CE3A3010.jpgJe to již nezbytnost. Vědět, že nemohu vylít prošlé oční kapky do záchodu, „ztratit“ na okraji lesa tři petlahve stejně tak jako „neviditelně“ vyhodit z auta starou pneumatiku do příkopu. Víme, že ne se vším si příroda poradí, začínáme si cenit pitné vody a přemýšlíme nad tím, od koho si koupíme ovoce a zeleninu. Učíme se naslouchat starým, nemocným či nenadálými životními okolnostmi zasaženým lidem. A začínáme pomáhat. Ne proto, abychom byli slavní, ne proto, že je to trend. Opět začínáme ctít vztahy, pomoc, životní prostředí. A není nám jedno, jak budou žít naše děti. Drogerie a parfumerie ROSSMANN je jednou z firem, k níž zásady společenské odpovědnosti a světové udržitelnosti nedílně patří. Hovořila jsem o tom s manažerkou komunikace Mgr. Olgou Stanley:

IMG_4215.jpgSe Štěpánkou Duffkovou jste se již v Madam Business setkali. Před pěti lety jí patřila titulní stránka, působila tehdy v jisté nadnárodní společnosti, kde mimo jiné prosazovala rovné příležitosti žen a mužů. Tentokrát jsem se s ní bavila na zcela jiné téma. Věnuje se podnikání malých a středních firem, rozhodla se jít vlastní cestou, řídit svůj život jinými pravidly než dříve:

angl_dida.jpgŘíká se učení – mučení. Škola však může být místem, kam děti chodí rády. Záleží na okolnostech, na kantorech, jejich přístupu k žákům a výuce, a také na vhodných pomůckách. O tom všem jsem hovořil s Mgr. Janou Žouželkovou, majitelkou společnosti NovaDida, s.r.o.

Teptin (165).jpgMarmelády, džemy, sirupy, co nejblíže k přírodě i zákazníkovi. Tak bych charakterizovala produkci Dagmar Spívalové, která buduje značku Kulíškovy dobroty. Setkala jsem se s ní při vyhodnocení soutěže Česká chuťovka 22. října v pražském Senátu. Poslouchala jsem její vyprávění, zapisovala sloky odvahy pustit se do programu pro mlsné jazýčky i přesto, že konkurence je v malé České republice docela dost. I přesto lze ale najít místo na trhu s novinkami, jež dokáží zaujmout.

DSCN0074.jpgLéčebná a omlazující síla sibiřské přírody je dobře známá. Podařilo se ji vtělit do kosmetických přípravků, které mohou mít i české ženy. Hovořil jsem o tom se zástupcem společnosti Sibiřské zdraví Vladimírem Kačerem.

zuzana_ceralova_petrofova_1010x1335_1_1335

Když Mgr. Zuzana Ceralová Petrofová, jednatelka firmy PETROF, spol. s r.o., a prezidentka skupiny PETROF přebírala letos v dubnu na pražském Žofíně ocenění Manažerka roku 2014, bylo vidět, jakou obrovskou radost má. Nezastírala ji, naopak si ji užívala, a to bylo strašně krásné a příjemné stejně tak jako její úsměv, na který se z toho dne nedá zapomenout. Jiskra, která vypovídá o povaze, touhách, cílevědomosti i chuti hodně pracovat. Povzbuzující pro všechny přítomné.

IMG_2182.jpg

Je to pohodlné – v kabelce máme po ruce vždy něco energie, dobré chuti i mlsání. Ano, zvykli jsme si na ně – nejrozmanitější tyčinky, oříškové, ořechové, čokoládové, tu s příchutí ovoce, tu karamelu, medové, s příměsí konopného semínka nebo müsli. Výrobců je několik a je na nás, který nám svým sortimentem přiroste k srdci. Nakolik je to inovativní snahou producenta, jeho snahou nabídnout to nejlepší a nejzdravější, na to neodpovím. Nechám to na odborníkovi povolanějším. Je to Ing. Martin Hrach, jednatel a výkonný ředitel pražské společnosti RUPA, spol. s r.o. Ta se mezi spotřebiteli proslavila třeba oříškovými tyčinkami Maxi Nuta (byla to v roce 1996 první oříšková tyčinka na českém trhu), které mnozí z nás považují za absolutní špičku, a také právě tyčinky této řady v našich kabelkách velmi často chybí – jakmile se tam ocitnou, okamžitě totiž mizí.

Tiskové zprávy společnosti Bisnode zaujímají na našich stránkách, dalo by se říci, trvalé místo, přetiskujeme je takřka všechny, ať již v Prosperitě, či přílohách Fresh Time a Madam Business. Naše redakce oceňuje jejich věcný tón a vysokou vypovídací hodnotu. Avšak – kdo stojí právě za těmito sděleními? Kdo je pro nás i pro vás vlastně připravuje? Je to analytička jmenované společnosti, která má zároveň na starost strategická partnerství a PR, Petra Štěpánová:

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

kniha mesice duben 2024 grada za kamna vlezemZa kamna vlezem

aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty

Kamila Skopová

Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB