Společnost Geis podpořila volné pokračování divácky nejúspěšnějšího českého snímku roku 2018. Zařadila se totiž mezi partnery filmu „Po čem muži touží 2“. Snímek s hvězdným obsazením vstoupí do kin 21. dubna 2022.
Letošní přípravy na Velikonoce se budou nést v duchu tradic, čerstvosti a kombinace vůní svátečního pečiva i masa. Vlastní výroby Globusu – pekařství, řeznictví i restaurace, které jsou součástí každého z patnácti hypermarketů, připraví bohatou nabídku delikátních potravin. Zároveň v každém Globusu lze zakoupit i výzdobu nebo pomlázky, stejně jako vše ostatní k oslavě Velikonoc.
Společnost dm uvádí novou mobilní aplikaci Moje dm. Zákazníci s ní budou moci nejen přímo nakoupit či sbírat body věrnostního programu, ale uvidí také historii nákupů, zajímavé novinky v sortimentu nebo podrobné informace o produktech na prodejně díky čtečce čárových kódů. Aplikace bude disponovat příjemným a intuitivním uživatelským prostředím.
S jak velkým majetkem se podle Čechů člověk stává bohatým, a jak to vnímají další Evropané? Odpovědi přináší exkluzivní mezinárodní průzkum společnosti Sazka, který realizovala u příležitosti spuštění druhého losování loterie Eurojackpot. Kromě tradičního pátku se od 29. 3. losuje i každé úterý a výherce může nově dosáhnout až na tři miliardy korun, což je nejvyšší možný jackpot v historii českých loterií.
Legendární česká kosmetika Dermacol se letos poprvé představila na světové výstavě Expo 2020 Dubai. Tu zatím navštívilo přes 17 milionů návštěvníků. „S láskou ke kráse měníme svět více než 55 let a jsme hrdí na to, že jsme byli součástí českého pavilonu Czech Spring na Expo 2020 Dubai. A zájem o naši značku tu byl velký. Právě Dubaj slouží kosmetice Dermacol jako brána do celého arabského světa. V něm úspěšně působíme více než 20 let,“ říká majitelka značky Dermacol Věra Komárová.
Na dobrý oběd či večeři sem může zavítat každý, kdo má rád gastronomii s nápadem. V hotelu Horizont mají pro své hosty i návštěvníky z širokého okolí nachystaný jarní program, který zachutná. Prostor v něm dostanou tradiční suroviny, jako kopřivy či špenát, jehněčí i drůbeží maso, v moderní i klasické úpravě. Co je tedy během jarních dní nejžádanější a jak se jídelníček mění? To, a několik tipů, jak si prostřít sváteční tabuli, prozradil kuchařský tým hotelu.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.