PEUGEOT Aurelie BRESSON Aurelie BressonŽena na vedoucí pozici v automobilovém průmyslu už dnes není překvapením. Manažerky se totiž v tomto dříve převážně mužském odvětví prosazují velmi razantně. Příkladem je například „Železná lady“ automobilového světa, Linda Jackson. Tato Angličanka už přes dva roky vládne francouzské značce Peugeot jakožto její generální ředitelka. Před odchodem k Peugeotu ze stejného kapitánského můstku řídila i Citroën. Přitom, když před 20 lety nastupovala ke koncernu PSA, takto zářivou kariéru by jí předpovídal málokdo. Podobně je na tom i další klíčová žena u Peugeotu, mimochodem přímá podřízená Lindě Jackson, Aurélie Bresson. I ona má za sebou dvacet let dřiny a každodenní odhodlanosti prosadit se v tradičně mužském oboru. I ona začínala na postu řadového zaměstnance a i ona je dnes na vrcholu, ze kterého řídí tým, převážně mužský. Aurélie Bresson je produktovou manažerkou jednoho z nejočekávanějších modelů letošního roku, dynamického fastbacku Peugeot 408. V tomto sportovně laděném voze si představíte zkušeného manažera firmy, movitého otce rodiny nebo mladého úspěšného podnikatele. Velkou zásluhu na tom, jak tento vůz jezdí, vypadá, marketingově se prezentuje atd., má právě Aurélie Bresson. Proto jsme se rozhodli si s ní na toto téma popovídat.

957 7700Petra KalcůLázně Lednice jsou místem, kam mne lákalo už mnoho kamarádek. Všem jsem slíbila, že do těchto míst s nimi zajedu. Opak se stal pravdou. Ale věřte mi, jednou svému slovu určitě dostojím. Jsem totiž zvědavá, jak chutná ticho a klid bez mobilu a počítače, jak se člověk cítí, když hodí svět starostí za hlavu a pár dní myslí jen na sebe, nespěchá, neměří radost chytrými hodinkami. Jak vypadají závěrečné dny roku v těchto lázních a nač je možné se těšit v tom příštím, o tom jsem si povídala s Ing. Petrou Kalců, ředitelkou:

Jana KolaříkováJana KolaříkováMyslet nejen na sebe, vlastní výsledky, úspěch na trhu, ale i na ostatní, kteří s námi žijí a časem budou obhospodařovat planetu, to je jeden z principů podnikání České podnikatelské pojišťovny. Pojmy jako společenská odpovědnost a udržitelnost již dávno zakořenily v jejím pohledu na svět. Prosinec je měsícem, kdy se o dobrých skutcích sluší mluvit víc než kdy jindy. Některé z aktivit proto přiblížila Jolana Kolaříková, marketingová ředitelka ČPP:

KajabováMarkéta KajabováZnačka postavená na vizi i na detailu. Značka, která zní českým trhem. Značka, která je vnímaná generacemi napříč jako ta pravá, jako ta, která hledá, jak nadchnout svého kupujícího. Daří se jí to. Má ojedinělou firemní kulturu. Cílem není maximalizovat zisk, ale objevovat individualitu člověka a jeho tvořivý potenciál. Úkolem je přinášet na trh produkty, na nichž se dá stavět a dlouhodobě je rozvíjet, a zušlechťovat zákaznické potřeby. I proto roste obrat, náklonnost veřejnosti k dm. O tom všem jsem hovořila s jednatelkou dm drogerie markt, s.r.o., Markétou Kajabovou:

GruzieNino MchedlidzeI když je Gruzie geograficky poměrně vzdálená, nabízí nám Středoevropanům mnoho příležitostí k návštěvám a podnikatelským investicím. Jakými cestami se dá vzájemná spolupráce a možnosti rozšířit, o tom jsme hovořili s Nino Mchedlidze, prezidentkou Česko-gruzínské obchodní komory:

AndreaAndrea TrčkováK emocím patří vůně. Vyvolávají vzpomínky, podbarvují zážitky, spojují nás s druhými. Jsou jako osobitý podpis, uvádí se v tiskové zprávě, v níž se oznamuje vstup nového parfému na český trh. Prohlížím si lahvičku z čirého skla s oblými rohy. V ní se nachází průsvitná tekutina, jejímž tajemstvím jsou esence sestavené tak, abychom si mohly my, ženy, užívat parfém francouzské kosmetické značky GERnétic do sytosti. Ano, Laboratoře GERnétic, které vyrábějí pěsticí kosmetiku určenou především pro salónní a domácí péči o obličej i celé tělo, se odhodlal proniknout také do sfér, kde, jak se často tvrdí, jsou karty již dávno rozdané. Jak je však vidět, L’Exquis, tak se totiž parfémová voda jmenuje, těmito kartami může určitě ještě zamíchat. O tom, co tento krok pro značku znamená, jsem hovořila s Ing. Andreou Trčkovou, výkonnou ředitelkou zastoupení značky GERnétic pro český a slovenský trh:

ba baSimona MyslikovjanováIng. Simona Myslikovjanová, Ph.D., MBA, MBE, se specializuje na interim & talent management, kde již pomohla stovkám firem z potíží. Věnuje se také psychologii, komunikaci, a především talent managementu a growth mindset, a na pracovištích tak pomáhá vytvářet zdravou a silnou firemní kulturu. Kromě toho, že řídí svou firmu SiMyCo s.r.o., je to ještě žena dalších profesí: na jedné straně jako External Executive Director of Human Resources, jindy jako External Interim Director nebo jako Learning, Talent, Communication, Process & Development Specialist. V tomto roce byla oceněna v Top 13 nejúspěšnějších CEO žen ČR v kategorii Obchod a služby.

editbphoto 4387 2Jana KolrusováCtíte bylinky? Patří k vašemu životnímu stylu stejně jako nadšení pro zdravé stravování? Pak jste už určitě slyšeli o pampeliškové „kávě“, s níž jako první u nás přišla na trh Jana Kolrusová, přední nutriční terapeutka a zakladatelka poradny Fit, zdraví, výživa® a výrobce unikátních potravin z české byliny smetánky lékařské pod značkou Dandelion®. Co je v jejím portfoliu nového a co teprve chystá? Čtěte dále:

Aktuální vydání v PDF

Červenec 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

Finanční jednohubky 

Financni jednohubky kniha mesice cervenec 2024 grada madam businessMichal Skořepa

Je bydlení v nájmu vyhazováním peněz z okna? K čemu je nám bitcoin? Zaslouží si OSVČ daňové výhody? Jaká jsou tři základní pravidla správného zacházení s penězi? V ruce držíte knížku s odpověďmi na otázky, které občas napadnou každého z nás. Autor se zaměřil na úspory a útraty. Nabízí svůj pohled na věc, ale současně dává čtenářům dost informací na to, aby si udělali svůj vlastní názor na svět osobních financí.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB