Foto LucieLucie ŠídováBýt superženou jsem si vyzkoušela. Šlo to, ale bylo to na hraně. Měla jsem být vzornou manželkou, prvotřídní milenkou, výtečnou matkou i hospodyní, snaživou uklízečkou, citlivou služkou, nepřekonatelnou kuchařkou, důstojnou reprezentantkou ve společnosti, subjektem, který dostatečně vydělává, známou podnikatelkou či investorkou. Také zahradnicí, architektem i zedníkem. Nevadilo mi to, bavilo mne to. Adrenalin vytíženosti mne posiloval a naplňoval. Za čas jsem zjistila, že praktickým věcem dávám přednost před krásnými. Že raději obuju tenisky než lodičky na vysokém podpatku. Že nechodím spát večer, ale v noci, nevstávám ráno, ale v noci, abych vše stihla. Uvědomila jsem si, že je to cesta do pekel. Věřím, že podobnou zkušenost má nejedna z nás. Jak vidí podobné případy, a zejména žen z businessu, Mgr. Lucie Šídová, psychoterapeutka a koučka?

A5859Jana KolrusováKáva může mít nespočet podob, tedy hlavně chutí a vůní. Ale může i vypadat jinak, než jsme zvyklí. Ukazuje se, že nápadům nikdy nebude konec. Stále vzniká něco nového, překvapivého, neobvyklého. Pro značku Dandelion to platí stoprocentně. Její zakladatelka Jana Kolrusová má pro vás příklady zajímavé praxe:

Marcela 11Marcela LonkováÚčetní má znalosti a schopnosti k tomu, aby se stala nebo stal pro klienta finančním ředitelem, business konzultantem nebo risk managerem. Chcete data z businessu v reálném čase? Digitalizujte účetnictví! To říká v rozhovoru Ing. Marcela Lonková, zakladatelka společnosti This One, která se věnuje digitalizaci účetnictví a daňovému poradenství.

Jana VečerkováJana VečerkováInvestování do nemovitostí se stává v poslední době stále populárnější, ale stále převládá dojem, že tuto oblast ovládají muži. Je tomu ale skutečně tak? Ne, už to rozhodně neplatí, ale tak jako ve všem je třeba pamatovat na několik prověřených zásad vedoucích k úspěchu. Hovořili jsme o tom s Janou Večerkovou, spoluzakladatelkou inovativní platformy BrikkApp, jež se zaměřuje na crowdfundingové investování do nemovitostí.

Copy of 5Y8A3139Ivana JanečkováVyhodnocení 18. ročníku soutěže Marketér roku 18. května vrcholilo. Blížilo se předání hlavní ceny, Velkého modrého delfína. Napětí v pražském Divadelním sále Klubu Lávka rostlo úměrně s minutami, které vepisovaly do tváří přítomných mimořádné napětí. Moderátor Karel Voříšek adrenalin všech účastníků řádně vystupňoval. Kdo si tentokrát odnese poctu nejvyšší? Záhy to bylo jasné. Vítězkou se stala Mgr. Ivana Janečková, předsedkyně představenstva společnosti DUHOVKA GROUP a.s.

EK 1120112Martina KyselkováKdyž mi Martina Kyselková, podnikatelka, majitelka firmy Kv. Řezáč, s níž jsme měli titulkový rozhovor v našem lednovém čísle Madam Business, poslala své fotografie, přemýšlela jsem, kdo je autorem. Vrtalo mi to hlavou, protože ty obrázky jsou jasnou definicí osobnosti této obdivuhodné ženy. Naprosto přesně vykreslily její duši, vystihly životní názor, zdravé sebevědomí, odhodlání bránit svou firmu proti nepřízni okolností, vidět zodpovědně budoucnost, stát za svým slovem. Ty fotky jsou vyjádřením mnoha charakteristik, stopou postoje k životu, životopisem dělnosti, který pokračuje. Jsou to fotografie, které se nezrodily náhodou, nebyla to marketingová rychlovka, póza sebestřednosti, ale životní názor v té nejkoncetrovanější podobě. Pak mi to došlo. Paní Kyselková má dceru a autorkou snímků je právě ona. Na tom by nebylo nic divného. Ale... strýček Google mi posléze napověděl. Eliška Sky neboli Eliška Sky Kyselková je totiž slavná fotografka, která se probojovala na světová mola, ke světovým značkám, světovým médiím. Která vytvořila sama sebe s jasnou vizí, nekompromisně, mistrným zvládnutím řemesla, ukázněností, ale také vedena svými emocemi, respektem k nim, a chutí měnit vidění celku i jednotlivostí. Její další fotografie, které jsem si posléze prohlížela, mne fascinovaly. Odvahou, kreativitou, nápady, svými otazníky. Jsou vyzývavé, nabízejí diskuzi. A tak jsem se zeptala:

CeralováZuzana Ceralová PetrofováBusiness je v pojetí většiny firem patrně cestou věčného hledání. Ani vizionář neodhadne, co se odehraje na scéně vědy, výzkumu a vývoje, na scéně politické, ekonomické, jak do procesu běžných obchodních vztahů vstoupí prvky nahodilosti, vlivy nemocnosti, nová naleziště surovin, ceny energií, válečných konfliktů či sílící požadavky běžných spotřebitelů, konzumentů. Často se ptáme, jak ovlivní náš život umělá inteligence nebo staré babské rady a zvyklosti. Nebo jestli má pravdu lékař, či léčitel. Či jak vážně brát doporučení ekonomů, prognostiků, marketérů. Podobně je to v podnikání. Neznámých je v rovnici vždy několik. Jednou z předních českých a světových firem je Petrof. Značka, výrobce, exportér, inovátor. Za necelých 160 let na trhu si tato společnost vždy dokázala najít cestu, jak dál úspěšně existovat. Prezidentka společnosti Mgr. Zuzana Ceralová Petrofová je osobností, která od nápadu nemá daleko k realizaci. Není snílek, stojí rovnýma nohama na zemi. Ale jako šéf vědomý si rizik dobře zvažuje, kterým směrem Petrof rozepne svá křídla. Odhad má prvotřídní. A motivaci lidem, které firmu tvoří, umí dát vždy stejně jako jistoty, které každý pracovník hledá. Průsečíkem je nadšení pro věc, houževnatost, odvaha i chuť zkoušet stále něco nového:

Aktuální vydání v PDF

Září 2023

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

Kniha mesice MB Odhadnete lidi v kazde situaci Lieberman J David GradaOdhadněte lidi v každé situaci

David J. Lieberman

Ať už vedete běžnou konverzaci, nebo vyjednávání, při němž jde o hodně, je velmi důležité pochopit podtext situace. Na pouhou řeč těla už spoléhat nelze, i při ní někteří lidé blafují. V dnešní době navíc velká část komunikace probíhá pomocí e-mailů, chatů či on-line setkání. Autor knihy, přední odborník na odhalování lží, který školí pracovníky FBI, CIA, NSA i ozbrojených složek Spojených států, známý psychoterapeut David J. Lieberman, posouvá „čtení lidí“ na zcela novou úroveň.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB