puppy 2785074 1280Ačkoli se maloobchodní tržby napříč segmenty snížily, řetězec s potřebami pro domácí mazlíčky Super zoo změny v nákupním chování nepozoruje. „V Super zoo nezaznamenáváme, že by zákazníci na svých mazlíčcích šetřili a kupovali chovatelské potřeby méně. Podle dat vzrostly naše tržby meziročně téměř o 16 %. Nejvyhledávanějším sortimentem jsou stále krmiva pro psy a kočky, kočkolity a steliva pro hlodavce,“ říká Luboš Rejchrt, jednatel Super zoo.

2023 04 03 1V Národním zemědělském muzeu v Praze se od 2. 5. do 2.7. 2023 uskuteční výstava současného vizuálního umění s názvem Agrikultura lásky. Výstavu pořádá v rámci projektu Hra o klima! Na tahu před změnou klimatu organizace Na mysli. Výstavu připravily kurátorky Veronika Čechová a Tereza Jindrová, které společně vedou nezávislou galerii Entrance v Praze.

PENNY Uklidme Cesko 8458PENNY už tradičně podpoří jarní část akce Ukliďme Česko. Ta se tentokrát po celé zemi uskuteční v sobotu 1. dubna. Největší celosvětovou dobrovolnickou akci podporuje největší český diskontní řetězec už pátým rokem.

ilustracni fotoPoužívání krémů patří ke každodenní péči o pleť žen i (většiny) mužů. Od určitého věku již mnoho lidí vybírá krémy tak, aby zastavili projevy stárnutí pokožky. Mohou ale krémy opravdu „vyzmizíkovat“ vrásky? Důležité je na začátku uvést, že bohužel ani sebelepší/dražší krém nemůže zastavit projevy gravitace, které se s přibývajícím věkem v obličeji objevují čím dál tím více v podobě povadlých kontur obličeje či hlubokých vrásek. Na druhou stranu vhodně zvolené krémy jsou skvělým doplňkem v každodenní péči o naši pleť a pomáhají mírnit vzhled drobných vrásek.

ROSSMANN foto centrala IISpolečnost ROSSMANN zvyšuje od 1. 4. 2023 mzdy svým zaměstnancům na prodejnách, a to až o 13 %. Přichází navíc i s dalšími novými benefity. Chce tak ocenit své pracovníky, které považuje za jeden z klíčových pilířů úspěchu na trhu. Především díky nim má nyní ROSSMANN v Česku pozici nejrychleji rostoucí drogistické společnosti. Na podzim roku 2022 byl koncern ROSSMANN americkým časopisem Forbes opět jmenován jedním z nejlepších zaměstnavatelů na světě, když se umístil na 26. místě z 800 hodnocených společností.

velikonocni koleda nupremeZanedlouho nás čekají velikonoční svátky a s nimi spojené koledování. Typickou součástí nadílky bývají nejrůznější čokolády, sladkosti a pamlsky. Obvykle nabízí vysoké množství kalorií z tuků a sacharidů, ale celkový nutriční profil není příliš vyvážený. Naštěstí ale dnes není lahodná chuť výsadou pouze nezdravých pochutin. Zkuste tentokrát velikonoční koledu nachystat podle konceptu výživy budoucnosti se značkou Nupreme.

2 Ředitelka Lenka Mazačová na výstavě věnované motocyklům foto René VolfíkČeské muzeum stříbra Kutná Hora chystá v nové sezóně pro návštěvníky řadu lákadel. Už 1. dubna představí hned čtyři z pěti nových výstav – na Hrádku a v Kamenném domě. „Od 5. dubna bude na Hrádku otevřena i nová výstava Bylany. Život prvních zemědělců. Návštěvníci tu uvidí třeba virtuální neolitické sídliště,“ říká Lenka Mazačová, ředitelka muzea (na snímku).

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB