Každoroční jarní květinový festival ve vietnamském Hočiminově Městě se bude letos konat od 27. ledna do 6. února v parku Tao Dan v okrese 1 na oslavu svátku *Tet (Nový lunární rok), který začne 1. února 2022.
Leden je pro mnohé obdobím předsevzetí. Mezi nejčastější z nich patří lépe dbát o své zdraví. Kromě sportu a zdravého jídelníčku, péče o zdraví zahrnuje i pravidelné preventivní návštěvy u lékaře. Plány ale často rychle vezmou za své, prevenci Češi podceňují. K lékaři zpravidla zamíří, až když mají potíže.
Každý rok odborníci předpovídají největší interiérové novinky a trendy, které budou zdobit naše domovy v nadcházejícím roce, ani letos tomu není jinak. V roce 2022 se trendy interiérového designu zaměří na rekultivaci prostor, především pak ložnice a kuchyně. Trendy budou opět přírodní prvky, více denního světla i snaha o udržitelný design.
Během dlouhé zimy, kdy nám chybí denní světlo a chmurné počasí na pohodě také nepřidá, trpí řada lidí depresemi, přejídáním a přibíráním na váze. Se začátkem roku vrcholí i frustrace z rostoucích povinností v zaměstnání, doléhají dluhy Vánoc, většina lidí se také potýká s nechutí dodržovat svá novoroční předsevzetí. Váha tak často dál narůstá a sebevědomí i nálada jsou na bodu mrazu. A nepřidávají tomu ani krátké dny, nedostatek slunečního svitu, nízké teploty a počasí celkově.
Součástí novorozeneckého screeningu je od 1. 1. 2022 dobrovolné vyšetření na spinální svalovou atrofii (SMA) a těžké kombinované imunodeficience (SCID).1 Doposud se vyšetřovalo osmnáct vzácných onemocnění.* Díky novorozeneckému screeningu je možné zjistit onemocnění dříve, než se projeví, a předejít tak nevratnému poškození. Včasná léčba dokáže uchránit zdraví, ale i snížit náklady na pozdější terapii.2 Rodiče mohou nechat své děti vyšetřit bezplatně ve všech krajích ČR.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.