9a9cd761 4fce 451c bd15 e6a444492d49Pražská strojírna přenechá svůj téměř 80 metrů dlouhý zděný plot jako nepopsané plátno pro všechny výtvarníky z Vinoře a okolí. Malování na tzv. „legal wall“ neboli legální zeď proběhne ku příležitosti oslav dětského dne v sobotu 4. června. Součástí akce bude i bohatý doprovodný program uvnitř areálu strojírny. Dětský den s Pražskou strojírnou, jak je nazvána celodenní událost, se koná za podpory městské části Praha-Vinoř a spolku Kultura Vinoř.

11 Regina Rázlová a Martin Františák v Památníku Karla Čapka na Strži foto PKČRobot dětem. Tak se jmenuje nová interaktivní aplikace pro děti s digitální postavičkou v podobě robota, která přivítá nejmladší návštěvníky areálu Památníku Karla Čapka ve Staré Huti u Dobříše. Originální a zábavnou formou se tak dozvědí třeba zajímavosti o dětských knihách, o půvabných ilustracích Karla Čapka i jeho bratra Josefa nebo o životě ve Staré Huti. „Postavička situovaná do zahrady vedle Čapkovy oblíbené verandy může plynule chodit, běhat a skákat podle povelů návštěvníků, a přitom plnit různé úkoly - přesně tak, jak by to měl správný robot dělat. Interaktivní aplikaci pro nás připravilo sdružení CESNET,“ říká ředitel Památníku Zdeněk Vacek.

Graf2.1Na pracovištích zamíchal covid mnoha věcmi, ale pokud bychom měli zvolit jedinou záležitost, kde byl jeho dopad nejvýraznější, jde zcela jistě o práci z domova neboli home office, který se z nepříliš častého benefitu stal samozřejmostí.

Ilustracni foto 3Začalo nám astrologické léto a pro mnohé tak přichází i doba, kdy se začínají více opalovat. Jak ale správně svoji pokožku připravit na letní záření. Pomohou doplňky stravy a jak se ochránit před pigmentovými skvrnami?

2022 05 26 2PENNY nabízí v rámci vlastních značek produkty, které zákazníci koupí pouze v obchodech s červenožlutým logem. Celkem nyní nabízí 35 různých značek těchto originálních produktů od mléčných výrobků přes minerální vody, sušenky, ořechy, džusy, džemy, čaje, těstoviny nebo zmrzliny až po masné produkty. Zákazníci oceňují především jejich vysokou kvalitu za výhodnou cenu a podíl těchto značek na celkovém prodeji narostl v posledních letech na téměř 40 %.

river 1335737 960 720Sucho je v Česku dlouhodobým problémem. Aby se stav vody v krajině vrátil do normálu, muselo by pršet alespoň dvakrát tolik než za posledních pět let. Součástí problému je i plýtvání vodou v domácnostech, do řešení se tak mohou aktivně zapojit všichni. Pozitivní vliv má například použití myčky na nádobí namísto mytí nádobí v rukou. Podle značky Finish odteče za den z českých domácností bez myčky tolik vody, kolik činí denní spotřeba Prahy.

Web RefsizeVíce než 150 ekologických a udržitelných projektů se přihlásilo do letošního ročníku tuzemské prestižní ekologické ceny E.ON Energy Globe. Odborná porota vybrala během dubna pět finalistů, které představí ve druhé polovině července. Poslední projekt vyšle do souboje o celkové vítězství poprvé v historii soutěže veřejnost, jež udělí divokou kartu jednomu z šesti uchazečů, které do souboje nominovali porotci a které spojuje téma energetických úspor. Hlasování o divoké kartě poběží až do 30. června na webu www.energyglobe.cz.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB