Ivana ŠachováIvana ŠachováVoňavé jaro bývá přílivem energie i chuti měnit spousty věcí. Koupit si něco nového na sebe, ale třeba také domů, do obývacího pokoje, do kuchyně nebo na chalupu patří k této době stejně jako malování kraslic nebo pečení mazanců. Potěšit oko barvami na prostírání, utěrce, chňapce, osvěžit pohovku polštářkem s obrázkem rozverného zajíce nebo prosluněnými narciskami se chce každé z nás. Magická touha udělat si radost drobností funguje. Člověka nastartuje na jinou vlnu, vytvoří útulno. Role textilu v interiéru má prostě své kouzlo. K významným hráčům na našem trhu patří česká značka SCANquilt, kterou reprezentuje firma Silex. V nabídce má od polštářů a přikrývek, povlečení či prostěradel až po ručníky nebo ubrusy bohatý sortiment výrobků, které náš domov dělají domovem. Jak se firmě dařilo v uplynulém období a na co se můžeme těšit nyní, na jaře, jsem hovořila s jednatelkou a ředitelkou Ing. Ivanou Šachovou:

Jan Vojáček foto Frekvence 1Podle funkčního lékaře Jana Vojáčka bychom se měli naučit přizpůsobovat biorytmům. Základ jídelníčku by měly tvořit kvalitní lokální sezónní potraviny. Zaměřit bychom se měli na věci, které můžeme ovlivnit. O tom a dalších tématech se bavil s moderátory Lubkou Ponížilovou a Mírou Michálkem během návštěvy na Frekvenci 1.

p ankaPotravinové banky se od vypuknutí konfliktu na Ukrajině staly hlavním zdrojem potravinové pomoci pro uprchlíky po celé České republice. Díky darům se jim tento bezprecedentní nápor daří zvládat, i přes to se zásoby rychle zmenšují a vydrží maximálně už jen 2 – 3 týdny. V dalším období se neobejdeme při zajištění základní potravinové pomoci bez přispění státu.

Retail 2 ilustracni AccentureNákupní chování lidí se v posledních dvou letech výrazně změnilo, prodejci by proto měli větší měrou věnovat pozornost tomu, aby připravili takové prostředí, které zákazníky naláká a zaujme. O tom, zda zákazník v prodejně vydrží déle, rozhoduje nejen kvalita nabídky, ale i takové parametry jako je osvětlení, teplota nebo akustická pohoda.

Sodexo 2Po loňském prvním ročníku, který byl mimořádně úspěšný, spouští společnost Sodexo Benefity opět projekt recyklace propadlých plastových karet. Loni firma během dvou měsíců sesbírala 5654 karet. „Vzhledem k tomu, že sběr probíhal v březnu a dubnu během přísného lockdownu, kdy velký počet zaměstnanců pracoval z domova, to považujeme za mimořádný úspěch, který výrazně předčil naše očekávání,“ hodnotí Tereza Knířová, mluvčí společnosti Sodexo Benefity.

Adam Rozanek a Ruslan Skopal TrenyrkarnaCZ a Styx 2Česká značka spodního prádla Styx, která se specializuje na spodní prádlo z kvalitních materiálů vyráběné výhradně v tuzemsku, loni zažila úspěšný rok. Vedle toho, že se rozhodla rozšířit sortiment o produkty určené ženám či dětem, dosáhla také dvou rekordů. V roce 2021 vyrobily české švadleny 300 tisíc kusů spodního prádla a díky tomu Styx utržil v loňském roce rekordní sumu, 35 miliónů Kč.

Ilustracni Srdce v hlave pilulkyOnemocnění srdce a cév jsou u mnoha, především starších pacientů často doprovázeny dalšími chronickými nemocemi. Z toho důvodu užívá až 60 % pacientů v seniorském věku velké množství léků najednou. To často znamená polykat mnoho tablet denně. Tento stav se odborně nazývá polypragmazie a podle průzkumů přináší pacientům řadu komplikací, ať již v podobě nesprávného užívání, tak i nežádoucích účinků. Řešení přináší fixní kombinace, tedy více léků na mnohdy různorodé obtíže v jedné tabletě. Snížení počtu užívaných tablet má příznivý vliv na spolupráci pacienta s lékařem a úspěšné zvládání onemocnění srdce a cév.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB