202408 Beko pračky lifestylové fotoSušičky prádla jsou čím dál oblíbenějším pomocníkem v českých domácnostech. V posledních letech jsou ze všech kategorií domácích spotřebičů nejrychleji rostoucím segmentem na trhu.

 

NNwebMáme vyhlížet důchod jako radostný začátek něčeho nového, nebo jako obávaný podzim života? Penzisté se většinou shodují, že je na co se těšit. Mladší ročníky však tomuto tvrzení příliš nevěří.

IMG 4646 sm copyZastavte se na moment. Dýchejte. Vnímejte vůně a textury, které vás obklopují. Soustřeďte se na doteky, když nanášíte svůj oblíbený krém. Tohle jsou vaše předvánoční chvilky relaxace s péčí od francouzské přírodní značky Astrali.

OvocnaK sada aronie mala copyUž si začínáte lámat hlavu, co nadělit svým blízkým k Mikuláši a pod stromeček? Ovocňák si letos připravil tu nejlepší nadílku – kopu vitamínů a minerálů v dárkovém balení. Najdete v nich rakytník, arónii nebo ten nejlepší vánoční punč.

houseInvestiční skupina JSK pod vedením Simony Kijonkové oznámila vstup do českého early-stage startupu Kodu, který přináší zahraniční trend dostupného bydlení prostřednictvím konceptu tiny houses formou digitálního průvodce.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB