ca 1Onemocnění COVID-19, postihuje zejména lidi. Nicméně existují i případy, kdy se touto nemocí nakazila i zvířata. Nejvíce náchylným druhem k tomuto onemocnění se ukázal být norek americký, který je chován na kožešinových farmách v Dánsku, Nizozemsku, Itálii, Španělsku, Švédsku a USA. Nákaza se prokázala ale i u běžných domácích zvířat a zvířat chovaných v zoologických zahradách.

2022 pomNákupy školních pomůcek startují zpravidla začátkem srpna a vrcholí na přelomu srpna a září. V široké nabídce hypermarketů Globus figurují školní potřeby vysoké kvality, které jsou ale i cenově dostupné. Děti při výběru hledí na trendy motivy, rodiče pak na funkčnost.

children 593313 1280Kontrolu věku při nákupu alkoholu a tabáku na internetu nebo při návštěvách webů s obsahem pro dospělé umí v Česku na bázi biometrie řešit jako první nástroj Ageware. Po skenu obličeje webkamerou dokáže určit věk snímaného uživatele s přesností zhruba 3 let.

real estate pixabayŽeny investující do nemovitostí čelí mnoha výzvám. Prvním problémem je, že v tomto odvětví není dostatek žen, což vede k nedostatku ženských vzorů. Další, druhou výzvou je, že ženy jsou často odrazovány od investování do nemovitostí, protože si myslí, že to není nic pro ně a měly by se zaměřit na jiná odvětví. A konečně třetí výzvou je, že ženy nevědí, jak investovat nebo do čeho investovat, což vede k tomu, že dělají chyby a přicházejí o peníze.

ilustrační snímek 1V životě jsou věci, jejichž příchod se naplánovat nedá. Mezi ně se bezpochyby řadí i smrt, která téměř nikdy nemůže přijít ve vhodnou chvíli. Když smrt někoho z blízkých zasáhne děti školního věku na začátku nového školního roku, má proces truchlení svá další specifika. Jak se s touto situací co nejlépe vyrovnat a jak by se měl v takové situaci zachovat pedagog?

pes a vedroKaždý pejskař ví, že letní počasí pro pejska může znamenat mnoho zdravotních potíží podobě dehydratace či přehřátí. Je důležité proto, až budete vyrážet na dovolenou nebo třeba jen na letní procházku na koupaliště, nezapomenout přibalit dostatek tekutin pro vás i vašeho čtyřnohého chlupáče. Psi se v létě přehřívají stejně jako lidé, a tak je potřeba i jejich organismus před sluníčkem chránit.

mediterranean cuisProč se ceny potravin zvyšují v Česku rychleji než jinde v Evropě? Proč je tuzemská sazba DPH na potraviny jedna z nejvyšších v EU? Proč čeští zemědělci a potravináři přestávají být konkurenceschopní v rámci evropského trhu?

Zrcadlova skrinka Amirro Large„Zrcadlo v koupelně má své využití nejen při naší každodenní hygieně nebo úpravě zevnějšku, ale může také pomoci prostor koupelny opticky zvětšit, sloužit jako osvětlení nebo třeba vestavěná skříňka. Při výběru koupelnového zrcadla je proto dobré přihlédnout zejména k velikosti koupelny. V menších koupelnách je tak vhodné například využít prostor za zrcadlem instalací zrcadlové skříňky. U prostorných koupelen je naopak možné zvolit velké zrcadlo instalované přímo na zeď nebo obklad. Důležitou součástí je také podsvícení zrcadla, které může být integrované přímo v zrcadle, nebo zvolit dodatečné světlo,“ říká Lucie Hronová ze společnosti Amirro.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB