Přijde vám, že se o sebe muži starají více než dřív? Není to jen váš pocit, skutečně tomu tak je. Jsme zvyklí na to, že ženy jsou hlavními klientkami kosmetických salonů. Muži se však také chtějí líbit a vypadat atraktivně a udělají pro to maximum.
Toto léto se neslo ve znamení opravdu vysokých teplot, kdy jsme naši pokožku vystavovali velkému slunečnímu i tepelnému náporu. Dny tropických teplot jsou alespoň pro tento rok za námi a naše pleť by tak po létě měla dostat zasloužený „restart“, abychom ji po měsících plných slunění a koupání dodali vláhu a připravili jí na podzim.
Návrat ze středomořské dovolené nemusí být i návratem k obvyklé stravě. Pestrou stravu založenou na kvalitních surovinách, zelenině, mořských rybách a olivovém oleji ocení nejen naše chuťové buňky, ale i kardiovaskulární systém. Pravidelnou konzumací potravin obsahujících nenasycené mastné kyseliny, vlákninu a vitamíny můžeme pozitivně ovlivnit náš organismus a pokud již máme vysokou hladinu cholesterolu, pak výrazně pomoci léčbě. Prázdninovou pohodu tak přeneseme do našeho zdraví po celý rok.
Děti a studenti se po letních prázdninách opět vrátili do školních lavic a kolektivů – tedy prostředí, které je do jisté míry nekontrolovatelné a vyznačuje se vyšší mírou stresové zátěže, což nahrává rozvoji různých látkových závislostí. V poslední době se hovoří především o nebezpečích, která skýtají hlavně nikotinové sáčky.
V rámci letošní druhé vlny charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ přerozdělila síť drogerií ROSSMANN společně se svými věrnými zákazníky další milion korun, a to mezi tři příběhy představené pod záštitou pacientské organizace DEBRA ČR, neziskové organizace Fandi mámám a nezávislé organizace Nadace Naše dítě.
Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel ČR a jejími divizemi Beauty Care i Laundry Care v rámci svého projektu „Vraťte stromům korunu“ opět přispěla k rozvoji zeleně ve městech po celé České republice. V rámci letošního ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 424 vzrostlých stromů.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.