220713 PENNY PRO VCELY FOTO LORES ADS 6920PENNY se rozhodlo ukázat, jak by vypadaly naše prodejny potravin bez včel. Proto na jeden den odstranilo ze své prodejny v Praze Uhříněvsi všechny produkty, které by nebylo možné vyrobit a které by si lidé nemohli koupit, kdyby na světě nebyly včely. Na zákazníky tak čekal obchod, v němž chybělo na šedesát procent nabízených produktů.

rest2022 restaurace ilustracni 2Většina lidí na letošní dovolené nehodlá šetřit. Ukázala to anketa na stránkách pracovního portálu Profesia.cz. Více než polovina respondentů utratí za letní dovolenou stejně nebo více ve srovnání s loňskem. Část lidí ale inflace nutí uskromnit se nebo přes léto více pracovat.

bedroom3 ilustracni AmirroHlavní trendy v ložnicích pro letošní rok jsou především promyšlené způsoby, jak stylové zvelebit prostor pro spaní s praktickým designem. Naše ložnice jsou nejdůležitější místností v domácnosti, kde odpočíváme. Top trendy interiérového designu tak pomohou nejen k tomu, aby náš domov vypadal fantasticky, ale pomohou nám vytvořit útočiště, ve kterém se budeme cítit dobře.

ena Krém pexelsSoučasné slunečné počasí, kdy teploty často převyšují 30 stupňů, vyhnalo obyvatele ČR k vodě. Alarmující ovšem je, že více než 30 % Čechů však při slunění nepoužívá žádné opalovací krémy. A když už si opalovací krém zakoupí, tak s nízkým ochranným faktorem, který je naprosto nedostačující.

BILLAní projekt Mars 2022Obchodní řetězec BILLA zahajuje se společností Mars letošní spolupráci na charitativním projektu, kterým podpoří výcvik asistenčního psa pro osoby se specifickými potřebami. Do akce se mohou nákupem výrobků vybraných značek společnosti Mars od 22. června zapojit také zákazníci prodejen BILLA. Výtěžek tentokrát poputuje na trénink psa pro 13letého Michala, kterému lékaři diagnostikovali diabetes 1. typu.

2022 06 30 19 24 42 Ve čtvrtek 7. července začíná ve Španělsku  další z deseti projektů, který připravila Česká centra pro nadcházející období předsednictví v Radě EU. Výstava s názvem CZECH IN je přehlídkou mistrovství a kreativity českých sklářů i firem. Představuje inovace ve sklářství, technická zdokonalení a přínos světovému sklářství v oblasti užitkového i technického skla a skleněné bižuterie. Kurátorem výstavy je Petr Nový z Muzea skla a bižuterie v Jablonci nad Nisou, které je dlouhodobým partnerem Českých center.

2022 06 29Společnost dm drogerie markt vstupuje do další části celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Fáze, pro kterou bylo inspirací umění, nedávno vyvrcholila malbou mural artu v Praze a v Plzni. Pro nadcházející měsíce pak bude inspirací samotná příroda. Právě ta je často místem, kde mají lidé možnost být sami sebou, odkud čerpají novou energii a uvolnění.

2022 06 28 1Nakladatelský dům Grada ve spolupráci s obecně prospěšnou společností yourchance a s autory Janou Vaněčkovou, Michalem Vaněčkem a ilustrátorem Václavem Rážem připravili unikátní publikaci, která má napomoci ukrajinským dětem poznat důležitá fakta o České republice. Dvoujazyčná kniha Vítej v Česku představuje 51 příběhů, jež popisují střípky z historie, představují důležité osobnosti, místa a vynálezy, které Česká republika nabízí, a to jak v ukrajinštině, tak v češtině, vždy na dvoustraně tak, aby si čtenáři mohli obě jazykové verze porovnávat.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB