PENNY GALLERY INTERIORS BAKERY 002V závěru roku 2022 dokončilo PENNY modernizaci své prodejní sítě, do které investovalo více než 1,5 miliardy korun. Nyní mohou zákazníci ve všech více 400 prodejnách využívat výhod rychlého a pohodlného nakupování v přátelském a příjemném prostředí. Současně modernizace přinesla významné snížení energetické náročnosti prodejen.

Ilustracni fotka parova masaz 1Česká značka spodního prádla Styx ve spolupráci s e-shopem Trenýrkárna.cz v anketě ke sv. Valentýnu zjišťovala, jak lidé udržují romantiku v dlouhodobém vztahu. Z aktuální ankety vyšlo, že téměř 40 % žen i mužů, konkrétně 37,7 % a 38,2 % je toho názoru, že mají dlouhodobý vztah, který je pořád romantický jako na počátku. O 7 % více žen, než mužů si ale myslí, že se z jejich vztahu romantika již zmizela.

2023 02 06 1Loonoy, česká firma založená Adamem Rumlerem a investorem Petrem Vencálkem vstupuje na český trh se světově unikátním produktem. Jedná se o vůbec první chytrou dětskou kolébku svého druhu. Spojuje funkce postýlky, houpátka a video chůvičky v jednom jediném produktu, což odráží i slogan společnosti “Houpu, hraju, svítím, hlídám, bezpečí vám připomínám.".

fe18deac 856c ab67 f559 39ad4de84f7bVětšina Čechů tráví až 90 % času v budovách, v současné chřipkové sezóně je to pro ně zdravotní riziko. Zaměstnavatelé i ředitelé škol každodenně řeší, jak zabezpečit společné prostory, aby omezili šíření virů a nemocí. Odborníci z OKIN FACILITY radí, že stačí pravidelně větrat a investovat do chytrých čidel, které monitorují nejen úroveň kyslíku, ale i další důležité faktory.

špePopulární česká šperkařská značka USHI představuje novou kolekci ručně vyráběných náušnic. Unikátní série s názvem Souhvězdí zvěrokruhu se inspirovala motivem hvězd a znamením zvěrokruhu, obsahuje proto dvanáct stříbrných modelů. Jednotlivé návrhy jsou z pera zakladatelky značky, populární influencerky Dominiky Šťovíčkové známé na sociálních sítích jako MamaDomisha. Novinka navazuje na úspěch loňských kolekcí a je k dispozici na e-shopu.

2023 02 01 1Prudký propad reálných příjmů domácností se výrazně podepisuje i na tom, jak zdravě se Češi stravují. Z průzkumu stravovacích návyků FOOD, který se konal na vzorku více než 5700 respondentů, vyplynulo, že téměř 60 procent lidí si vyvážené a zdravé jídlo dopřává méně často než v předchozích létech. Čtvrtina z nás se nyní zdravě stravuje jen velmi zřídka nebo dokonce vůbec. Naopak zlepšení stravovacích návyků hlásí jen tři procenta lidí. Celoevropský projekt FOOD, jehož Edenred je součástí, je organizován Evropskou unií.

2023 01 30 1Ptáte se, jak to spolu souvisí? Jednoduše, EKOkalendář.cz uvádí, že 31. leden je Mezinárodním dnem zeber a zároveň jsou to dnes přesně 2 měsíce do hlavního termínu největší dobrovolnické akce Ukliďme Česko. Její pořadatelé, kteří stojí i za vznikem EKOkalendáře tím upozorňují, že sehnout se pro odpadek může každý z nás prakticky kdykoliv.

Ergonomie CZCPráce z domova přináší mnoho výhod pro zaměstnavatele i zaměstnance, ale nese s sebou i některá rizika. Jedním z těch nejčastějších je v mnoha případech nedostatečná ergonomie práce, která se stává časovanou bombou z pohledu zdraví. Již nyní trpí podle průzkumu divize CZC.Health, kterého se účastnilo více než 4 400 respondentů, bolestmi zad či šíje celkem 32 % Čechů. Bolest zad je přitom jen jedním z možných následků nedostatečné ergonomie při kancelářské práci.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB