Obchodní dům IKEAV minulém finančním roce utržila IKEA v Česku 12,1 miliardy Kč, což představuje meziroční nárůst o 2 procenta. Podíl prodeje online se zvýšil o 2 procentní body na 24,6 procenta.

Globus Valentynsky cheesecake jahoda copyLidé, kteří kupují dárky u příležitosti svatého Valentýna, si žádají čím dál častěji květiny v květináči. Podle hypermarketů Globus jde o jeden z projevů hlubšího ekologického smýšlení lidí.

webAjala deti coko12V roce 2023 Ajala opět vystoupala na vrchol sladkého nebe. Co vše se podařilo a čím si získala přízeň zákazníků? V loňském roce zpracovala Ajala tuny kakaových bobů, vyrobila tisíce tabulkových čokolád, stvořila čokoládový energeťák, ukázala a otevřela nové dimenze sladkých chutí.

KooperativaKooperativa se dlouhodobě zaměřuje na podporu zdravého životního stylu, tato témata také prezentuje ve svých reklamních kampaních na životní pojištění FLEXI. Postupně se v posledních letech věnovala zdravému stravování, stresu a nyní i work-life balance.

Václavské náměstí IIIROSSMANN i v roce 2024 pokračuje v rozšiřování sítě svých prodejen a přináší novou nákupní zkušenost přímo do centra hlavního města Prahy do spodní části Václavského náměstí. V rámci celé své sítě nadchne rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, který činí téměř 16 tisíc.

Jarní Tradinář obálkaPrávě vychází kniha Jarní Tradinář – od ledna do června autorek Martiny Viktorie Kopecké a Martiny Boledovičové, ve které najdete témata zvyky a obyčeje, tvoření a zahrada, pečení a vaření, rodina a pospolitost, rituály a tradice, to vše zaměřené na masopust, postní období, Velikonoce, čarodějnice a letnice.

ASTRALI 99228 wideKoncem ledna společnost FlowBEAUTY s.r.o. uvedla na český trh francouzskou kosmetickou značku Astrali, jejíž vývoj od počátku stojí na dvou klíčových hodnotách: respektu k jedinečnosti každé ženy a ohleduplnosti k planetě. Astrali si klade za cíl provázet ženy v jejich kosmetické rutině celý život. Zaměřuje se na prevenci předčasného stárnutí pleti, aby si svěžest a mládí udržela co nejdéle. Sází na minimalismus, který se odvíjí od potřeb pokožky. Usnadňuje a zrychluje tak každodenní péči o pleť. 

Aktuální vydání v PDF

Červenec 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme

Tip Grady

Finanční jednohubky 

Financni jednohubky kniha mesice cervenec 2024 grada madam businessMichal Skořepa

Je bydlení v nájmu vyhazováním peněz z okna? K čemu je nám bitcoin? Zaslouží si OSVČ daňové výhody? Jaká jsou tři základní pravidla správného zacházení s penězi? V ruce držíte knížku s odpověďmi na otázky, které občas napadnou každého z nás. Autor se zaměřil na úspory a útraty. Nabízí svůj pohled na věc, ale současně dává čtenářům dost informací na to, aby si udělali svůj vlastní názor na svět osobních financí.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB