Bilapani_CMYK.jpgKdyž jsem Ing. Kateřinu Šrámkovou viděla a slyšela poprvé, nevěřila jsem, že jako matka několika potomků a podnikatelka v jednom dokáže tolik věcí najednou: sršet nápady, které umí dovést k realizaci, stíhat několik jednání denně, řídit vše, co s provozem na zámku v Loučni souvisí, a především se ještě starat o rodinu. Úctyhodný výkon:

majka.votavova@seznam.jpgSpejbl a Hurvínek, Mánička a bábinka Kateřina, také pes Žeryk, kdo z nás by ty pohádkové společníky neznal! Kdo z nás by si z dětství nepamatoval jejich moudra, mudrlantské poznámky ke všemu možnému, komu by nezněly charakteristické hlasy v uších dodnes? Jejich identita je daná jako kulturní odkaz českého i světového loutkářství. Pět jmen zapsaných v našich srdcích. Provázela naše předškolní léta, na něž se nezapomíná.

Divadlo Spejbla a Hurvínka existuje stále a rozdává humorem sobě vlastním kritické postřehy o životě, který tropí hlouposti, jedné generaci za druhou i všem generacím dohromady. Prošlo si peripetiemi, které ho posílily. A stále nám nabízí to, co mu vdechly sudičky: srozumitelné glosy současnosti, a snaží se, aby pochopili malí i velcí. Mgr. Helena Štáchová, ředitelka, získala letos v dubnu další významné ocenění. Zařadila se mezi TOP 10 nejlepších manažerů v ČR za rok 2014 v soutěži Manažer roku. Zároveň byla poctěna titulem Vynikající manažer malé firmy do 50 zaměstnanců a oceněna byla také v kategorii Manažer odvětví za Služby pro veřejnost – kultura a sport. Byla to příležitost, jež vybídla k otázkám:

Šimánková dobrá.jpgIng. Monika Šimánková, Ph.D., je mladý manažerský talent roku. Toto ocenění získala letos v dubnu v soutěži Manažer roku 2014. A právem. Působí jako statutární ředitel strojírenské firmy HESTEGO, a musí si tedy navíc poradit se záludnostmi ryze mužského profesního prostředí. Zvládá to však bravurně a na svůj věk s velkou moudrostí a nadhledem.

Portréty 18.jpgSpolečenská odpovědnost se stala zaklínadlem, za nějž se schová ledacos. V prodejnách s logem dm se však každý může přesvědčit, že to nemusí být prázdná slova. Společnost dm drogerie markt s.r.o. v tomto směru udává
tón a nedělá to z důvodu, že se společenská odpovědnost právě „nosí“. Vyplývá to i z rozhovoru s Mgr. Martinou Horkou, prokuristkou společnosti a vedoucí resortu marketingu a nákupu dm.

Zuzana L..jpgŽeny a muži, mladí a starší, vzdělanější i ti více zaměřeni na praxi, Češi a jiné národnosti, jejich vzájemné vztahy, možnosti spolupráce, způsob odměňování, kariérní růst, osobní a rodinný život. Otázky, které vnímáme stále zřetelněji, ženy v manažerských a podnikatelských rolích obzvláště. Je to téma velké, ale uchopitelné. Jak? Na to odpovídá Mgr. Zuzana Labudová, která vystudovala mediální a komunikační studia a genderová studia a vždy měla k uvedené látce blízko. Dnes vede obecně prospěšnou společnost Osvětová beseda, která se zaměřuje na vzdělávání a rovné příležitosti. Jako podnikatelka a manažerka v jednom i matka tří dětí ví, co všechno se k diskutovaným záležitostem váže:

Přijít s něčím novým, ať na poli vědy, umění, školství, stravování, či průmyslové výroby, naplnit každodenní život alespoň na pár minut originalitou, vtipem, elegancí v duši a nadhledem nad sebou samým, to bývá přičítáno odvaze tvůrce i uživatele přidané hodnoty produktu či služby. A to s sebou také zpravidla nese nedůvěru prostředí, jemuž jsou nápady určeny. Osobnosti, které se snaží nabídnout něco jiného, než je obvyklé, to nemívají lehké, novinky jsou přijímány zpravidla opatrně. Těmto lidem stejně tak jako nadšeným uživatelům patří obdiv, měli bychom jim tleskat. Jsou inovativně svěží a jak se dnes říká, kreativní. S atraktivním projektem, jmenuje se Grace’n’Glamour, přišla před několika lety agentura Petrarka, tedy zakladatelka Jaroslava Lokajová a její kolegyně Petra Kopuletá. A od začátku s nimi jde také herec Jan Čenský, muž, který patří srdci všech žen u nás, a nejen těch, které sledují televizní vysílání. O odvaze vzájemné spolupráce je následující rozhovor. Aktéry jsou Jaroslava Lokajová a Jan Čenský:

8224.jpg

Jana Andrlová vyrábí marmelády, a ne ledajaké. Opravdové, z ovoce, převážně rostoucího v Čechách, mnohé z něj sama češe a sbírá. Ale lákalo ji zpracovat také citrusy, doplňovat, kombinovat a soutěžit. Nevystavovala a neuspěla pouze v České chuťovce, ale letos již podruhé v Anglii, ve specializovaném klání. Odměnou za snahu, originalitu i vstřícnost ke skutečnému gurmánství jí byla zlatá medaile v jedné z kategorií. Více již o značce Brdské pochoutky řeknou následující řádky:

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

kniha mesice duben 2024 grada za kamna vlezemZa kamna vlezem

aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty

Kamila Skopová

Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB