DSC00128 5810Jan SchönbauerŽeny a počítač prý moc nejdou dohromady, říká se. Omyl! Informační technologie dokážou zvládnout stejně dobře jako muži. Jen se mnohé z nich musí zbavit počátečních předsudků. A proto je tu parta lidí, kteří si tento úkol vzali za svůj. Jakým způsobem, o tom už jsou následující řádky s Janem Schönbauerem, Media relations Specialist společnosti Czechitas:

Bolt Sona StloukalovaSoňa StloukalováZa minulý rok zapomněli cestující s Boltem v Česku přes 6000 předmětů všeho druhu. Přibližně polovinu nálezů však tvořily klíče, bezmála čtvrtinu peněženky, hotovost či platební karty a méně než desetinu mobilní telefony. Zavazadla, tašky nebo kabelky lidé ztrácejí méně často, letos k tomu došlo přibližně v 8 % případů. V absolutních číslech stejně jako v přepočtu na vozidla se nejvíce ztrácelo v Praze, v těsném závěsu je Ostrava a poté následuje Plzeň. Bolt je evropskou superaplikací, jejíž misí je dělat dopravu po městě dostupnější, bezpečnou a udržitelnou. Platforma Bolt již slouží 100 miliónům zákazníků ve 45 zemích a více než 400 městech napříč Evropou a Afrikou. O tom, jak to v Boltu chodí, jsem se bavila se Soňou Stloukalovou, Country manažerkou pro Českou republiku:

Kamila AmisováKamila AmisováKdyž před skupinu novinářů předstoupí na tiskové konferenci značky DS Automobiles produktová manažerka Kamila Amisová, auditorium ztichne. Naslouchá. A chce vědět víc. Není to nejvděčnější publikum, někdy dokáže přivést do rozpaků nebo naštvat nepříjemnými otázkami kdekoho. Ale to už k věci patří. V případě jmenované ženy jsem nezažila, že by si na pódiu nedokázala poradit. Ona totiž o autech ví úplně všechno. A navíc umí informace podat nejen přesvědčivě, ale formou, která zaujme, rozehřeje a vzbudí zvědavost. DS si takového protagonistu zaslouží. Člověk si jejího výkonu užívá jako divadelního představení Romea a Julie. Pro DS rozhodně záviděníhodný benefit. Bylo tomu tak i koncem minulého roku, kdy byl v Praze představen nový model DS 7:

IMG 2461Ilona KlímováNa hranici Řitky a Mníšku pod Brdy jsem přijela proto, abych si s Ilonou Klímovou, majitelkou firmy Aspius, popovídala o tom, jak se daří v podnikání, co nového v sortimentu, jaké vize a sny má. Když v roce 2011 zaregistrovala v rámci rodinného businessu značku Moje maso, pod kterou dodává výtečné steakové hovězí, ale také telecí maso na řízky nebo kýtu z divočáka, zkrátka gurmánské specialitky, především do obchodních řetězců, měla jasnou představu. Obohatit český trh o to, co zde tehdy chybělo. A podařilo se jí to. Nejen o delikatesy z vyzrálého hovězího, jehněčího, drůbež pro labužníky – perličku, křepelku, holuba, ale také dokonce klokana a zebru. Pak přidala ryby a mořské plody. V nabídce jsou zastoupeny i bioprodukty – drůbež, vepřové, hovězí. Zkrátka vše, co si jednou za čas dáte ze zvědavosti nebo dle své chuti k oživení vesměs stereotypního jídelníčku. Posléze přišla na pořad dne další značka Moje zvěřina, a to samo o sobě napovědělo, že program laskominek se rozšiřuje. A vášeň objevovat místa na Zemi, která skýtají možnosti přinést na český talíř to, co si srdce strávníka zaslouží:

Jarmila PodhornáJarmila PodhornáTaké jste se potýkali se záludnou virózou? A ještě pořád nejste úplně fit? Určitě víte, jak je nezastupitelná kvalitní imunita, ale možná netušíte, že ji výrazně ovlivňuje několik složek – stav nervové soustavy, dýchacích cest, trávicího ústrojí a čistota organizmu. Na pomoc přicházejí často bylinky. Mgr. Jarmila Podhorná by o nich mohla vyprávět celé hodiny i dny:

Pavel DrdelPavel DrdelKdyž se u nás doma objevila o Vánocích knížka Postní kuchařka – od kořene po nať od Pavla Drdela, kterou vydalo nakladatelství Smart Press, tušila jsem, že tímhle dárkem udělám velkou radost. A nezmýlila jsem se. Publikace se stala hitem mezi naší sbírkou kuchařek. Připomněla naše experimentální snahy a touhy zužitkovat úplně všechno, co se urodí na zahradě, oživila naše chutě na zeleninu a ovoce v těch nejrozmanitějších podobách, neobvyklé kombinace, pokusy vyrobit něco, co se ještě nikomu nepodařilo.

Romana LjubasovaüRomana LjubasováInca Collagen je značka, která se rychle dostala do povědomí spotřebitelů. Pamatuji se na její začátky, zkoušela jsem tehdy, co se mnou konzumace kolagenu udělá. Byla jsem překvapená a moc se mi výsledku nechtělo věřit. Zmizely drobné křečové žíly a tak nějak se mi lehce dýchalo, jinými slovy, uklidnily se moje vášně, byla jsem vyrovnanější. Že to nejsou nejznámější účinky kolagenu, je mi jasné. Nicméně i napodruhé to bylo jak přes kopírák. Měla jsem pocit, že mi klesnul tlak, napětí z mých emočních výbuchů polevilo. Organizmus se dostal do harmonie, a to je u mne pozoruhodný jev. Nakolik to bylo skutečně dílo náhody a nakolik k tomu přispěl kolagen jmenované značky, těžko soudit. Teď, po letech, zkouším potřetí. Jen s tím rozdílem, že mám novou občanku, v níž je datum, do kdy mi platí, do jakého dne existuji. Když k tomu přidám pytlík kolagenu, věřím, že se dožiju aspoň stovky. Podnikatelský příběh Romany Ljubasové, která značku a firmu na výrobu kolagenu před necelými deseti lety založila, je plný energie a vášní, ale hlavně snahy vybudovat něco, co je pro lidi užitečné. Myslím, že se jí to daří:

aSimona MyslikovjanováIng. Simona Myslikovjanová, Ph.D., MBA, MBE, se specializuje na interim & talent management, jehož prostřednictvím již pomohla stovkám firem z potíží. Také se věnuje psychologii, komunikaci, a především talent managementu a growth mindset, a na pracovištích tak vytváří zdravou a silnou firemní kulturu. Kromě toho, že řídí svou firmu SiMyCo s.r.o., je to ještě žena dalších profesí: na jedné straně jako External Executive Director of Human Resources, jindy jako External Interim Director nebo jako Learning, Talent, Communication, Process & Development Specialist. V roce 2022 byla oceněna v Top 13 nejúspěšnějších CEO žen ČR v kategorii Obchod a služby. Patří mezi lidi, kteří dokážou věci posouvat dál. Její dvacetiletá praxe ji navedla na dráhu individuálního přístupu ke každému klientovi. Povídala jsem si s ní tentokrát o lidském podvědomí:

Aktuální vydání v PDF

Prosinec 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Hospudka v Praze Julie caplinova knihy grada prosinec 2024Hospůdka v Praze

Julie Caplinová

 Anna získala vytoužené místo stážistky v pražském pivovaru a nemůže se dočkat, až se začne učit od skutečných mistrů v oboru. Několik měsíců v samém srdci Evropy, ochutnávky vyhlášené kuchyně a nejlepšího piva na světě, to zní jako sen. Ovšem jen do chvíle, než zjistí, kdo je druhý stážista a její nový spolubydlící – Leonardo, kterého roky neviděla a doufala, že to tak i zůstane. Bude mít kouzlo Prahy takovou moc, že je znovu svede dohromady?

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB