aaaJitka VolnáŽivot přináší nečekané zvraty. Mění ze dne na den, někdy z minuty na minutu, postavení člověka ve společnosti, jeho zdraví, mobilitu, možnosti, radosti ve strasti. Mnohé události však může pomoci zvládnout dobrá pojistka. Závažná životní rizika jsou tím nejdůležitějším, co by měla pojistná smlouva krýt. A jak dodává Jitka Volná, manažerka životního pojištění v České podnikatelské pojišťovně, produkt NEON je pojištění, které vám kryje záda.

 

Martina BoledovičováMartina BoledovičováKnížky, které jsou dárkem pro vaši duši. Které jsou povzbuzením, radou, dobrou informací pro praktický život nebo jen inspirací pro život třeba nepraktický, leč krásný, plný příležitostí i objevů na cestě poznat sám sebe, rozeznat hodnoty, jež se k člověku blíží. Knihy, které potěší, pohladí a šíří tu správnou energii. Asi tak nějak bych si dovolila charakterizovat díla, která se k nám dostávají prostřednictvím nakladatelství Smart Press, s.r.o. A bez nadsázky – jedno hezčí než druhé. Není divu, že sbírají světová ocenění.

 

Luboš KorbičkaLuboš KorbičkaLuboš Korbička je známý šperkař, zlatnický mistr. A také podnikatel. Ví, co tomuto ušlechtilému řemeslu přísluší a jak vhodně zvolený šperk dokáže podtrhnout základní rys osobnosti, co které ženě sluší a proč. Je to dar s ohromným potenciálem. O zakázky nemá nouzi. Aktuálně představuje novou kolekci šperků inspirovanou dílem Kytice od Karla Jaromíra Erbena. „Rozhodl jsem se vytvořit speciální edici, která v sobě spojila literární klasiku s moderním designem šperků. Jako základ mi posloužily tři balady: Zlatý kolovrat, Svatební košile a Vodník, ze kterých jsem sestavil příběhy, jejichž hlavními hrdiny nejsou literární postavy, ale kolekce našich šperků,“ vysvětlil. K vytvoření byl inspirován svými vlastními cestami do Kolumbie, kde se smaragdy těží. Je vždy očarován nádhernou zelenou přírodou a stejně tak okouzlující barvou smaragdů, která nemá ve šperkařském světě obdoby. „Jsme velmi hrdí na to, že můžeme vytvářet skutečně jedinečné kousky vyrobené s maximální péčí a pozorností na detail. Je nám ctí být součástí výjimečných okamžiků života našich klientů a tvořit něco, co budou nosit s chutí a dávkou emocí.“

Michal HotmarMichal HotmarLidé chtějí pracovat v příjemném a pohodlném prostředí. A už není důležité, jestli mají svou kancelář ve firmě, nebo v domácnosti. Zejména covid-19 zgruntu proměnil česká pracoviště a náš přístup ke každodenním povinnostem. Dodavatelé kancelářského vybavení nové požadavky ihned zaznamenali a nabídli zákazníkům výrobky podle jejich představ. Potvrdil to v našem rozhovoru Michal Hotmar, marketingový specialista výrobce kancelářských židlí RIM CZ.

image0Obdivuji cukráře, kteří dokážou pracovat i v létě za nesnesitelných teplot přesto, že mají klimatizované výrobny, nejrůznější lednice, chladicí a mrazicí boxy a spousty fíglů, jak připravit vše potřebné v patřičné kvalitě. Martina Brandová mezi ně patří. Značka Andělské pralinky víc než trefně vystihuje, o čem ty její čokoládové pralinky jsou, tedy andělské, úchvatné, zážitkové, prostě famózní. Jenže jak šel čas, k pralinkám se přidaly zákusky, exkluzivní designové dorty, džemy, sirupy, zmrzliny, a nyní i moravská klasika s originálním podtónem – Janáčkovy koláče. Jak se s jednotlivými objednávkami její tým dokáže popasovat, to mi není jasné. Paní Martina má asi někde v tajnosti kouzelnický proutek, který sám všechno řídí, plánuje a diriguje. Je to určitě o přísné organizaci práce, která má v sobě ale kus kreativity, adrenalinové improvizace, zároveň disciplíny i radosti z tvoření. Do místa činorodosti, úspěchů i kouzel se vracíme opět rádi:

DSC 8062uElena HlisnikovskáPrvní firmu na nohy postavila v pouhých 27 letech. Patří mezi nejlepší české executive interim manažerky současnosti. Svou profesní cestu spojila se společností JPF Czech s.r.o., která patří mezi přední hráče v poskytování služeb externího dočasného řízení firem. A pod touto vlajkou už dokázala mnohé. Třeba během roku vyvést z červených čísel podnik s více než dvacetiletou tradicí. Rozhovor na toto téma je s Elenou Hlisnikovskou, MBA, senior interim manažerkou JPF Czech:

Foto LucieLucie ŠídováBýt superženou jsem si vyzkoušela. Šlo to, ale bylo to na hraně. Měla jsem být vzornou manželkou, prvotřídní milenkou, výtečnou matkou i hospodyní, snaživou uklízečkou, citlivou služkou, nepřekonatelnou kuchařkou, důstojnou reprezentantkou ve společnosti, subjektem, který dostatečně vydělává, známou podnikatelkou či investorkou. Také zahradnicí, architektem i zedníkem. Nevadilo mi to, bavilo mne to. Adrenalin vytíženosti mne posiloval a naplňoval. Za čas jsem zjistila, že praktickým věcem dávám přednost před krásnými. Že raději obuju tenisky než lodičky na vysokém podpatku. Že nechodím spát večer, ale v noci, nevstávám ráno, ale v noci, abych vše stihla. Uvědomila jsem si, že je to cesta do pekel. Věřím, že podobnou zkušenost má nejedna z nás. Jak vidí podobné případy, a zejména žen z businessu, Mgr. Lucie Šídová, psychoterapeutka a koučka?

A5859Jana KolrusováKáva může mít nespočet podob, tedy hlavně chutí a vůní. Ale může i vypadat jinak, než jsme zvyklí. Ukazuje se, že nápadům nikdy nebude konec. Stále vzniká něco nového, překvapivého, neobvyklého. Pro značku Dandelion to platí stoprocentně. Její zakladatelka Jana Kolrusová má pro vás příklady zajímavé praxe:

Aktuální vydání v PDF

Říjen 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

service design management kniha mesice mb 2024 10Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Petra Jílková

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlým vývojem a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální služby.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB