family 6398107 1280Popularita stavebního spoření jako stabilního a spolehlivého spořicího produktu je v Česku dlouhodobě znatelná. Mají s ním zkušenosti dvě třetiny Čechů a dalších 11 % z nás si jej plánuje zřídit. Pro většinu rodičů také představuje nejoblíbenější způsob, jak potomkům usnadnit vstup do dospělosti. Jak ukázal průzkum ČSOB Stavební spořitelny, jeho prostřednictvím spoří dětem na lepší budoucnost 54 % rodičů.

2 Trenérka Gabriela MiJak zbavit dítě strachu z potopení hlavy? Jakým plaveckým způsobem začít nejdříve? Jak do vody bezpečně skočit? A jak při výuce plavání pomohou zvířátka jako je krab, želva nebo tučňák? O tom všem vypráví nová kniha Jak naučit děti plavat hladce aneb Plavání s Plavlem a Plavlínou zkušené plavkyně a trenérky Gabriely Minaříkové (na snímku). Její výuková metoda ušitá dětem na míru zaujala trenéry až v Austrálii, považované za plaveckou velmoc. U nás ji doporučuje třeba Lucie Vondráčková. Ideální příručka na léto pro malé plavce i jejich rodiče vychází 1. května v nakladatelství Swim Smooth, kde lze už nyní knížku objednat.

Ilustracni foto zahradnice oJarní sluníčko už nesměle vykukuje zpoza mraků a začínáme pociťovat jeho hřejivé paprsky. Pravděpodobně už jste tak stačili projít svou zahradu a máte připraven dlouhý seznam prací, které vás na zahradě z jara čekají. Co byste ale určitě neměli opomenout?

Raben EasterS blížícími se velikonočními svátky máme všichni plné ruce práce s přípravami a je zřejmé, že jedním z nejdůležitějších velikonočních úkolů je nákup vajíček, o která se v pondělí podělíme s koledníky. Jak si však být jistí, že jsou velikonoční vajíčka čerstvá? Přeprava vajec podléhá vyhlášce, která jasně udává podmínky, které je nutné splňovat. Jak tedy vypadá cesta velikonočního vajíčka v průběhu svátků?

Karcher BCU 260 36 1Úklid vnitřních prostor je v současnosti naprosto samozřejmý ve všech firmách i institucích. Pokud někde byly rezervy, změnila to situace spojená s covid-19. Ne každá společnost či instituce si však uvědomuje, že je důležité věnovat pozornost i čistotě venkovních prostor a zeleni. Bez jejich úklidu a péči o ně, je totiž velice těžké dosažení kvalitního a bezpečného prostředí uvnitř.

chrome tzetUCdqhLAsociace českých nábytkářů dlouhodobě kritizuje koncept českého kurzarbeitu ve formě, jak jej schválila bývalá poslanecká sněmovna. AČN žádá, aby zákon o kurzarbeitu byl u nás stejný jako je v německy mluvících zemích, tedy v Německu a Rakousku.

chrome WPOlInp3KJBezmála padesát korun si nyní připlatí Češi za obědy v porovnání s tím, kolik utráceli před pěti lety. Zatímco v březnu 2017 byla průměrná útrata za jídlo v restauraci 108 korun, nyní to bylo ve třetím měsíci roku 156,10 koruny. Útraty se navíc v posledních týdnech prudce zvyšují s tím, jak rychle rostou spotřebitelské ceny. Další cenový růst přitom může ovlivnit i současný trend návratu lidí do restaurací. V březnu do nich poprvé po roce a půl přišla na obědy více než polovina návštěvníků v porovnání s dobou před začátkem covidové pandemie. Údaje vyplývají z Ticket Restaurant Card Indexu, který je sestavený z plateb více než 220 tisíc majitelů nejrozšířenější stravenkové karty Ticket Restaurant.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB