ilustracni barefoot boty sophie zdroj be lenkaChůze „na boso“ není jen výstřelek pro milovníky alternativy, ale významný směr v obuvnickém odvětví. Vzrůstající oblibu barefoot obuvi potvrzují výsledky společnosti Be Lenka, která v každém roce své pětileté existence zaznamenala růst minimálně o sto procent a dodává zboží do více než 60 zemí světa. V letošním roce představuje dvě nové značky – na jaře Barebarics a na podzim Nuton. Be Lenka podporuje myšlenku slow fashion, udržitelnost módy a lokální výrobu.

tired man sits front computer with cup coffee colored lighting 2Neřešený dlouhodobý stres může způsobit psychické a fyzické obtíže: pocity bezmoci, úzkosti a zklamání, fyzické bolesti, nejrůznější dysfunkce orgánů bez skutečného nálezu nemoci. Hrozí nástup syndromu vyhoření. Projevuje se po létech emočně vyčerpávající práce ztrátou profesionálního zájmu nebo osobního zaujetí.

2022 05 18dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let udělována produktům, které přispívají k trvale udržitelnému rozvoji, ochraně přírody a klimatu. Zelené označení si tak vysloužily privátní značky dmBio a alverde, čímž obhájily vyznamenání z minulého ročníku. Letos byla navíc oceněna také produktová řada Pro Climate.

SoyaSpolečnost Danone uvádí na trh novinku - rostlinné nápoje značky GOU!. Novinkou se snaží budovat kategorii rostlinných výrobků a zároveň naplňovat firemní strategii Jedna planeta. Jedno zdraví (One Planet. One health). Věří, že stravovací návyky jednotlivců mají vliv nejen na jejich zdraví, ale i na zdraví planety. Úprava složení stravy na vyšší podíl zeleniny, ovoce a luštěnin totiž může být jedním z bodů, který dokáže životnímu prostředí velmi prospět.

TZ AGDo pomoci rodičům a dětem, kteří utekli před válkou na Ukrajině se zapojila i Střední škola AGC v Teplicích. Zřídila zde psychologickou poradnu a zprovoznila dětskou skupinu, která umožňuje rodičům prchajícím z Ukrajiny pohlídat jejich dětí po dobu nezbytně nutnou k vyřízení naléhavých osobních věcí. Škola za tímto účelem zaměstnala ukrajinskou učitelku a psycholožku v jedné osobě. Zároveň budou v rámci své praxe v dětské skupině působit studentky oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.

Opalovaci kremNejdůležitější a nejčastější ochranou proti škodlivému vlivu slunečního záření jsou opalovací krémy. I tak ale mnoho lidí dělá při opalování či (ne)používání opalovacích prostředků mnoho chyb. Často i na základě špatných informací. A jaké jsou ty nejčastější mýty ohledně opalovací krémů?

drop of water 578897 1280Sucho je v Česku dlouhodobým problémem. Aby se stav vody v krajině vrátil do normálu, muselo by pršet alespoň dvakrát tolik než za posledních pět let. Součástí problému je i plýtvání vodou v domácnostech, do řešení se tak mohou aktivně zapojit všichni. Pozitivní vliv má například použití myčky na nádobí namísto mytí nádobí v rukou. Podle značky Finish odteče za den z českých domácností bez myčky tolik vody, kolik činí denní spotřeba Prahy.

Daniel Chmelicek1 HeroAktuální osvětová kampaň se věnuje probuzení empatie při onkologických onemocnění mladých lidí. Organizátoři chtějí ukázat veřejnosti, jak se chovat směrem k mladým pacientům, jak s nimi komunikovat a jak efektivně nabídnout pomocnou ruku. Iniciativa poukazuje na to, že je třeba klást důraz na psychickou stránku. Cílem je, aby onkologičtí pacienti či jejich blízcí dostali nejen o nemoci, ale o všem, co jim může zlepšit tyto těžké chvíle, potřebné informace.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB