Radiměř 1 foto Jan MoravecStráň plná ohrožených rostlin, starý sad se vzácnými modrásky, botanická zahrada. Co spojuje tato místa v různých koutech České republiky? Jsou v péči pozemkových spolků a potřebují pomoc dobrovolníků.

PENNY HYBEMESEHEZKv3fazeProjekt na podporu dětského i rodinného sportování HÝBEME SE HEZKY ČESKY jde do finále! Do druhého ročníku projektu se přihlásilo opět více než 1 000 sportovních týmů z celé České republiky. Pro letošní rok nově motivuje k pohybu také samotné hlasující, kteří v rámci podpory svých týmů nachodili takřka 1 000 000 kilometrů.

 M1A9908 2Společnost Schneider Electric si v Česku jako svého zaměstnavatele volí každým rokem více a více žen, a co do rovnosti pohlaví, je zde poměr ženy vs. muži téměř vyrovnaný. Vysoké procento žen není výjimkou ani v globálním měřítku, ve výkonném výboru Schneider Electric jich od loňského roku zasedá 44 %, čímž, v celosvětovém srovnání s ostatními podniky technického zaměření, ční vysoko nad průměrem.

červo točNa témata budoucnosti potravinářství s ohledem na udržitelnost zemědělské produkce reaguje firma WormUP se svými pochoutkami z hmyzu – Křupavými červíky. Zakladatel firmy WormUP Libor Sloupenský má v otázce budoucnosti potravinářství, kde má svoje nezastupitelné místo i jedlý hmyz, jasno.

2022 08 30 1Během koronavirové pandemie se lidé začali více zajímat o kvalitu a nezávadnost vzduchu ve vnitřních prostorách. Problém špatně větraných staveb, pro které se vžil pojem nemocné či nezdravé budovy, však není nový. Podle dat Znaleckého ústavu bezpečnosti a ochrany zdraví se tento fenomén týká až tří čtvrtin veřejných budov.

za otravy na taborech muze horko i dest shutterstockKvalita pitné vody je jednou ze stěžejních věcí, které na dětských táborech v České republice hlídají hygienici při náhodných kontrolách. Už od prvního prázdninového měsíce na táborech padaly první pokuty a v nemocnicích během léta skončilo několik dětí s různými typy otrav. Jak je to možné? Přestože pořadatelé kontrolují kvalitu pitné vody v dostatečném předstihu, může se voda skokově zhoršit. Podle odborníků jsou na vině vysoké teploty, nevhodné vedení či skladování vody, ale i silné deště.

Tým M.artOrganizace M.arter pomáhá třetím rokem s návratem do práce po rodičovské dovolené a sklízí uznání i v rámci prestižních ocenění za svou misi. Aktuálně se probojovala mezi pět nejlepších projektů v oblasti Diverzity, rovnosti a inkluze. Z 326 projektů vybrala porota Asociace společenské odpovědnosti semifinalisty cen SDGs 2022 - Cílů udržitelného rozvoje od OSN. Na 24. září chystá M.arter po dlouhé době další ze svých oblíbených offline akcí Rozvojový a networkingový den pro každou mámu. Workshopy a networking se ženami, jenž úspěšně navázaly na pracovní nasazení, inspirují každou mámu, kterou čeká návrat do práce nebo rozjíždí či vede vlastní podnikání. Akce se koná v komunitním centrum Unitaria Anenská 5 v Praze. Vstupné činí 890 korun.

06 sesit 512 pro maDnešní testování sešitů v Brně ukázalo rozdíly, kterým by lidé měli věnovat pozornost při nákupu školních potřeb. Desetilisté sešity pro nejmenší školáky spolehlivě odolávají způsobu psaní i perům typickým pro žáky 1. a 2. tříd základních škol. Nová řada Ecology s ekologickým papírem a přírodními motivy pak uspokojí žáky od 4. třídy a starší, kteří už používají propisky.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB