Foto Ardez PharmaTěhotenství je jedno z nejcitlivějších období života ženy, ve kterém je životospráva zcela zásadní nejen pro budoucí maminku, ale především pro miminko. Tělo se mění a vyžaduje zvláštní péči, která obnáší dostatek mikroživin. Jsou ale i látky, kterým je lepší se vyhnout. Co ano a co ne v těhotenství?

yout chamV prostorách knihkupectví Luxor OC Nový Smíchov uskutečnil slavnostní dvojkřest publikací „Mise Lombok“ a „Hejno bílých vran aneb Začni správně“. Autorkou první zmiňované je Jana Merunková, která loni v červnu přednášela finanční gramotnost na indonéském ostrově Lombok a o této své napínavé misi sepsala poutavou knihu „Mise Lombok“. Publikace „Hejno bílých vran aneb Začni správně“ je dílem autorek G. Křivánkové, J. Fajfrové a R. Majvaldové. Formou rozhovorů mapuje život deseti mladých lidí, kterým se po odchodu z dětského domova podařilo úspěšně uplatnit v běžném životě. Kromě knížek byla na čtvrtečním dvojkřtu veřejnosti poprvé představena nová patronka yourchance o. p. s., husitská farářka Martina Viktorie Kopecká.
Dvojkřtu se zúčastnila řada příznivců yourchance o. p. s., a svou přítomností potěšila také zástupkyně Velvyslanectví Indonéské republiky v Praze, paní Shinta Puspita. Přítomným krátce přiblížila svou rodnou zemi a vyjádřila upřímnou radost z uskutečnění vzdělávací mise Lombok a popřála yourchance mnoho zdaru při pokračovaní finančního vzdělávání indonéské populace. Křtu se účastnila také pedagožka Zuzana Chlumská, která s Janou Merunkovou první cestu na Lombok absolvovala.

eye 1132531 1280Podle odhadů žije na světě přibližně 1,3 miliardy lidí s nějakou formou zrakového postižení. První potíže se zrakem se nejčastěji začínají projevovat u čtyřicátníků. V tomto věku by už lidé měli očaře navštěvovat pravidelně jednou ročně, ať už je problémy se zrakem trápí, nebo ne. Preventivní prohlídky ale Češi podceňují. Včasné odhalení oční vady je přitom pro její léčbu zásadní.

ze meNaše příroda prochází změnami. Můžeme debatovat o tom, jaký vliv na to máme my lidé, ale musíme se smířit s tím, že určité obměny krajiny se zkrátka dějí. Neumíme sice změřit, jaké dopady budou mít klimatické proměny na půdu našich zemědělců, ale nějaké již pociťujeme, obzvlášť když si v obchodě připlácíme stále více za zeleninu či mléčné výrobky. Zemědělce z toho nemůžeme vinit. Oni pouze reagují na to, jak se mění jejich pole a co po nich požaduje česká i evropská legislativa. Ta je jedním z viníků současného stavu českého zemědělství. Zemědělci musí neustále vyhovovat novým vyhláškám a přirozeně pak nemají čas na svou práci. Souvisejícím problémem je i výrazný nedostatek lidí v oboru, takže se dostáváme do situace, kdy zemědělci musí plnit různé byrokratické požadavky, a poté jim už nezbývá čas na samotnou práci na poli. Důsledkem toho je fyzické i psychické přetížení. Jak z této bludné spirály ven? 

t uzeNejčastějším dárkem, který Češi pořizují z internetových obchodů ke svátku svatého Valentýna, jsou květiny. Jejich prodeje stouply oproti běžnému období trojnásobně a vyrovnaly se tak i loňským nákupům květin před Prvním májem. Vedle tradičních dárků v podobě čokolády či plyšáků stoupá také obliba erotického prádla, drobných elektrospotřebičů, ale i víkendových pobytů. Data vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, největší české platformy pro e-shopy.

IMG 1421Veřejné zakázky skýtají velký prostor pro zapojení principů cirkulární ekonomiky. Ročně je na ně v Česku vynaloženo více než 600 miliard korun. Zástupci ministerstev spolu s představiteli firem, územních celků či neziskových organizací se nyní chystají podepsat tzv. cirkulární memorandum Green Deal, kterým se zaváží společně prozkoumat možnosti aplikace cirkulární ekonomiky do veřejných zakázek. Obsahem dohody bude realizovat během jednoho roku pilotní projekty, které budou obsahovat požadavky cirkulárních kvalitativních kritérií, jako například opravitelnost, obsah recyklátu nebo recyklace šedých vod. Následně proběhne vzájemná analýza, jaké přínosy tyto poptávky přinesly. V rámci EU již tyto dohody fungují a Česká republika má nyní příležitost přidat se k těm evropským státům, u kterých již Green Deals pomáhají odpovědněji zadávat veřejné zakázky.

butterfly 1127666 1280Program NET4GAS Blíž přírodě běží úspěšně již třináct let. Český svaz ochránců přírody (ČSOP) díky němu doposud zpřístupnil veřejnosti 99 přírodně cenných lokalit. Většinou se jedná o naučné stezky, pozorovatelny, vyhlídky, či jinak poučně i zábavně interpretované přírodní bohatství v krajině. Taková místa objeví mnoho místních obyvatel i turistů. Málokdo už ale tuší, že program NET4GAS Blíž přírodě podporuje i projekty takzvaně managementové, tedy jednorázová praktická opatření k obnově biotopů či podpoře konkrétních druhů. Vloni se povedlo zrealizovat pět takových projektů, které opět stojí za představení.

tOQYwg6e4UZákazníci zaregistrovaní v programu dm active beauty mají nyní možnost sbírat active beauty body také při nákupech prostřednictvím online shopu dm.cz. Pro získání bodů stačí registrovaným zákazníkům pouze zadat v nákupním košíku v kroku potvrzení objednávky posledních 10 čísel své zákaznické karty. Součástí nákupního procesu je kontrola, zda je číslo dm active beauty karty platné. Stejně jako v případě nákupu v prodejně dm získá zákazník za každých 25 Kč nákup 1 bod.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
  excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

tohle je marketing

Tohle je marketing! – Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Godin Seth

Seth Godin nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází ze zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů spotřebitelů. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět! Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB