145 KimlováAlena KimlováJe-li za vámi vášnivá prolíbaná noc a partie kolem úst potřebujete zklidnit, není nic jednoduššího, než je ošetřit krémem Synchro. Tenhle kouzelník pomáhá i při atopickém ekzému stejně jako při hojení jizev. Svým způsobem je univerzální a aplikuje se ponejvíce nejen na obličej, ale třeba také na plosky nohou. Patří už padesát let do sortimentu francouzské společnosti GERnétic International (byl to její první produkt). Ta vyvíjí a vyrábí přípravky určené pro profesionální práci kosmetiček a následně pro každodenní domácí péči o pleť. Filozofie je založena na tvrzení, že pokožka odráží vnitřní stav organizmu. Proto tato kosmetika neřeší pouze následky, ale odstraňuje i vnitřní příčiny problémů. Značka GERnétic usiluje o zamezení předčasného stárnutí pleti, ošetřuje tukové polštáře, celulitidu, zpevňuje a modeluje poprsí. Zároveň zvládá problémy jako například akné, vrásky, strie, jizvy, ekzémy, popáleniny či lupénku. Velkým pomocníkem v tom jsou dvě stálice: krémy Synchro a Cytobi, které se vyrábějí již půl století. GERnétic v České republice a na Slovensku zastupuje firma LK SERVIS. Hlavní firemní kosmetičkou a školitelkou je Alena Kimlová. Osobnost, která je studnicí vědomostí i nositelkou nespočtu zkušeností:

editbphoto 4461Jana KolrusováVětšinou jsme mívali pampelišku spojenou s hartusením zahrádkářů na to, co jim ten plevel dělá za paseku na záhonech. Také jsem k nim kdysi dávno patřila. Dnes však každou smetanku lékařskou s láskou a dychtivostí vyryji, usuším i s kořenem nebo okamžitě vyvařím na čaj. Nedopustím, aby takový poklad skončil v kompostu. Učarovala mi, cítím její sílu a sdílím názor podnikatelky Jany Kolrusové (založila značku Fit, zdraví, výživa), že pampeliška, krásný příslušník rostlinné říše našeho regionu, má nedozírné možnosti svého využití. A pro zdraví člověka toho umí udělat víc než dost.

DSC 0060b 2Hana ŠediváPár kroků od samotného historického centra Písku se nachází kosmetický salón, který je splněným snem Hany Šedivé. Má výlohu tak krásnou, že se u ní s chutí zastavují ženy a představují si, jaké by to asi bylo takové místo navštívit. A nakonec to zkusí. I takto se Haně Šedivé, která spolupracuje s francouzskou kosmetickou značkou GERnétic, podařilo rozšířit klientelu po jarní koronavirové krizi.

 MG 3138Monika NechvátalováJak být hostu a jeho přáním k ruce? Co udělat, aby měl stále chuť posedět v cukrárně, dát si něco pro povzbuzení ducha i těla? Zhřešit, a ještě si to užít?  Na to má asi každý majitel svůj recept. Doslova i obrazně řečeno. Šumavské Café Charlotte manažersky velí Ing. Monika Nechvátalová, MBA. Nezastírá, že pro aktivity rodinného podniku byl letošní rok těžkou zkouškou. A vlastně je stále. Přesto i v tomto složitém období zařadili v této proslulé šumavské cukrárně a kavárně v Železné Rudě do nabídky další novinky a nebáli se ani investovat:

Prochazka Petr20200512 0016Petr ProcházkaŽivotní pojištění nám nemůže vrátit zdraví, ale může další život podstatně ulehčit. Pokud je nastaveno správně. A podle průzkumu, který si Kooperativa nechala zpracovat, tomu tak často bohužel není. Jak upozornil Petr Procházka, ředitele Úseku pojištění osob v Kooperativě, pojistná částka a pojištěná rizika by se měly odvíjet od životní situace klienta.

DarkaDarina VodrážkováMgr. Darina Vodrážková vede IT firmu DAQUAS spol. s r.o. Ta se snaží pomoci s řešením ostatním firmám, které chtějí něco v IT zlepšit, zjednodušit, udělat jinak, pracovat efektivněji, lépe komunikovat a být tak trochu bez zbytečných starostí. DAQUAS je také vynikajícím odborníkem na licenční politiku. A připsala bych jí ještě jednu charakteristiku: o své klienty se stará srdcem, se zaujetím pro věc, a když to jde, přidá do komunikace vždy trochu rozvernosti, humoru a dobré vůle. Součástí toho všeho je spousta otázek, jež zákazníkům a zájemcům její tým pokládá. Snaží se dopátrat merita věci, přijít na to, co odběratel skutečně potřebuje, jak to u něj funguje a proč by to mohlo šlapat lépe. Ne vždy je to jednoduché. Z odpovědí Dariny Vodrážkové poznáte, že je naučená naslouchat a analyzovat, pátrat po podstatě.

Martina HoudkováMartina HoudkováNaučit člověka to, co bude v životě potřebovat on i ostatní, naučit ho, aby něco uměl, to je podle mne těžký úkol. Proto obdivuji všechny kantory, kteří se o to snaží. A školy, jejichž cílem je mít národ vzdělaný, tvořivý a lidi spokojené, šťastné, s prostorem pro seberealizaci. Mgr. Martina Houdková jde tímto směrem. A snaží se naplnit odkaz svých rodičů, do života uvést i další nové vize. Vlastní střední Školu mezinárodních a veřejných vztahů Praha, a pokračuje tak v rodinném podnikání.

Aktuální vydání v PDF

Září 2021

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

male kroky s velky ucinkem gradaMalé kroky s velkým účinkem
Minimálními změnami k maximální spokojenosti

Miriam Junge

V této knize vám autorka, která je zároveň psychoterapeutkou a koučkou, představí praktická cvičení, s jejichž pomocí dokážete změnit své návyky a dosáhnout cílů, které jste si vytyčili. Každý den bezmyšlenkovitě plníme hromady úkolů, jsme pod neustálým tlakem na výkon a všechno bychom měli mít hotové pokud možno již včera, a přitom ztrácíme svůj osobní cíl. Tím cílem může být cokoliv – štěstí, spokojenost, osobní rozvoj nebo náš úspěch.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB