WEBKaždý výjimečný produkt si hledá svou osobitou cestu na trh, k srdcím zákazníků. Automobilová značka DS zvolila směr designu a umění. Jak ve Francii, tak v České republice. A výsledky prodeje u nás potvrzují, že vznikl vztah, který má smysl. V emocích je síla. Je to zrcadlo radosti, touhy, vášně, pokušení. A když se vám něco líbí, těžko odoláte. Nebo je to jinak? Odpovídá Martina Bedrnová, DS Brand Director společnosti P Automobil Import:

LSKuchařské celebrity vedle mladé generace, která se rekrutuje z nejrůznějších oborů díky nejrozmanitějším náhodám a přichází s obdivuhodnými koncepty, utvářejí nové trendy, jež se zatím nijak nejmenují. I tímto směrem zaměřuje svou pozornost velkoobchodní společnost makro ČR, která na český trh vstoupila před 25 lety. Když jsem na jedné z nedávných tiskových konferencí slyšela Lenku Slezákovou, ředitelku marketingu, jak o mladých talentech hovoří, jak jim fandí a jak ji to baví, nedalo mi to, abych se nezeptala:

BR 24ML8632 00129 1Je to už několik let, co jsme si povídaly spolu s Janou Merunkovou, ředitelkou obecně prospěšné společnosti yourchance, o strategii, nových úkolech, vizích. Na našich stránkách se v celku pravidelně věnujeme sdílení informací o jednotlivých projektech a aktivitách, proto pozorný čtenář má jistou mozaiku informací k dispozici. V těchto dnech však v yourchance dochází ke změně...

KSweb copyZa kamna vlezem, tak se jmenuje jedinečná knížka, již právě nyní vydal Nakladatelský dům Grada. Unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Taková kombinace pro nás může být v dnešní uspěchané době skvělou duševní terapií. Autorka Kamila Skopová předkládá čtivou formou pro každý týden novou dávku inspirace a moudrosti našich předků, kterou oživuje svými půvabnými ilustracemi. Kniha se stává jakýmsi týdenním průvodcem nejen pro jeden rok, ale i pro každý následující.

RPŽe byl také včelařem, chovatelem holubů a ryb, zemitým sadařem i zahradníkem, to o profesoru Milanu Zeleném nevěděl každý. Je to tak. Nebyl jen ctihodným akademikem, váženým i nenáviděným ekonomem, vyučujícím, jemuž naslouchali žáci z celého světa. Nebyl jen vizionářem a mužem, který dokázal hájit své názory bez uzardění. Člověkem, který provokoval otázkami, na něž nutil hledat ostatní odpovědi. Moudrou osobností, jež osudově opustila svět loni na Štědrý den ve svém druhém domově, Spojených státech amerických. Byla to rovněž ikona podnikatelského světa, které stálo za to naslouchat. A přemýšlet o tom, co nám sděluje. K jeho blízkým spolupracovníkům patřila i prof. Ing. Růžena Petříková, CSc., členka Rady kvality ČR.

webDL copy copyNabídnout osobitý koncept podnikání zájemcům z oboru, umožnit jim synergickou spolupráci tak, aby to podpořilo známost značek i samotného ateliéru DECO LOCO, byl podnikatelský záměr. Brzy se z něj stala vítaná praxe, o níž zasvěceně a s dávkou pozitivní energie hovořila spolumajitelka Diana Turinová:

WEBZCP copyO tom, že hudba nejen povznáší, uklidňuje, ale také rozveseluje, pomáhá člověku překlenout starosti a složité životní situace nebo inspiruje k laskavosti a nadhledu, by mohli vyprávět odborníci řadu hodin. Hudba má totiž velkolepé poslání. Učí žít šťastněji. Podvědomě provokuje k lepšímu. Přináší naději, otvírá vrátka pochopení, komunikaci a dobrým skutkům. Sbližuje a nabízí spolupráci. Co chtít víc? Výrobci hudebních nástrojů k tomu všemu přispívají nezastupitelnou měrou. Dávají do rukou člověka předmět velkolepé hodnoty, který libými tóny promlouvá k duši nás všech specifickou řečí emocí.

GarnWEBPodnikatelky a manažerky mají od kosmetických služeb vysoká očekávání. Preferují rychlé změny. Tvoří až 90 % klientely Kosmetického studia GERnétic v pražských Řepích pracující s luxusní francouzskou značkou téhož názvu. Šárka Stará, jeho supervizorka, firemní kosmetička a školitelka GERnétic, prozradila, co je pro ženy z businessu na kosmetickém lehátku nejdůležitější.

Aktuální vydání v PDF

Říjen 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

service design management kniha mesice mb 2024 10Service Design Management

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Petra Jílková

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlým vývojem a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální služby.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB