Olga Stanley Ještě nikdy jsem ji nezažila zamračenou, protivnou, naštvanou. Ba naopak. A ptala jsem se vždy po setkání s Mgr. Olgou Stanley, manažerkou komunikace společnosti ROSSMANN, sama sebe, jak to jen dělá, že je usměvavá, vlídná, ochotná pomoci, připravená naslouchat, zajímat se o to, jak se ten druhý má. Jak vůbec zvládne vstřebat tolik informací, podnětů, připravit takové množství odpovědí, které jsou potřeba. Říká se, že firma je taková, jakou má komunikaci. V případě značky ROSSMANN je to násobná pravda. Poznáte to i v prodejnách. Mne osobně vždy zaujme řád a klid, který tady promlouvá zcela jasně s tím, že si při nakupování mám odpočinout a užít si ho. Zklidnit se. Zde se totiž nespěchá, tady z vás sejmou stres a dají přivonět k rozumnému životnímu tempu. A to je velké umění. Prodejny se k takové image musely ale postupně propracovat. Nejen o tom jsem si s Olgou Stanley povídala…