Skanzen Prerov nad LabemObchody jsou zaplavené čokoládovými figurkami, adventními kalendáři a vánočními dekoracemi. Pro někoho začíná období stresu, shonu a shánění dárků. Přitom to může být čas, kdy se můžeme zastavit, nadechnout se pravé vánoční atmosféry a užít si čekání na Ježíška. Pro vánoční náladu vyrazte letos do středních Čech. Ve městech tradičně proběhnou vánoční trhy s rozsvěcením vánočních stromů, jarmarky s punčem a pečenými kaštany, malebné hrady a zámky nabídnou speciální vánoční prohlídky. Chybět nebudou výstavy betlémů nebo vánoční koncerty, na kterých zazní známé koledy.

Colliers vanocni vecere ilustracniPodle průzkumu společnosti Colliers mezi spotřebiteli z Bulharska, České republiky, Maďarska, Polska, Rumunska a Slovenska lidé během letošní vánoční sezóny utrácejí větší objem peněz. Souvisí to ovšem především s inflací, která podstatně snížila kupní sílu peněz; část respondentů v důsledku inflace naopak nákupy určitých položek omezuje.

Farma roku 2022 1Asociace soukromého zemědělství ČR vyhlásila vítěze soutěže 20. ročníku Farma roku 2022. Mezi oceněnými byla i Farma Hanč Vraňany, která se umístila na 2. místě. Odborná komise hodnotila celkový vzhled farmy, organizaci práce, ekonomické výsledky, zamýšlený rozvoj a zapojení celé rodiny. „Moc si vážíme toho, že naši píli a snahu udělat vše pro spokojenost našich zákazníků, ocenila i takto významná organizace. Ocenění bereme jako závazek a motivaci k tomu, abychom v následujících letech pokračovali v rozvoji a stali se nezapomenutelným místem, které stojí za návštěvu,“ říká Milan Hanč, jeden z majitelů a zakladatelů farmy.

Návštěvníci si užili atrakce a ještě mohli přispět SOS dětským vesničkám 1Již několik let podporuje společnost E.ON SOS dětské vesničky. Pomáhá jim finančně a dodává do jejich areálů také úsporná energetická řešení. Letos pomohli i dlouholetí zákazníci E.ONu. Více než 6 500 z nich darovalo svůj věrnostní bonus na dobročinné účely. Ohroženým dětem dohromady přispěli dvěma miliony korun, které jim společnost E.ON vyplatí.

y1oL9uURWMMy v UNIQA každoročně sbíráme originální a vtipná vyjádření našich zákazníků, kterými komentují vzniklé škody. Blížící se konec roku je podle nás ten nejvhodnější termín k publikaci některých zvláště podařených. Zde je náš letošní výběr:

Pece Udeřilo velmi chladné počasí. A stejně jako v létě musíme svojí péči o pleť přizpůsobit teplému a slunečnímu počasí, tak i během zimních měsíců potřebuje naše pokožka speciální zacházení a kosmetiku.

V redakci nakladatelství na Praze 6 1Oslavili jsme naši letošní úrodu. Nakonec byla docela bohatá. Vyšly všechny knihy, které měly – Postní kuchařka od Pavla Drdela s podtitulem Od kořene po nať. Pavel má ve Strakonicích svou restauraci Sůl a řepa, pěstuje si sám klíčky a bylinky a zpracovává vše od blízkých farmářů a třeba i městského zahradnictví. Suší, fermentuje, je zážitek vidět v restauraci tolik pětilitrovek. Z obyčejné natě dokáže vykouzlit velkou pochoutku. Do knihy sepsal a nafotil své nejlepší recepty a část se věnuje také uchovávání zeleniny – tolik oblíbenému fermentování. Svůj honorář posílá na Postní sbírku Diakonie ČR a pomáhá dětem z dětských domovů. Tím si nás také získal.

Autorky TraDiáře zleva Martina Viktorie Kopecká a Martina Boledovičová foto Pavel OvsíkUž máte diář na nový rok? My pro Vás jeden tip máme: TraDiář pro rok 2023 – diář plný tradic pro dny všední i sváteční. Diář, který propojuje tradice, rodinu, sousedy a přátelé, přírodu, svět předků, naši přítomnost i budoucí plány.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB