Foto3 zdroj AdobeStock AlgotechChytrou domácnost si člověk může představit jako domácnost, jejíž elektronické komponenty se snadno ovládají aplikací v mobilním telefonu, navzájem spolu bezproblematicky komunikují a všemožně nám ulehčují život. Jenomže tento ideální pohled naráží na mnohá úskalí. Velkým rizikem je zejména oblast bezpečnosti internetu věcí i vlastních zařízení v něm.

Obchůdky s Albertem Dětský domov MostSedmý ročník Obchůdků s Albertem přinesl do vybraných prodejen a na e-shop stovky jarních ozdob a dekorací. Vyrobily je děti ze 45 dětských domovů a dalších organizací. Malí obchodníci před Velikonocemi utržili 390 tisíc korun a překonali tak loňskou rekordní částku o více než 100 000 korun. Peníze teď využijí především na volnočasové aktivity. Cílem projektu Nadačního fondu Albert je předat dětem ze sociálně složitého prostředí základy finanční gramotnosti a podnikání.

Ilustracni foto pesJedna z nejčastějších otázek majitelů psů ve veterinární ordinaci zní: „Jak poznám, že má můj pes zvýšenou teplotu?“ Zvýšená teplota u psa může mít mnoho různých příčin. Jak to vlastně je s teplotou u psa a jaká je vlastně správná teplota u zdravého psa? Jak mohu teplotu změřit? A co mám dělat, zjistím-li u svého psa horečku?

Ovocnak Aronie mala2Slyšeli jste už o arónii? Říká se jí také temnoplodec nebo černý jeřáb a je to chuťový zázrak plný vitamínů! V Ovocňáku ji už nějakou dobu najdete v jejich sadech na česko-slovenském pomezí, teď ale hraje hlavní roli ve třech novinkách. 100% šťáva, sirup a džem jsou přesně to, co nakopne tělo a pomůže mu bojovat s jarní únavou.

salmon 518032 1280Jako vůbec první obchodní řetězec s potravinami se PENNY zapojuje do projektu Nesnězeno. Jedná se o další krok v jeho boji proti plýtvání čerstvými potravinami, kterým doplňuje své Bedýnky s ovocem a zeleninou nebo projekt PENNY pro ZOO. Zároveň PENNY rozšiřuje svůj projekt Bedýnek s ovocem a zeleninou o dalších sto prodejen. Zákazníci tak bedýnky dostanou již téměř na polovině prodejen po celé republice.

2023 04 07Společnost Škoda Auto a nezisková organizace Zdravotní klaun zahajují druhý ročník kreativní soutěže Auto pro Zdravotního klauna, v jejímž rámci mohou děti navrhnout vzhled vozu Škoda Enyaq iV. Zdravotní klauni využívají od podzimu 2022 dva vozy Škoda Enyaq Coupé iV navržené dětmi v prvním ročníku této soutěže.

Foreo faq tm swiss klinicka led terapieSpolečnost FOREO má na svědomí  hi-tech kosmetické produkty, které si získaly oblibu milionů uživatelů po celé zeměkouli. Své portfolio v technologickém světě dál rozšiřuje a uvádí na trh novou značku FAQ™ Swiss, která slibuje novou éru našeho přístupu k anti-age péči o tvář.

puppy 2785074 1280Ačkoli se maloobchodní tržby napříč segmenty snížily, řetězec s potřebami pro domácí mazlíčky Super zoo změny v nákupním chování nepozoruje. „V Super zoo nezaznamenáváme, že by zákazníci na svých mazlíčcích šetřili a kupovali chovatelské potřeby méně. Podle dat vzrostly naše tržby meziročně téměř o 16 %. Nejvyhledávanějším sortimentem jsou stále krmiva pro psy a kočky, kočkolity a steliva pro hlodavce,“ říká Luboš Rejchrt, jednatel Super zoo.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB