2022 06 1Yourchance o.p.s. spustil projekt Vítej v Česku. Ten se dotkne více jak 8 000 ukrajinských dětí, které se kvůli válečnému dění doma ocitly v České republice. Adaptační program je pro ně připraven na období června až srpna napříč celou ČR. Cílem je seznámit děti s českou zemí, jejími zvyklostmi, kulturou, reáliemi, způsobem života i jejími krásami. Program bude dále rozvíjet komunikační schopnosti v českém jazyce a podnikavé kompetence.

KVIFF cenyZa necelý měsíc bude v plném proudu 56. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Pro vítěze jednotlivých soutěžních kategorií jsou již připraveny dobře známé festivalové ceny. Charakteristický křišťálový glóbus v obětí půvabné ženské siluety budí dojem, jako by tu byl odjakživa, symbolem festivalu se ale stal až od roku 2000. Dvaadvaceti letům křišťálových glóbů, respektive partnerství mezi festivalem a sklárnou Moser předcházel vznik návrhu na novou podobu festivalových cen.

Pomerancovy balicek 1Pomeranč – pozlacené jablko ze zahrady Hesperidek prospívá na slunci a udržuje si údajně v sobě jeho světlo a teplo. Pomeranč znamená radost, pomáhá proti smutku. Milujete i vy svěží vůni citrusů? Všimli jste si radosti ukryté v každé kapce sladkého pomeranče? Přináší vám tato omamná vůně inspiraci, jasnou mysl, nadšení i odvahu nebo stále čekáte na objevení? Objevte, jak vám citrusové pomerančové prostředky značky Frosch mohou pomoci v každodenním životě.

2022 05 18Společnost dm drogerie markt patří mezi nejoblíbenější zaměstnavatele v České republice. Potvrzuje to ocenění Randstad Award pro letošní rok. dm jej získala za první místo v žebříčku o nejatraktivnějšího zaměstnavatele v sektoru retail.

Jídlo Baví v2Společensky prospěšný podnik KOKOZA, o. p. s., který pomáhá lidem, firmám, restauracím a dalším organizacím třídit bioodpad, kompostovat a pěstovat bylinky, ovoce a zeleninu ve městě, představuje videospot Nesuď podle slupky a začni kompostovat, kterým spouští celorepublikovou osvětovou kampaň s cílem upozornit na téma “uzavřeného cyklu jídla” a aplikovat jej v kavárnách a restauracích ve všech 14 krajích v České republice. Tento koncept známý také pod anglickými výrazy “foodloop” či “food cycle” představuje cyklický život potravin/surovin od přípravy pokrmů v kuchyni, přes zpracování organických zbytků, kompostování, vrácení do půdy v podobě hnojiva a následnou sklizeň zdravých a lokálních potravin, které se opět dostávají na náš stůl.

Dětský den s PS 02Malíři, sprejeři a další výtvarníci vzali zděný plot Pražské strojírny útokem. V rámci dětského dne přenechala Pražská strojírna svou skoro 80metrovou zeď jako takzvanou „legal wall“, tedy legální zeď. Tuto sobotu se u ní vystřídalo přes 300 dětí z Vinoře a okolí, které ji ozdobily svými výtvarnými díly.

B649DE27 F16C 4267 BB73 2D6CDA9284B8 2Sklárna Koulier na Chrudimsku přepíše 18.června tohoto roku na Oflendě historii. V tento den bude zapsán do české knihy rekordů nový fakt. Na Oflendě bude vyrobeno a veřejnosti představeno 2022 labutí ve 169 unikátních variantách. Celou krásu si budou moci vychutnat všichni, pro které Koulier následně připravil Festival labutí.

PENNY HSHC2022 JestedDo projektu HÝBEME SE HEZKY ČESKY se i letos přihlásilo více než 1 000 týmů! Nyní veřejnost rozhodne o finalistech, pro něž jsou připraveny ceny v celkové hodnotě více než 10 miliónů korun. Dnes začíná hlasování na internetové adrese www.hybemesehezkycesky.cz , v němž se rozhodne, které týmy postoupí do podzimního finálového kola a jak vysoké podpory se jim dostane.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB