložila nejeden ze svých talentů. Jak uspět jako kosmetička v dnešní technické době, kdy internet vládne téměř celému světu, prozradila Miriam Korenková v následujících řádcích.

Ženy ve věku moudrých mívají spousty starostí, o nichž mnozí nemají ani tušení. Jejich nitro bývá složité, dny provází mnoho otázek, které si dříve nepokládaly. Zkušenosti, někdy nedostatek času, který by sobě rády věnovaly, přemíra stresu a požadavky okolí na ně v roli dokonalých bytostí doma i v práci dokáží své. V době vrcholící kariéry se dostavuje také období, o němž ženy nerady slyší – klimakterium. Je mezinárodním výrazem pro období života, kterému česky výstižně říkáme přechod. Zjednodušeně je přechodem od doby, kdy žena může otěhotnět, k době, kdy již otěhotnět nemůže. Významným příznakem končícího přechodu je trvalá zástava menstruace – menopauza. V této době jsou mnohé ženy na špičce svého profesního života, jejich firmy mají zvuk, ale vyžadují i hodně energie stejně tak jako role vysokých manažerských postů. Etiketa velí nepoddávat se potížím, ale být stále fit, usměvavá, vstřícná, umět řešit situace s nadhledem, být stále in... Jenže... O pár dobře míněných rad jsme požádali prof. MUDr. Josefa Donáta, DrSc. z Porodnicko-gynekologické kliniky Pardubické nemocnice.

1kZejména ženy se zajímají o to, co obsahuje jejich jídelníček. Požadavky na to, aby byly zdravé, vypadaly úžasně, sexy a plnily úlohu nejen manželek, maminek, babiček či reprezentativních přítelkyň, rostou. A nejen to. Žena v roli podnikatelky nebo manažerky bývá ztotožňována s ideálem, který druhá polovina lidstva ke svému dobrodružnému životu zkrátka potřebuje. Avšak – jak toho dosáhnout a jak vydržet neúprosný tlak doby? Odpověď právě na tuto otázku hledáme všechny. Nápovědou mohou být informace o stravování, například o úloze mléčných výrobků v něm. 

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 yourchance
americka kosmetika paulas choice komora mody 83 excellentni zena logo smart press logo 

Tip Grady

734934 edTato příručka nabízí vše potřebné k tomu, abyste se i v kanceláři udrželi v pohybu a zdraví. Představuje jednoduché, ale velmi účinné cviky pro posílení a mobilizaci různých částí těla, pro protahování a automasáže, které vám efektivně a snadno pomohou při problémech způsobených dlouhým sezením a umožní vám předejít dlouhodobým škodám. Autorem této knížky je zkušený lektor školy zad a odborník na funkční trénink a podporu zdraví na pracovišti.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB