2022 10 18 09 24 54 Globus FGlobus dál expanduje. Na Praze 13 otevřel maloformátový obchod Fresh, kde bude nabízet širokou škálu produktů z vlastních výrob a výběr ze sortimentu privátních značek.

j7oiLdHkzkV roce 2022 slaví společnost dm drogerie markt 30 let na tuzemském trhu. Při této významné příležitosti podpořila prostřednictvím společensky odpovědné iniciativy {SPOLEČNĚ} celkovou částkou 7 milionů korun rovnou 30 projektů, které se věnují trvalé udržitelnosti. Podpořené projekty se dotýkají nejrůznějších oblastí. Pozornost odborné poroty dm si mezi jinými získaly programy pro udržitelný šatník mladých, ekologická prádelna v centru Brna či vyhloubení Vršovického mokřadu. Společnost dm dodatečně podpoří také projekt v jižních Čechách. Na revitalizaci rybníka a úpravu kruhového objezdu poskytne 5 milionů korun, které navýší celkovou finanční podporu všech projektů na výsledných 12 milionů korun.

podzimni plody ilustracni shutterstockPodzim je sezónou nachlazení a zvýšené únavy. Organismus si zvyká na chladnější počasí a zkracující se dny. Právě v tomto období však příroda nabízí pomocnou ruku ve formě plodů bohatých na vitamín C a další prospěšné látky, které posilují imunitní systém a pomáhají se s nástupem studených měsíců vyrovnat.

PENNY Diskont 02Z výzkumu diskontního řetězce PENNY na reprezentativním vzorku více než 500 respondentů vyplývá, že se zvyšuje počet lidí, kteří nakupují nebo dávají přednost nákupu v diskontních prodejnách před klasickými supermarkety. PENNY je uváděno jako nejznámější diskontní řetězec u nás (51 %), současně jej dvě třetiny respondentů vnímají jako nejvíce diskontní. V celém segmentu diskontu pak nakupuje v současné době 85 % respondentů.

2022 10 12V srpnu návštěvnost hotelů v České republice (ČR) táhli turisté ze zahraničí. Přijelo jichcelkem 737 427, což znamená meziročně nárůst o téměř 90 %. Hosté z ciziny tak v posledním prázdninovém měsíci tvořili víc než 50 % tuzemské hotelové klientely. Nejvíc přijelo Němců (164 tisíc), Poláků (74,5 tisíc), Slováků (72,4 tisíc) a Američanů (37 tisíc).

Ilustracni Srdce v hlave pilulkyAť již užíváte léky na předpis na krátkodobé zdravotní potíže či máte předepsanou medikaci na delší dobu, je důležité je užívat dle lékařského předpisu. To znamená ve správném množství a zároveň v řádné kombinaci. Nedodržení pokynů lékaře a příbalového letáku může přispět ke zhoršení zdravotního stavu a selhání léčby.

Ilustracni foto 2 1 1Zvětšení prsou patří stále k nejběžnějším zákrokům v plastické chirurgii. Mnoho žen má ale před operací spoustu otázek a jednou z nich je i správné načasování zákroku, co se týká těhotenství a kojení.

2022 10 07 2Popularita investování v České republice stoupá a na chuť mu navzdory zažitým stereotypům přichází i čím dál více žen. Stejně jako muži začínají investovat nejčastěji do věku 35 let. Do investičního běhu ale vstupují s větší rozvahou a opatrností. Polovina z nich začíná investovat již v době, kdy jejich úspory nepřesahují hranici 25 000 korun. Častěji než muži také investují pravidelně každý měsíc.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB