zdroj shutterstockLéto je obdobím, kdy průměrná spotřeba elektřiny a plynu v domácnostech obvykle klesá. Není potřeba tolik topit a svítit, vaříme lehčí jídla, která jsou rychle hotová, více času trávíme venku, takže tolik neběží televize nebo počítače. Pro některé domácnosti však může být letní spotřeba energií i tak vysoká, a to hlavně kvůli ochlazování interiéru klimatizací. Proto se i v teplých měsících vyplatí snažit se o co největší úsporu. Podívejte se na našich 5 tipů, jak v létě ušetřit na energiích.

Bolest zad pexelsČeská populace letos rapidně podcenila fyzickou přípravu na léto. Drtivá většina Čechů si neuvědomila, že z důvodu dlouho trvající pandemie svou klasickou fyzickou zátěž nemusí zvládnout jako v předchozích letech. Češi se tak vrací z dovolených s poškozenými zády, bolestmi či dokonce s úrazy. Ty jsou způsobené atrofovanými zádovými svaly a především špatnými návyky při sezení, které si lidé osvojili na home-office během uplynulého roku.

DSC07017 KopírovatAť už jsou pro nás zdravé a krásné vlasy symbolem mládí, krásy, ženskosti či zdraví, málokdo z nás si dovede představit, že by o své vlasy přišel. Ženy, které trpí onkologickým onemocněním, však o své vlasy v důsledku náročné a vyčerpávající léčby přijdou. V některých případech jim pouze zřídnou, jindy vypadají úplně. A právě proto spouští značka vlasové kosmetiky Pantene již po čtvrté projekt Silná a krásná, který odstartuje ve spolupráci s drogerií Teta dne 5. srpna a poběží až do 27. září. Během tohoto období poputují 2 Kč z každého zakoupeného výrobku značky Pantene na výrobu autentických paruk z pravých lidských vlasů pro onkologicky nemocné ženy a dívky, aby jim dodaly sílu. Stejně jako v předchozích ročnících bude výrobu paruk zajišťovat český nadační fond Daruj vlasy. Pomozte onkologicky nemocným pacientům i vy!

Morelo Palace interier 10Nadčasové vybavení interiéru je takové, které je moderní a vydrží i zkoušku času. Je to design, který není vázán na žádné konkrétní desetiletí nebo trend. Nákup nadčasového nábytku znamená, že nemusíte každých pár let vyměňovat hlavní předměty, protože ty, které máte, jsou dostatečně klasické, aby fungovaly s jakýmkoli trendem. Design tak zůstává flexibilní a krásný po mnoho let.

robot.orlovaUž vás v restauraci obsluhoval robot? Že ne? Je to totiž zatím evropský unikát, na který jste v uplynulých dnech mohli narazit v orlovské restauraci Silvie. Nestává se každý den, aby vám pivo přivezl robot s kočičí hlavou.

Amirro Ambiente s LED osvetlenim Zrcadla 2„Kulatá zrcadla jsou interiérovým doplňkem, který nikdy neomrzí. Kruhové nástěnné akcenty v obytných prostorách působí velmi elegantně a pozvednou i všední místnost na novou úroveň. Měkký, zakřivený tvar promění tento funkční prvek v moderní dekorativní akcent a pomůže vyvážit hranaté linie ostatních kusů nábytku. A protože zrcadla zároveň odrážejí světlo v místnosti, pomáhají dodat prostoru jasnou a vzdušnou atmosféru.

Tchibo 30 let Banner Dekujeme a logo 1440x650px CZVůně čerstvé kávy, stylová móda pro celou rodinu a inspirativní nápady pro domov, díky nimž je každý den o něco krásnější - to Tchibo v České republice nabízí už 30 let. Tchibo vstoupilo na tehdejší československý trh v roce 1991 a převzalo Balírny obchodu Jihlava. S tím přišla v širším měřítku na náš trh i káva Tchibo, která do té doby byla dostupná ve svém typickém modrém balení pouze v prodejnách Tuzex.

Image foto loznice 1V ložnici strávíme téměř polovinu života. Zaslouží si tak naši pozornost. Nejdůležitějším prvkem je zde bezesporu postel a kvalitní matrace. Nemusí to ale být jen nudný pokoj, kam si chodíme odpočinout. Ložnice může mít vlastní styl a věnují se jí i současné trendy. Do čeho se vyplatí investovat a jak ložnici uspořádat, aby se stala místem, kam se budete večer těšit a ráno se zde s úsměvem probouzet?

Aktuální vydání v PDF

Říjen 2021

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

krize jako prilezitost grada

Krize jako příležitost – 28 strategií pro využití každé krize

Anja Förster, Peter Kreuz

V knize naleznete 28 strategií, tipů a nástrojů, díky kterým dokážete v krizích nalézt a využít jejich výhody a přínosy. Zjistíte, že téměř každá krize může být smysluplným podrážděním, které vás vytrhne z mentální strnulosti a přinutí přehodnotit vaše myšlenky, přístupy a postoje.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB