1 manželéSpolečné jmění manželů vzniká automaticky ze zákona uzavřením manželství. Při jeho vypořádání soudem – například v případě rozvodu – pak zásadně platí, že manželé mají na jmění stejný podíl. Proto je důležité v rámci právní ochrany majetku uzavřít ještě před svatbou předmanželskou smlouvu. V České republice to tak dělá již více než pětina snoubenců. Jak upozorňuje advokát Pavel Strnad z AK Polverini Strnad, výhoda takové smlouvy se přitom nemusí ukázat jen u rozvodu – pomůže například i v případě, kdy jeden z manželů podniká. Druhý z manželů a společná rodina totiž neponesou rizika z dopadů podnikání.

Alena2 copyAlena NovákováJestli jste si dali alespoň jedno novoroční předsevzetí, možná se vztahuje právě ke zdravějšímu životnímu stylu, včetně stravování a zmírnění stresu. V tom případě vám mohou přijít vhod produkty z rakytníku, které pro domácí trh vyrábí firma LUKA, a.s. Předsedkyně představenstva této zemědělské firmy Ing. Alena Nováková má k rakytníku úctu. Nejen proto, že chrání kousek Vysočiny před půdní erozí, ale i proto, že se díky někdejšímu pokusu s pěstováním tohoto kdysi u nás ještě neznámého keře postupně propracovala k informacím o jeho blahodárných účincích na lidský organizmus i k výrobě originálních dobrot.

reklamaČeská marketingová společnost (ČMS), POPAI CE a České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV) zadaly agentuře ppm factum research výzkum o tom, jak se Češi staví k reklamě. Autorka a zakladatelka výzkumu Jitka Vysekalová, k tomu říká: „Výzkum probíhá pravidelně každoročně od roku 1993, v letošním roce proběhla již 38. vlna tohoto šetření. V prvních letech byl výzkum realizován vícekrát ročně, proto těch více vln. Od roku 2018 je šetření realizováno CAWI Omnibusem ppm factum. Základní výzkumné otázky zůstávají stejné, ale postupně zařazujeme aktuální témata odpovídající vývoji a významu reklamy nejen jako součásti marketingového mixu, ale jako součásti našeho života a důležitého společenského jevu. V letošním šetření k tomu přibyla otázka, zda a jak se postoje k reklamě změnily v mimořádné situaci dané pandemií Covid 19.“

Frosch Malinovy balicek IVětšina lidí dokáže rozlišit více než deset tisíc různých vůní. Jsme schopni pamatovat si pach s 65procentní přesností po celý rok. To je důvod, proč mohou vůně vyvolávat silné emoce. Přesně tak je to v momentech, kdy je nám někde dobře a my nevíme proč. Jen vnímáme známé pocity, vůně, které nám mohou připomenout domov nebo chvíle, na které už nikdy nezapomeneme. Vůně celkově přispívají k dobrému pocitu a uvolňují nás. Mnoho z nás se v uplynulém období zaměřilo více na péči o domov. Protože to je místo našeho ukotvení a jistoty. Přáli jsme si vytvořit oázu klidu. Dovolte i značce Frosch, aby vnesla do Vašich domovů kouzlo vůně a příjemné atmosféry.

Jan Tuna předává 25 tuny potravinNašli jste doma papírové stravenky Sodexo Gastro Pass s platností do 31. prosince 2020? Nevyhazujte je, protože ještě mohou pomoci lidem, kteří to nyní nejvíce potřebují. 

eská centraV pondělí 25. 1. 2021 uběhne přesně 100 let od prvního uvedení Čapkovy hry R.U.R. Téma „robotizace“, které v posledních letech stále více nabývá na síle, akcentují také Česká centra. Větší část aktivit organizují přímo na centrech v zahraničí, v Kyjevě, Varšavě, Madridu, Moskvě, Milánu, Tokiu. Navíc budou Česká centra partnerem dvou zajímavě koncipovaných tematických projektů. Konkrétně se jedná o Institut umění – Divadelní ústav, který je hlavním organizátorem Mezinárodní teatrologické konference - a Švandovo divadlo, které připravuje uvedení „hry psané robotem“. V obou případech Česká centra spolupracují v rámci zajištění zahraniční on-line prezentace.

dm 1Z meziročního srovnání tržeb společnosti dm drogerie markt vyplynulo, že i v minulém roce se s obratem ve výši 11,483 mld. korun (+8,49 %) za fiskální období od 1. října do 30. září zařadila zákaznicky oblíbená drogerie dm mezi jedničky na českém trhu. K úspěchu v roce 2020, ve kterém celosvětový trh výrazně poznamenala pandemie koronaviru, přispěl také mimořádný zájem o dm online shop.

Samoobsluzne pokladnyDrogistická síť ROSSMANN loni znovu upevnila svou pozici klíčového hráče na globálním i českém trhu. Koncern zakončil rok 2020 s obratem ve výši 10,35 miliardy eur, což představuje meziroční nárůst o 3,5 %. Tržby v České republice se ve srovnání s rokem 2019 zvýšily dokonce o 8,1 % na více než 4 miliardy Kč. Na tuzemském trhu tak společnost ROSSMANN celkem za poslední tři roky rostla ve srovnání s konkurencí (dm drogerie, Teta, TOP drogerie) více než dvojnásobným tempem. K úspěchu přispěl digitální věrnostní program, modernizace a rozšiřování prodejen, brandová kampaň a zařazování nových sortimentů. Právě proaktivním přístupem zaměstnanců a rozmanitou nabídkou produktů společnost potvrdila svoji flexibilitu a schopnost reagovat i v době krize včas na změny nákupního chování zákazníků. Obliba drogerie ROSSMANN plyne v neposlední řadě také z jejího kladného postoje ke společenské odpovědnosti.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

jak prokouknout druhe lidi kniha grada

Navarro Joe, Karlins Marvin

Chcete být o krok napřed před ostatními a rychle "přečíst" druhé lidi? Nechte si poradit od Joea Navarra, bývalého agenta kontrarozvědky FBI a uznávaného experta na neverbální chování. V knize vysvětluje, jak odhalit názory a myšlenky druhých z řeči jejich těla, ale také jak s její pomocí získat něčí důvěru a podpořit svou autoritu.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB