makro Sbirka potravin IVíce než třetinový nárůst zájemců o potravinovou pomoc hlásí jen za posledního půl roku Česká federace potravinových bank. Organizace, jež sdružuje potravinové banky po celé republice, upozorňuje na to, že na řadě míst přestává zboží ve skladech stačit. Naději proto nyní vkládá do podzimního kola celonárodní Sbírky potravin, které se uskuteční v sobotu 12. listopadu. Zákazníci velkoobchodu makro ČR mohou přispět i v neděli.

mapova aplikace np podyji 01Mapové aplikace kombinující aktuální ortofotomapy s informacemi o inženýrských sítích, dopravním značení či mobiliářích patří do tradičního portfolia nástrojů řady tuzemských měst a obcí. Jejich uplatnění je ale daleko širší, využití najdou například i u národních parků. Od letoška je mapový portál volně přístupný pro návštěvníky Národního parku Podyjí. Lidé se tak mohou on-line podívat, kudy vedou turistické trasy, kde jsou přístřešky, posezení nebo kde mohou zaparkovat auto.

pes senior 1Psí stárnutí je smutné, ale i starší pejsek může být vitální a zdravý do vysokého věku. Samozřejmě záleží na plemeni a celkovém zdravotnímu stavu. Obecně je ale důležité se o pejska s přibývajícím věkem co nejpečlivěji starat.

2022 11 03 17 07 05 PENNY NATUPro letošní předvánoční čas připravilo PENNY unikátní akci pro věrné zákazníky. Ti si budou moci od 3. listopadu koupit jeden z 9 výrobků NATURTEX se slevou až 71 %. Vybrat si budou moci z několika typů polštářů, přikrývek a ručníků i osušek pro děti i dospělé.

2022 11 02 16 38 18 LidVe všech prodejnách Lidl začal v pondělí už 12. ročník jedné z největších veřejných sbírek Srdce dětem. Sbírka potrvá až do neděle 13. listopadu a jejím hlavním cílem je pomoci těžce nemocným dětem a jejich rodinám. Za dobu svého fungování sbírka pomohla téměř pěti tisícům dětí, jejichž rodinám putovalo 247,000.000 Kč.

2022 11 01 13 35 15 Celkem 34 výrobků PENNY se letos pyšní oceněním Chuťovka roku 2022! Toto prestižní ocenění jim udělili za podpory Ministerstva zdravotnictví a Senátu ČR ve spolupráci s VŠCHT porotci na základě jejich chuti, vzhledu a konzistence. Mezi vítězi jsou naše privátní značky BONI, Crip Crop, Enjoy, Řezníkův talíř a Vitálka.

Image fTrenýrkárna.cz, která provozuje e-shop a kamenné prodejny se spodním prádlem, odhaluje výsledky aktuálního průzkumu. Vyplývá z nich, že muži jsou nejčastěji motivováni nákupem nového spodního prádla, až když je staré na vyhození, naproti tomu ženy nakupují spodní prádlo nejčastěji jen tak, pro radost. Při výběru pak muži i ženy řeší na prvním místě materiál. Na druhém místě je pro muže důležitá značka a pro ženy střih.

christmas 1869902 1280Pod tlakem vnějších vlivů budou letošní vánoční nákupy odlišné od těch v předchozích letech. Podle kvalifikovaného odhadu a na základě analýzy klientů nakoupí letos spotřebitelé o přibližně 10 % více vánočních dárků. Jejich průměrná hodnota ale klesne o zhruba 30 % ve srovnání s předchozím rokem. Očekávání vyplývají z analýzy společnosti Element Logic, který se zabývá automatizací a robotizací skladů, a společnosti Shoptet, která zastřešuje přes 31 000 českých e-shopů. Podle OREA Hotels & Resorts vzroste také obsazenost v hotelech o více než 10 procentních bodů.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB