2022 03 01 pro každý denPrůměrný nákup potravin českého spotřebitele je co do počtu položek větší než v minulosti. Lidé zároveň podle českých obchodníků míří do prodejen méně často a snaží se zkracovat i dobu samotného nákupu. Zejména mladší a střední generace totiž ráda využívá svůj čas co nejefektivněji a nakupování ho věnuje jen nezbytné minimum. Zároveň však zákazníci vyžadují, aby měla prodejna dostatečně široký sortiment a moderní vzhled. Především české obchody proto musejí přistupovat k modernizaci.

2022 02 28 11 09 34 2022 02 TZ StravenkovýMinisterstvo financí zavedlo stravenkový paušál minulý rok jako alternativní způsob podpory stravování. Zatím se zdá, že jeho přínos je přinejmenším sporný. Restaurace kvůli němu utrpěly ztráty a některé firmy ho opouštějí a vracejí se zpět ke stravenkám, protože přišly o důležitý motivační nástroj.

PENNY 25 let Michal David004U příležitosti 25. výročí vstupu na český trh spustilo PENNY kampaň s Michalem Davidem. Jejím základem jsou jeho největší hity jako například Nonstop, To se oslaví, Pár přátel stačí mít, Nenapovídej, Céčka, a další. Od 24. února kampaň startuje na sociálních sítích, televizní diváci se dočkají od 1. března.

lanterna recept frgaly 013 websizeZpestřete si návštěvu Velkých Karlovic na Valašsku neobvyklým zážitkem a naučte se péct pravé valašské frgály pod vedením zkušených pekařek Resortu Valachy. Během necelých tří hodin získáte nové dovednosti, dozvíte se více o tomto typickém valašském koláči, a pokud přijdete i s přáteli nebo s dětmi, užijete si také společně spoustu zábavy.

03 Pink Boots HQ 31Růžové holínky jsou nepřehlédnutelným symbolem celosvětové akce Pink Boots Collaboration Brew Day, jejímž cílem je podpořit a oslavit ženy v pivovarnictví. Limitovanou edicí piva Raise Your Glass APA se k mezinárodní iniciativě 8. března připojí také plzeňský minipivovar Proud. Vařit se bude v růžových holínkách, podle receptury zdejší sládkové Lenky Strakové, ze speciální směsi chmelů od Yakima Chief Hops.

pes o samoteKaždý pejskař musí občas nechávat doma psa samotného. Většina pejsků nemá samotu rádo, jsou to koneckonců smečková zvířata. Není, ale samozřejmě v moci žádného chovatele být se zvířetem každý den 24 hodin. U mnohých zvířat se ještě separace od svých páníčků zhoršila během posledních měsíců, kdy se mnoho lidí vrátilo po dlouhých měsících práce z domova do zaměstnání a pejsci se tak ocitli opět více sami doma. Jak tedy pejsky nejlépe doma zabavit? 

Dobre vily detemZákazníci Tesco svým hlasováním rozhodli o vítězích jubilejního 10. kola grantového programu „Vy rozhodujete, my pomáháme“, ve kterém se opět rozděluje celkem 5 040 000 korun veřejně prospěšným projektům napříč Českou republikou. Do závěrečného hlasování bylo vybráno 270 projektů, přitom finanční podporu získá každý z nich. Vítězné projekty v každém z 90 soutěžních regionů obdrží 30 000 Kč, odměna pro druhé místo je 16 000 Kč, projekty na třetích místech si odnáší 10 000 Kč.

SOS dětské vesničky obrSpolečnost AEC poskytla SOS vesničkám bezplatnou licenci na e-learningové kurzy pořádané v rámci své Security Academy. Zaměstnanci neziskové organizace pomáhající ohroženým dětem mohou v průběhu tří let zdarma využít až jedenáct různých školicích platforem a absolvovat je pod vedením špičkových expertů na kybernetickou bezpečnost.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB