jirinky plaNa mezinárodní výstavě jiřinek pořádala Střední škola hospodářská a lesnická Frýdlant soutěž ve vazbě a aranžování květin. V klášteře v Hejnicích mladí floristé prokázali svůj um na čtyřech úkolech. 

Muzeum v přírodě Vysočina Příběh lněného semínka Petr SlívaKomentované prohlídky v Muzeu v přírodě Vysočina nekončí. Série komentovaných prohlídek v areálu Veselého Kopce pokračuje i v průběhu září i října – tentokrát Příběhem o lněném semínku.

220921 ZdravotniŠKODA AUTO dnes odhalila podobu dvou elektrických vozů ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV, které příští týden předá dobročinné organizaci Zdravotní klaun. Designéry se v rámci soutěže Auto pro Zdravotního klauna staly samy děti. Ty měly možnost během léta nakreslit a poslat svoji představu, jak by měly vypadat vozy, kterými Zdravotní klauni jezdí za nemocnými dětmi a seniory.

220920 TERIBEAR 2 b3cd7085.JPGŠKODA AUTO již poosmé podpořila v roli generálního partnera dobročinný běh TERIBEAR hýbe Prahou aneb Prima den s medvědem – powered by ŠKODA AUTO. Hlavní náplní projektu je prostřednictvím zdravého pohybu vybrat finanční prostředky na pomoc dětem z dětských domovů nebo rodinám či nastávajícím matkám v nouzi. Přihlásit se mohl kdokoli a během či chůzí urazit podle svých možností co nejdelší) vzdálenost. Na vytyčenou trať v Praze na Letné bylo možné zavítat i několikrát během týdne. Partneři akce za každý kilometr předají na konto nadace částku 25 Kč. Díky více než 11 000 účastníkům, kteří uhradili startovné 250 Kč, a celkem téměř 150 000 absolvovaným kilometrům činil celkový výtěžek týdenního sportovního setkání přes 3 700 000 Kč, tuto částku Nadace Terezy Maxové navýšila na 5 000 000 korun. ŠKODA AUTO přispěla jak finančními prostředky, tak zapojením více než 100 zaměstnanců a jejich rodin do běžeckého programu.

2022 09 19Každá myšlenka a technologická inovace se může stát skutečností, jen je třeba vědět, jak na to – druhý ročník praktického programu Samsung Solve for Tomorrow pro studenty středních škol se právě otevírá.

chlapec si střádá financeVysoká inflace neovlivňuje pouze dospělé, ale také jejich potomky. 88 % dětí dostane od rodičů buďto nižší kapesné kvůli nutnosti domácností šetřit, nebo ho dostane ve stejné výši, ale nekoupí si za ně to, co dřív.

2022 09 15 2ŠKODA AUTO je poosmé v řadě generálním partnerem běhu TERIBEAR hýbe Prahou aneb Prima den s medvědem – powered by ŠKODA AUTO. Cílem tohoto oblíbeného sportovního setkání je vybrat co nejvíce prostředků na pomoc ohroženým dětem a rodinám, matkám samoživitelkám nebo těhotným ženám v nouzi.

Kdy zacina stari NNDo důchodu odcházíme ještě mladí. Stáří totiž podle Čechů začíná až v 68 letech, v Polsku dokonce až v třiasedmdesáti. Estonci, na druhou stranu, spojují začátek podzimu života právě s odchodem do penze v 62 letech. Jak vnímají Češi a ostatní Evropané prodlužující se délku života, ukazuje průzkum NN životní pojišťovny a penzijní společnosti. Naznačuje také, jak se na to nejlíp připravit.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB