DSC 8270Ing. Martina FerencováIng. Martina Ferencová, výkonná ředitelka Českého svazu pivovarů a sladoven, dokáže o pivu poutavě vyprávět. O našich sládcích mluví jako o kouzelnících a umělcích. Na české pivo jako na fenomén, který nemá žádný jiný národ, je náležitě hrdá. Vnímá ho jako klenot a součást kulturního dědictví, jako součást životního stylu, jako prvek, který dokáže podpořit zdravé mezilidské vztahy:

Karolína PechováKarolína PechováPro toho, kdo tenkrát, kdysi, před několika desetiletími chodil na nákupy, není třeba síťovku představovat. Taška do kapsy, pro níž nebyl žádný nákup dost těžký a objemný. Na tři desetiletí ji pak nahradily igelitky, ale dnes je tu zase, v novější a překvapivě atraktivní podobě. Za sympatickým počinem stojí Karolína Pechová, majitelka značky Česká síťovka. Dostala slovo.

2171129 022 SQAndrea KalivodováNa premiéru nového Peugeotu 208 se koncem loňského roku přišla podívat i operní pěvkyně Andrea Kalivodová. Je dobrou řidičkou i manažerkou, vzornou maminkou a člověkem, který si umí nabírat život plnými hrstmi. Rozdává kolem sebe optimizmus a dobrou náladu. Jaký vztah má k autům a značce Peugeot?

Katerina Stehlikova 2Kateřina StehlíkováUž jste kupovali nebo prodávali dům či byt, chtěli rozšířit a modernizovat svoji nemovitost? Pokud ano, víte, kolik je s tím spojeno času, nervů, starostí a nečekaných komplikací, často i nepříjemných překvapení. Jistě byste si přáli mít v té chvíli na své straně erudovaného a vždy připraveného přítele, na nějž bude spolehnutí. Komerční banka vyslyšela přání klientů a pod názvem Cincink přišla s takovým pomocníkem. Není to jen další realitní portál s bezplatnou inzercí, ale partner nabízející komplexní služby, odborné poradenství, financování, stěhování a mnohé další. S autorkou a šéfkou projektu Kateřinou Stehlíkovou jsme hovořili nejen o novém produktu, ale také o ní samotné.

Ivana Stenzlova 2Ivana Stenzlova Cestou z firmy, často pozdě večer, vyřizujeme nepřijaté hovory v mobilním telefonu. Řídíme čtyřnohého společníka a za volantem stále ještě pracujeme. Ještě než se pozdravíme s dětmi, manželem, babičkou, už zapínáme notebook, aby nám náhodou něco neuniklo, abychom dokončily, co mělo být hotovo už odpoledne. Nevnímáme příliš, jakými otázkami nás zahrnují naši nejbližší, protože už zase plánujeme, organizujeme, připravujeme se na zítřejší důležitá jednání, obchodní schůzky, porady. Často padáme únavou a ani nevíme, jak usínáme, někdy jak spíše neusínáme, jak se plíží syndrom vyhoření nebo vysoký krevní tlak. Co na tom, že jsme si dali báječná novoroční předsevzetí... Mnoho našich čtenářek, podnikatelek a manažerek je ve věku, kdy se přesto všechno čas od času zamýšlí nad stylem života i nad zdravotními komplikacemi, které jim věk a „tlak doby“ přinášejí. Hledají metody, jak si svoji kondici vylepšit, jak zvládat život v pohodě. Jedním z návodů nebo inspirací může být kniha, již koncem minulého roku vydalo nakladatelství Smart Press. Jmenuje se Šance pro ženu 40+ a napsala ji Mgr. Ivana Stenzlová, mikrobioložka a odbornice na výživu. Jí patřily i následující otázky:

Filip VotrubaFilip VotrubaAčkoli si to možná Pražané příliš neuvědomují, využívají možností nákupu a služeb jako každodenní samozřejmost v blízkosti svého bydliště zejména proto, že jim to ušetří čas i námahu, ale i proto, že si na to zvykli. A je to právě společnost Regata Čechy, a.s., která se stará o to, aby v jejích nákupních centrech bylo lidem stále příjemněji a pohodlněji. Představitelé uvedené firmy dokážou spolehlivě odhadnout, jak se budou měnit potřeby a přání zákazníků a podle toho oslovují jednotlivé nájemce, a především přizpůsobují strategickou koncepci veškerých inovací v tomto směru. Jaký byl z pohledu Filipa Votruby, ředitele závodu Obchodní domy Regata, uplynulý rok?

CeralováMgr. Ceralová PetrofováPetrof. Značka, která má víc než zvuk. Její tóny zní po celé zeměkouli. Loni oslavila 155. výročí na trhu. Není však samo sebou, že je ryze česká, žádaná a s image opírající se jak o tradici a léty prověřené hodnoty, tak o vlastenectví spojené s moderním pojetí businessu napříč kontinenty a empatickou komunikaci se zákazníkem. Petrof je značka plná osobních vztahů, otevřeného srdce i touhy experimentovat a okoušet nekonečné výzvy, které píší dějiny podnikání současnosti. Strategii úspěchu poodhalila Mgr. Zuzana Ceralová Petrofová, prezidentka skupiny PETROF:

Marketa HousteckaMarkéta HoušteckáV Čechách mají ženy v businessu menší vliv, než by si zasloužily, v manažerských pozicích tvoří výraznou menšinu. Ženský element v řízení tuzemských firem má však rostoucí tendenci. Markéta Houštecká chce stav změnit. Nejenže kormidluje nově vzniklou firmu INBRAIT, s.r.o., ale její tým v managementu tvoří převážně ženy. Podaří se jí zbořit mýtus, že v práci mohou být úspěšní jen muži, a to v odvětví informačních technologií, které byl dosud jejich doménou?

Aktuální vydání v PDF

Září 2020

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

tajemstvi reci tela grada edJoe Navarro

Odhalte skutečné záměry všech lidí, se kterými se potkáte! Nejlepší způsob, jak porozumět svým přátelům, partnerům či kolegům, je naučit se číst řeč těla. S její znalostí dokážete odhalit skutečné záměry a pocity druhých lidí. Ty, které před vámi úmyslně skrývají, i ty, kterých si sami nejsou vědomi.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB