ilustracni fotoPoužívání krémů patří ke každodenní péči o pleť žen i (většiny) mužů. Od určitého věku již mnoho lidí vybírá krémy tak, aby zastavili projevy stárnutí pokožky. Mohou ale krémy opravdu „vyzmizíkovat“ vrásky? Důležité je na začátku uvést, že bohužel ani sebelepší/dražší krém nemůže zastavit projevy gravitace, které se s přibývajícím věkem v obličeji objevují čím dál tím více v podobě povadlých kontur obličeje či hlubokých vrásek. Na druhou stranu vhodně zvolené krémy jsou skvělým doplňkem v každodenní péči o naši pleť a pomáhají mírnit vzhled drobných vrásek.

ROSSMANN foto centrala IISpolečnost ROSSMANN zvyšuje od 1. 4. 2023 mzdy svým zaměstnancům na prodejnách, a to až o 13 %. Přichází navíc i s dalšími novými benefity. Chce tak ocenit své pracovníky, které považuje za jeden z klíčových pilířů úspěchu na trhu. Především díky nim má nyní ROSSMANN v Česku pozici nejrychleji rostoucí drogistické společnosti. Na podzim roku 2022 byl koncern ROSSMANN americkým časopisem Forbes opět jmenován jedním z nejlepších zaměstnavatelů na světě, když se umístil na 26. místě z 800 hodnocených společností.

velikonocni koleda nupremeZanedlouho nás čekají velikonoční svátky a s nimi spojené koledování. Typickou součástí nadílky bývají nejrůznější čokolády, sladkosti a pamlsky. Obvykle nabízí vysoké množství kalorií z tuků a sacharidů, ale celkový nutriční profil není příliš vyvážený. Naštěstí ale dnes není lahodná chuť výsadou pouze nezdravých pochutin. Zkuste tentokrát velikonoční koledu nachystat podle konceptu výživy budoucnosti se značkou Nupreme.

2 Ředitelka Lenka Mazačová na výstavě věnované motocyklům foto René VolfíkČeské muzeum stříbra Kutná Hora chystá v nové sezóně pro návštěvníky řadu lákadel. Už 1. dubna představí hned čtyři z pěti nových výstav – na Hrádku a v Kamenném domě. „Od 5. dubna bude na Hrádku otevřena i nová výstava Bylany. Život prvních zemědělců. Návštěvníci tu uvidí třeba virtuální neolitické sídliště,“ říká Lenka Mazačová, ředitelka muzea (na snímku).

Fotokredit Freepik comOblíbenost bezhotovostních plateb uskutečněných přes chytré hodinky v České republice povážlivě roste. Zejména u žen jde o druhé nejčastější zařízení po smartphonu, které využívají pro transakce uskutečněné digitálními peněženkami. Platí takto už každá desátá Češka (9,7 %). Placení hodinkami je oblíbené zejména u mladší a střední generace od 18 do 44 let a z hlediska regionů je zdaleka nejvyužívanější v Praze, kde takto platí skoro každý pátý uživatel digitální peněženky (18,8 %). Vyplývá to z průzkumu agentury Ipsos pro společnost Barion, kterého se od 16. do 22. února 2022 zúčastnilo 1000 respondentů ve věku 18 až 65 let z celé České republiky.

Lunestil zdravy spanek 2Zdravý a kvalitní spánek je pro někoho věc zcela samozřejmá, pro jiného nedosažitelný cíl. Příležitostnými poruchami spánku trpí čím dál větší procento populace, ale dopad dlouhodobého spánkového deficitu na lidské zdraví je stále mnohými podceňován. A právě na březen připadají Světový den spánku (17. 3.) a Mezinárodní den zdravého spánku (21. 3.), které mají jediný cíl – zvýšit povědomí o důležitosti spánku a jeho vlivu na lidské zdraví.

Velikonoční Obchůdky s Albertem 2023Od soboty 25. března se ve vybraných prodejnách konají tradiční Obchůdky s Albertem. Děti především z dětských domovů přichystaly pro zákazníky spousty vlastnoručně vyrobených velikonočních dekorací s dalších drobností. Na jejich výrobě intenzivně pracovaly několik měsíců. Sedmého ročníku projektu, který organizuje Nadační fond Albert, se účastní rekordních 45 neziskových organizací.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB