K emocím patří vůně. Vyvolávají vzpomínky, podbarvují zážitky, spojují nás s druhými. Jsou jako osobitý podpis, uvádí se v tiskové zprávě, v níž se oznamuje vstup nového parfému na český trh. Prohlížím si lahvičku z čirého skla s oblými rohy. V ní se nachází průsvitná tekutina, jejímž tajemstvím jsou esence sestavené tak, abychom si mohly my, ženy, užívat parfém francouzské kosmetické značky GERnétic do sytosti. Ano, Laboratoře GERnétic, které vyrábějí pěsticí kosmetiku určenou především pro salónní a domácí péči o obličej i celé tělo, se odhodlal proniknout také do sfér, kde, jak se často tvrdí, jsou karty již dávno rozdané. Jak je však vidět, L’Exquis, tak se totiž parfémová voda jmenuje, těmito kartami může určitě ještě zamíchat. O tom, co tento krok pro značku znamená, jsem hovořila s Ing. Andreou Trčkovou, výkonnou ředitelkou zastoupení značky GERnétic pro český a slovenský trh: