pra guePodle údajů Českého statistického úřadu stráví zahraniční turisté v Praze průměrně 2,4 noci. Návštěvníci, využívající krátkodobé pronájmy, ale v Praze zůstávají v průměru dokonce 3,65 noci. Vyplývá to ze statistik, které společnost easyBNB získala na základě vzorku 39 000 návštěvníků. Tento trend je přínosem nejen pro město, které tím získá více na rekreačních poplatcích, ale také pro místní podnikatele, kteří profitují z útraty turistů při delším pobytu. Podle údajů agentury CzechTourism utratí zahraniční turista v Praze průměrně 3800 korun denně, každá noc navíc tedy přináší městu nezanedbatelné finanční prostředky.

UklidmeCek 1Žijeme na hoře odpadků, která se navíc každým rokem zvětšuje. Některým to nevadí, ale většině obyvatel České republiky znečistění přírodního i městského prostředí dělá starost. Jen málokdo však tuší, co s tím. 

to rtMezi mladými i staršími obyvateli Malšovic na Novém Hradci Králové se rychle šíří pověst o výjimečné cukrárně. Nese jméno Edith a nachází se nedaleko vyhlášeného Muzea Petrof. Renomé jí dělají především vynikající zákusky, vyráběné z pravé šlehačky a dalších kvalitních surovin.

ilustracni foto vrasky 1Stárnutí pokožky je přirozený proces. U každého ale probíhá jinak. Záleží zejména na faktorech jako jsou genetika, hormonální změny, životní styl, správná ochrana před sluncem a samozřejmě vhodná péče a kosmetika. 

apartment 406901 1280V České republice se mění společenské vnímání nájemního bydlení. Mladší generace už nemají takovou potřebu bydlet ve svém, jakou měli jejich rodiče. Souvisí to také s obecně horší dostupností hypoték a pozdějším věkem, kdy mladí zakládají rodiny. Experti předpokládají, že do budoucna procento lidí bydlících v nájmech poroste. Například v Německu žije v pronájmech již polovina lidí, ve velkých městech i více než 70 %.

reklamni spot VEKRAPobuřuje nadsázková reklama? Jsou Češi natolik upjatí, že nechtějí vnímat v reklamách humorné skeče? Na tyto otázky si aktuálně odpovídají marketingoví pracovníci české značky VEKRA, kteří připravili právě probíhající reklamní kampaň upozorňující na rozdílnou kvalitu oken na pozadí spokojeně fungující rodiny.

flo ra7. až 8. února 2020 se uskutečnily v pavilonu C Výstaviště Flora a.s. v Olomouci tradiční Květinářské a floristické dny spojené s členskou schůzí Svazu květinářů a floristů ČR. Úvod patřil odborné přednášce Ing, Petra Nachlingera o pěstování a použití Primula acaulis.

Foto Ardez PharmaTěhotenství je jedno z nejcitlivějších období života ženy, ve kterém je životospráva zcela zásadní nejen pro budoucí maminku, ale především pro miminko. Tělo se mění a vyžaduje zvláštní péči, která obnáší dostatek mikroživin. Jsou ale i látky, kterým je lepší se vyhnout. Co ano a co ne v těhotenství?

Aktuální vydání v PDF

Březen 2020

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
  excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

uspesna rec telaMonika Matschnig

Pro vaši profesní kariéru je dnes více než kdy dříve důležitá vaše osobnost. Samotné odborné znalosti a kompetence vás v práci nezachrání, pokud nebudete působit sympaticky a přesvědčivě. Klíčovou roli přitom hraje řeč vašeho těla, neboť svým postojem, mimikou a gesty komunikujete neustále – a většinou nevědomky. Sympatickému, sebevědomému a přesvědčivému vystupování se můžete naučit. Monika Matschnig, odbornice na neverbální komunikaci, vám v této názorné příručce prozradí, jak můžete zdokonalit své vystupování v pracovním prostředí.

 

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB