DSC 5304 kopieMartina Viktorie KopeckáJsou chvíle, kdy má člověk sám se sebou víc práce než obvykle, kdy se mu změní priority života, kdy se převrátí vnímání hodnot, kdy se začne snažit, ale o úplně jiné věci než do včerejška. Většina z nás zlomové okamžiky zná. Veselé, ale i ty smutné. Během takového období nedokáže být sám, potřebuje se vypovídat, rozdělit se o radost i bolest. A když je opravdu ouvej, zkouší cokoli, jen aby se mu ulevilo.

pan gaminMartina PupcsikováStalo se nepostradatelnou nutností hledat, čím bychom si vylepšili kondici, co udělat pro naši pohodu a zdraví, a to tak, abychom se na daný přípravek mohli spolehnout, aby neměl vedlejší účinky, aby fungoval. Značka Pangamin společnosti Rapeto a.s. tyto požadavky splňuje. Na českém trhu setrvává neuvěřitelných 60 let. Nabízí množství variant, které naznačují, jakou cestou účinně ke svému zdraví kráčet. Loni do nabídky přibyl unikát: přírodní B komplex. O něm jsme hovořili s Martinou Pupcsikovou, která má ve jmenované firmě na starost marketing:

776A7077Nikola MarklováProvonět pracovnu či obývák čerstvě umletou kávou nebo připraveným nápojem z hnědých upražených zrnek je jasný pokyn k tomu, aby se v daném prostoru rozprostřela pohoda a lepší nálada. Je to pobídka k soustředění i rozptýlení zároveň, pomyslné tlačítko „začni“, ať už jde o cokoli. O milé popovídání mezi čtyřma očima, o dělnou poradu k nové strategii firmy nebo blížící se převratné marketingové kampani. Přitom každý z nás prožívá svůj kávový rituál trochu jinak. Někdo miluje malé kavárničky a cukrárny, další popíjení za svižné chůze po chodníku, jiný si šálek vychutná pouze v soukromí, ve své vlastní samotě, nebo jen během pracovní doby v kanceláři. Aby byla naše káva opravdu tím, čím má být, o to se stará například značka kávovarů Melitta. Její příběh, zajímavosti a postavení na českém trhu komentovala Nikola Marklová, Marketing Manager CZ/SK společnosti Melitta ČR s.r.o.

doj 1Karel Dojáček, Kateřina Pondělíková a Karel HulešGenerační výměna v podnikání rodinných firem je podle mne těžké téma. Je to o odhodlání, váhání, odvaze, a asi hlavně o emocích i správném načasování. Předání firmy není krok, který by se patrně obešel bez bezesných nocí, zvažování pro a proti, i trochy (nebo více?) nostalgie. Znám však muže, který právě tuto záležitost řeší s nadhledem a optimizmem. Jako osobnost, která je i za toto rozhodnutí schopna nést svou zodpovědnost, která si dokáže užít dobrý pocit ze skutečnosti, že to, co člověk vybudoval a čemu věnoval kus svého osobního i profesního života, bude ve správných rukou. Je to podnikatel Karel Dojáček. V současnosti zasvěcuje do tajů businessu, možností seberealizace, příležitostí k úspěchu svoji vnučku Bc. Kateřinu Pondělíkovou. Svěřil jí péči o developerské aktivity své firmy CHOTOL spol. s r.o. Vedle ní stojí Karel Huleš, opora, člověk, na něhož se Karel Dojáček již řadu let spoléhá a který řídí tu jeho společnost, kterou zná veřejnost podle názvu velmi dobře: AUTOCENTRUM Dojáček, spol. s r.o. Těmto dvěma pomocníkům věří, v ně doufá. Na adrese U seřadiště 10 v pražských Vršovicích je však stejně každý den, jako před lety. Jen prý s tím rozdílem, že nyní nezačíná v 7.00 ráno, ale až v 8.15.

Marcela Rofliükovaü 4Marcela RoflíkováV září jsem dostala e-mail od Ing. Marcely Roflíkové, MBA, zakladatelky Českého mindfulness institutu. Zvala mne na workshop pojmenovaný Laskavost v businessu. Zaujalo mne to. Co si pod tím mám představit? Že jde o prvek, který začínáme v podnikání postrádat? Že se máme na sebe více při obchodním jednání usmívat? Že máme odmítat jednat s člověkem, který je nepříjemný? Nebo že jsme navzájem nezdvořilí? Zbytečně tvrdí a podřízení jen číslům, tabulkám, výkazům? Zvědavost a snaha najít odpověď dala vzniknout následujícímu rozhovoru. Na otázky odpovídala Marcela Roflíková:

Zuzana Paulovics CîSOB.PNG 1Zuzana Paulovics Proč lidé začínají podnikat? Proč otvírají vrátka do neznáma a co od toho čekají? Proč se odvažují riskovat? Možná na takové otázky ani neexistují odpovědi. Často se však setkávám s motivací, která přehluší všechny možné nástrahy: člověk se chce seberealizovat jinak než dosud, plnohodnotněji, chce se důkladněji rozhodovat, chce si dělat věci po svém a hledá jiné souřadnice vlastní užitečnosti než v soukolí daných pravidel v roli zaměstnance. Často se nadšení propojuje s nápadem, který míří k černé díře na trhu, a troufnu si tvrdit, že i s náhodou, i když ta prý neexistuje. Snahou je také vydělat více peněz, dobře zajistit rodinu, něco dokázat, mít další radosti.

port 25Čas od času nastane chvíle, kdy si řeknete: a dost, zavírám počítač, neodpovídám na e-maily ani na sms, ruším obchodní schůzky, musím si odpočinout. Týž pocit provází činorodost skoro každého z nás. Není nic snadnějšího, než se domluvit a v počtu několika spřízněných duší odjet třeba na pár dní do lázní. Že je to stále oblíbenější praxe, to potvrdila primářka Léčebných lázní Mariánské Lázně a.s. MUDr. Růžena Vaňková:

Tereza VyhnaülkovaüTereza VyhnálkováLáska prochází žaludkem, to je pravda. Ale jak je to se sportem? Nebo lépe s láskou ke sportu? Nemusí jít o lásku na první pohled, spíše nejprve o přirozenou potřebu být v pohybu, což je vlastní každému dítěti. Nutnost hýbat se a důvody k tomu vedoucí se opět dostávají do popředí v diskuzích o zdravém životním stylu. Zjistili jsme, že sedět většinu pracovní doby není jen „bez jiskry“, ale také vede k vážným onemocněním. A tak se ti rozumní z nás zase vracejí k tomu, co je pro člověka přirozené – k pohybu.

Aktuální vydání v PDF

Září 2020

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

tajemstvi reci tela grada edJoe Navarro

Odhalte skutečné záměry všech lidí, se kterými se potkáte! Nejlepší způsob, jak porozumět svým přátelům, partnerům či kolegům, je naučit se číst řeč těla. S její znalostí dokážete odhalit skutečné záměry a pocity druhých lidí. Ty, které před vámi úmyslně skrývají, i ty, kterých si sami nejsou vědomi.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB