Perník k české kotlině patří. Své kořeny zapustil hluboko. A na milovníky perníků vsadila už před lety Jarmila Janurová. Do perníkového podnikání se pustila, aniž tušila, jaké to vlastně bude dobrodružství. Postupně rozšiřovala výrobní prostory, přibírala zaměstnance. Vystupovala na televizní obrazovce, několikrát ji mohli slyšet posluchači rozhlasu. Věhlas firmy JaJa Pardubice rostl, perníčky sbíraly ocenění v soutěžích. Paní Jarmila přidala k sortimentu vánoční cukroví i české buchty. Vítala četné návštěvy, exkurze i obchodníky. Když se objevil covid, byla to rána. Ekonomika se rozhoupala, zákazníci nevěděli, čí jsou. Osobní komunikace se zhroutila, mnohé akce se rušily. Musela začít propouštět. Samozřejmě s nelehkým srdcem. Vždyť firmu nejen založila, ale stále pořád s velkou vizí vedla, vychovala i mnoho zručných pomocnic. Nevzdala se. A vymýšlí nové a nové perníčky. Přesto, že čas jí napsal do letošního kalendáře věk, jemuž byste těžko uvěřili. Stále společnost řídí, stále nakupuje, účastní se výroby, maluje perníčky. Zásoba její energie je nevyčerpatelná.