Máte v práci volnočasové benefity, nebo dokonce Cafeterii? A víte vůbec, kolik vám zaměstnavatel tímto způsobem přispívá? Pokud ne, tak si to rychle zjistěte. Dost možná totiž necháváte ležet ladem peníze, kterými lze vylepšit domácí rozpočet.
Lidé s nemocným srdcem mohou mít v životě mnoho zdravotních překážek a jednou z nich může být i omezení v sexuálním životě. Někteří lidé se obávají, zda větší fyzická aktivita, ke kterým mnozí počítají i intimní chvilky, nebude pro srdce příliš náročná. Často tomuto nahrávají i filmy a knihy, kde jsou sexuální hrátky končící infarktem či zástavou srdce běžnou zápletkou. Je toto ale možné i v realitě?
Obsah nákupních košíků Čechů se v posledních letech značně měnil vlivem pandemie i nastupující hospodářské krize. Začátek pandemie v roce 2020 nahnal zákazníky do obchodů pro zásoby trvanlivých potravin. Uzavření restaurací a škol přimělo rodiny k domácímu vaření a nakupování surovin podle jasně daného plánu. Krátké uvolnění a období, kdy si lidé chtěli častěji dopřát kvalitní a čerstvé potraviny, utnula inflace a zdražování životních nákladů. Pečlivému zvažování každé položky na nákupním seznamu se zřejmě čeští spotřebitelé nevyhnou ani v budoucích měsících.
Podzim a čerstvé lokální brambory – tato kombinace k sobě zkrátka neodmyslitelně patří. Že vám už ale dochází inspirace, co z nich připravit, a nechcete skončit u tradičních nebo ohraných receptů? Vsaďte na pokrmy, které dobře znáte, ale ozvláštněte je tak, aby chutnaly jako nikdy předtím! Vyzkoušejte originální recepty kuchařů z pražské restaurace La Farma.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.