Zuzana Ceralová PetrofováBusiness je v pojetí většiny firem patrně cestou věčného hledání. Ani vizionář neodhadne, co se odehraje na scéně vědy, výzkumu a vývoje, na scéně politické, ekonomické, jak do procesu běžných obchodních vztahů vstoupí prvky nahodilosti, vlivy nemocnosti, nová naleziště surovin, ceny energií, válečných konfliktů či sílící požadavky běžných spotřebitelů, konzumentů. Často se ptáme, jak ovlivní náš život umělá inteligence nebo staré babské rady a zvyklosti. Nebo jestli má pravdu lékař, či léčitel. Či jak vážně brát doporučení ekonomů, prognostiků, marketérů. Podobně je to v podnikání. Neznámých je v rovnici vždy několik. Jednou z předních českých a světových firem je Petrof. Značka, výrobce, exportér, inovátor. Za necelých 160 let na trhu si tato společnost vždy dokázala najít cestu, jak dál úspěšně existovat. Prezidentka společnosti Mgr. Zuzana Ceralová Petrofová je osobností, která od nápadu nemá daleko k realizaci. Není snílek, stojí rovnýma nohama na zemi. Ale jako šéf vědomý si rizik dobře zvažuje, kterým směrem Petrof rozepne svá křídla. Odhad má prvotřídní. A motivaci lidem, které firmu tvoří, umí dát vždy stejně jako jistoty, které každý pracovník hledá. Průsečíkem je nadšení pro věc, houževnatost, odvaha i chuť zkoušet stále něco nového: