MBWEBVe výjimečnosti se zrcadlí triumf. Automobily DS přinášejí uživatelům víc než příjemné cestování. Vytvářejí z něj zážitky, které si nejen řidič, ale i spolujezdci, zaslouží. Značka slaví letos 70. narozeniny legendárního modelu DS. Přesně 6. října 1955 byl DS 19 poprvé představen na autosalónu v Paříži. Pod majestátní klenbou Grand Palais vzbuzoval vzhled tohoto vozu, který nikdo nikdy předtím neviděl, údiv i obdiv zároveň. Jeho linie, stejně avantgardní jako elegantní, okamžitě stanovily nový standard. Návštěvníci i novináři byli doslova okouzleni. Konkurence vzdala hold genialitě nováčka. Záznamy praví, že do konce dne se prodalo 12 000 vozů DS 19, a když se o deset dní později zavřely brány veletrhu, bylo zaznamenáno přibližně 80 000 pevných objednávek!

WEB copy copyRáda si prohlížím obrazy a obrázky, které zdobí stěny galerií, kanceláří, vstupních hal, recepcí, nebo i ty, které se potulují na nejrůznějších webových stránkách. Nesnažím se v nich číst ani je vykládat, nepřemýšlím o tom, co chtěl autor vyjádřit. Dovoluji si z nich brát krásu, potěšení, spousty emocí vznikajících z barev, tvarů i netvarů, přikládám je do své duše, a násobím tím svůj vlastní pohled na svět. Když jsem si poprvé prohlížela obrazy Alexandry Dětinské, české naivní malířky, bylo mi báječně. Ocitla jsem se na vlně pohádky s dobrým koncem. Zabydlela jsem se v tom mumraji nádhery a štěstí. V tom mumraji postaviček, staveb, věcí a věciček, a hlavně dobra. Plynula ke mně laskavost, po níž všichni toužíme.

WEBCesta ze zaměstnání k vlastnímu podnikání může mít mnoho podob. Někdo si založí svoji značku, někdo se stane distributorem světově známého brandu, což je i případ manželů Janouškových, Dity a Jiřího. Ti původně pracovali v technických oborech, ale v roce 2020 se stali oficiálními distributory kosmetické značky Inglot, a naplno se tak přesunuli do oblasti beauty. Co je přimělo k tak zásadní změně? A jak si vedou v prodejích firemním i koncovým zákazníkům?

WEBObrázek„To je tedy stručný příběh mé osobní krize, která mi změnila život. K lepšímu. Navíc mě osobní zkušenost donutila, abych se začala syndromem vyhoření opravdu nadstandardně důkladně zabývat. A z hlediska své profese vlastně můžu říct, že se to stalo právě včas, protože mi poté začali chodit do ordinace další a další lidé, které syndrom vyhoření postihl. Je to fenomén, který je v posledních letech rozhodně na vzestupu a postihuje stále více lidí. A proto vznikla tato kniha. Najdete v ní deset kapitol, které poskytují základní návod, jak syndromu vyhoření předejít, jak poznat jeho první příznaky a co dělat, pokud vás postihne.“ Citace z publikace Zářit a nevyhořet, kterou vydal Nakladatelský dům GRADA v závěru loňského roku.

WEBClipboard01 copyKvalitní kurzy make-upu zdaleka nejsou jen o samotném líčení. Velmi důležitý je dnes i marketing a celkový přístup ke klientům s důrazem na individuální vzdělávání a následnou podporu. Absolvovat je můžete například v Make-Up Institute Prague, kde kromě znalostí získáte i mezinárodně uznávaný certifikát. Jeho význam nám přiblížila zakladatelka institutu Markéta Davidovich, se kterou jsme dále probíraly i osobní kurzy líčení, online vzdělávání nebo rekvalifikace.

WEB DSC 0275 copyTakoví jsme byli... To je název publikace, již vydal Nakladatelský dům GRADA koncem loňského roku. Přináší zrcadlo módy a životního stylu 60.–80. let minulého století. Jaká to tedy byla doba? Pro generaci autorky Michaely Zindelové určitě v mnohém krásná a povzbudivá, která dala Čechům řadu neskutečných talentů i přesto, že originalita myšlení a konání, osvícené názory i touha po svobodě, již mnozí z nás chápali až příliš jednostranně, nebyly v kurzu.

WEB Facetune 05 01 2024 19 03 46 copySylvia Šulíková otevřela své kosmetické studio v Bratislavě v roce 2020. Od té doby buduje úspěšný brand. Loni se přestěhovala do nových prostor, a rozšířila i nabídku kosmetických služeb. Reprezentuje generaci podnikatelek, která dokáže využít sílu sociálních sítí. Zakládá si na individuálním přístupu v péči, v čemž jí pomáhá i francouzská kosmetická značka GERnétic. V roce 2024 získala rovněž titul Česko-Slovenské Hvězdy Partnerských salonů GERnétic. A nás zajímal její recept na úspěch.

WEB957 7620 zmenseno copyTak trochu zapomenout na vše, co se kolem nás děje, a jen si užívat pohody a klidu, to je přání nejedné ženy, která působí na vedoucí pozici firmy či organizace. Odpočinout si v prostředí, kde se nespěchá, kde nemusíte kontrolovat e-maily, kde se nadmíru nepoužívá mobilní telefon a jen tak se zaposloucháte do vlastního ticha... Ano, jsou to lázně, které dnes neslouží jen k nápravě porouchaného zdraví, ale velmi často k prevenci neduhů, které by se mohly jednou dostavit. Do lázní se jezdí na dovolenou, pro dobrou energii a odpočinek, pro radost. Ing. Petra Kalců vede ty, které známe jako Lázně Lednice. Jaký byl pro ně rok 2024?

Aktuální vydání v PDF

Březen 2025

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Kniha mesice MB unor 2025 ADHD jako vyhoda Hansen kniha GradaADHD jako výhoda

Porucha, která pomáhá k úspěchu

Anders Hansen

Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, ale co kdyby to byla vaše tajná zbraň? Lidé s ADHD často září kreativitou, odvahou, flexibilitou a podnikavostí. Umí se dívat na svět jinýma očima, přinášet neotřelá řešení a rychle se postavit na nohy i po neúspěchu. Tato kniha od renomovaného švédského lékaře vás provede cestou, jak z ADHD udělat svou výhodu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB