Na mezinárodní výstavě jiřinek pořádala Střední škola hospodářská a lesnická Frýdlant soutěž ve vazbě a aranžování květin. V klášteře v Hejnicích mladí floristé prokázali svůj um na čtyřech úkolech.
ŠKODA AUTO dnes odhalila podobu dvou elektrických vozů ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV, které příští týden předá dobročinné organizaci Zdravotní klaun. Designéry se v rámci soutěže Auto pro Zdravotního klauna staly samy děti. Ty měly možnost během léta nakreslit a poslat svoji představu, jak by měly vypadat vozy, kterými Zdravotní klauni jezdí za nemocnými dětmi a seniory.
ŠKODA AUTO již poosmé podpořila v roli generálního partnera dobročinný běh TERIBEAR hýbe Prahou aneb Prima den s medvědem – powered by ŠKODA AUTO. Hlavní náplní projektu je prostřednictvím zdravého pohybu vybrat finanční prostředky na pomoc dětem z dětských domovů nebo rodinám či nastávajícím matkám v nouzi. Přihlásit se mohl kdokoli a během či chůzí urazit podle svých možností co nejdelší) vzdálenost. Na vytyčenou trať v Praze na Letné bylo možné zavítat i několikrát během týdne. Partneři akce za každý kilometr předají na konto nadace částku 25 Kč. Díky více než 11 000 účastníkům, kteří uhradili startovné 250 Kč, a celkem téměř 150 000 absolvovaným kilometrům činil celkový výtěžek týdenního sportovního setkání přes 3 700 000 Kč, tuto částku Nadace Terezy Maxové navýšila na 5 000 000 korun. ŠKODA AUTO přispěla jak finančními prostředky, tak zapojením více než 100 zaměstnanců a jejich rodin do běžeckého programu.
Do důchodu odcházíme ještě mladí. Stáří totiž podle Čechů začíná až v 68 letech, v Polsku dokonce až v třiasedmdesáti. Estonci, na druhou stranu, spojují začátek podzimu života právě s odchodem do penze v 62 letech. Jak vnímají Češi a ostatní Evropané prodlužující se délku života, ukazuje průzkum NN životní pojišťovny a penzijní společnosti. Naznačuje také, jak se na to nejlíp připravit.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.