2022 03 42 35 WindowŽeny přebírají kontrolu nad svými financemi častěji než dříve. Ukazuje se tak, že chtějí být lépe připravené na budoucnost, možná i v důsledku pandemické krize a dalších událostí. Mezi investory je žen stále málo, nicméně rozdíl se postupně vyvažuje.

eská republika 2.jpg Ženy mohou a chtějí pracovat, mají ty správné požadované dovednosti. Často ale svůj potenciál nemohou v práci realizovat z důvodu nedostatečné flexibility nebo podpory. Zeptali jsme se zaměstnavatelů, zda a jak podporují ženy v práci, jaké jsou jejich cíle v oblasti rovného odměňování žen a mužů nebo v oblasti zastoupení žen na manažerských a seniorních pozicích. V porovnání s ostatními evropskými zeměmi na tom nejsme v České republice nejlépe.
Co mohou zaměstnavatelé (nejen) pro ženy udělat, aby přilákali a udrželi ty nejlepší a nejschopnější zaměstnance? Jak mohou zaměstnavatelé podpořit ženy v práci? A jak mohou v kontextu událostí posledních týdnů podpořit ženy, které k nám migrují?

Sekani travniku foto zdroj HECHT 1S koncem zimního období je nutné začít věnovat náležitou pozornost nejen rostlinám, stromům a keřům v zahradě, ale také samotnému trávníku. Ten vyžaduje před nadcházející sezónou řádnou péči. Jak postupovat, radí Petr Tichý, produktový specialista sítě prodejen Hecht – specialista na zahradu.

Daniel Baumruk Honza Dědek 1Následky pandemie v oblasti partnerských vztahů nás dobíhají až nyní. Vztahy jsou v podstatě jednoduché, složité jsou příběhy. Pohlednější je pro nás ukázat na druhého než mluvit o sobě. O vztazích si na Frekvenci 1 v Press klubu s Honzou Dědkem povídal psychoterapeut Daniel Baumruk (vlevo).

2022 03 01 pro každý denPrůměrný nákup potravin českého spotřebitele je co do počtu položek větší než v minulosti. Lidé zároveň podle českých obchodníků míří do prodejen méně často a snaží se zkracovat i dobu samotného nákupu. Zejména mladší a střední generace totiž ráda využívá svůj čas co nejefektivněji a nakupování ho věnuje jen nezbytné minimum. Zároveň však zákazníci vyžadují, aby měla prodejna dostatečně široký sortiment a moderní vzhled. Především české obchody proto musejí přistupovat k modernizaci.

2022 02 28 11 09 34 2022 02 TZ StravenkovýMinisterstvo financí zavedlo stravenkový paušál minulý rok jako alternativní způsob podpory stravování. Zatím se zdá, že jeho přínos je přinejmenším sporný. Restaurace kvůli němu utrpěly ztráty a některé firmy ho opouštějí a vracejí se zpět ke stravenkám, protože přišly o důležitý motivační nástroj.

PENNY 25 let Michal David004U příležitosti 25. výročí vstupu na český trh spustilo PENNY kampaň s Michalem Davidem. Jejím základem jsou jeho největší hity jako například Nonstop, To se oslaví, Pár přátel stačí mít, Nenapovídej, Céčka, a další. Od 24. února kampaň startuje na sociálních sítích, televizní diváci se dočkají od 1. března.

lanterna recept frgaly 013 websizeZpestřete si návštěvu Velkých Karlovic na Valašsku neobvyklým zážitkem a naučte se péct pravé valašské frgály pod vedením zkušených pekařek Resortu Valachy. Během necelých tří hodin získáte nové dovednosti, dozvíte se více o tomto typickém valašském koláči, a pokud přijdete i s přáteli nebo s dětmi, užijete si také společně spoustu zábavy.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB