ilustracni foto 1Stárnutí pokožky nemůžete zastavit. Žádná vědecká disciplína ještě není tak daleko, abychom mohli věčně vypadat jako ve dvaceti letech. Ale správným životním stylem, návyky a vhodnou preventivní dermatologickou péči můžeme alespoň vizuálně stárnutí malinko zpomalit. Především dokážeme předejít vzniku předčasných vrásek.

PENNY kartaV současné době využívá jeden z typů PENNY karty už více než 2 milióny zákazníků. Diskont nabízí svým zákazníkům jako jeden z mála v dnešní době stále i klasickou - tedy fyzickou podobu věrnostní karty. Její digitální podobu pak používá přes 300 000 z nich, což je dvakrát více než před rokem.

Jar 3v1Společnost Procter & Gamble začala v Čechách působit před více než 30 lety, v roce 1991. Od té doby uplynulo pár desetiletí, během kterých prošla řada jejích produktů zásadní změnou – ať už z hlediska efektivity, změny složení nebo větší udržitelnosti. Kromě produktových inovací se společnost snaží také inspirovat spotřebitele a motivovat je k udržitelnějšímu a odpovědnějšímu životnímu stylu. Například nový multifunkční sprej Jar Power Spray 3v1 dokáže účinně odstranit odolnou mastnotu, takže šetří vodu, která by byla jinak potřebná pro odmáčení špinavého nádobí.

GERnétic telova procedura 2Dnešní svět je velmi komplikovaný a život se odehrává v rychlém tempu. Lidé jsou vystaveni obrovskému tlaku v různých oblastech i nepřebernému množství informací, jež se perou o jejich pozornost. Přehlcení je jedním ze zdrojů stresu, jenž může razantně ovlivnit životní pohodu, fyzické i psychické zdraví. Přitom jsou nástroje pro udržení dobré kondice i psychického rozpoložení na dosah ruky.

Operace prsou ilstracniOperace prsou patří u nás k nejpopulárnějším zákrokům v estetické medicíně. Ročně jí podstoupí tisíce žen v ČR. Pokud se již žena rozhodne pro zákrok, je důležité se na něj připravit jednak výběrem vhodného lékaře a jednak si udělat představu o tom, jak chceme, aby prsa po zákroku vypadala. Jak tedy dosáhnout skvělého výsledku?

book 4126483 1280V současnosti výrazně sílí snaha českých firem spolupracovat s vysokými i středními školami. Co nejranější propojení vzdělání s praxí je výhodné pro všechny zúčastněné. Pro řadu firem jde navíc o jedinou možnou cestu, jak získat profesně dostatečně způsobilé a perspektivní pracovníky. Zjištění odborníků z poradenské skupiny Moore Czech Republic dokládají, že řadě společností zejména v průmyslu významně vzrostl průměrný čas nutný k zaškolení absolventů. Propojením vzdělání s praxí to chtějí změnit.

2023 02 22 1Lidé v reakci na zvyšování cen omezují výdaje a hledají cesty, jak ušetřit. Stále více domácností vyhledává nákupy ve slevových akcích. Až 42 % z nich plánuje v příštích měsících nakupovat zlevněné zboží častěji než dosud. Nejvíc Češi šetří na velkých investicích, jako jsou nákup auta či renovace bytu, nejméně naopak na výrobcích péče o zdraví. Vyplývá to z výzkumu Focus Research, který sleduje spotřebitelské chování českých domácností.

2023 02 21Slavia pojišťovna a Policie ČR ocenily ženu z Rokycan, která pomohla najít ztracené tříleté dítě. Jako druhý člověk v zemi získala Barbora Rýdlová z Rokycan od Slavia pojišťovny a Policie ČR ocenění Ztracená pomněnka za pomoc při nalezení tříletého chlapce, který se ztratil rodičům v lese. Na dramatické okamžiky, jež se odehrály v podvečerních hodinách vloni na Silvestra, zřejmě nikdy nezapomene. Netrvaly naštěstí dlouho, ale byly plné strachu a obav.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Marketing 6.0

Marketing 6 Kotler Kartajaya kniha duben 2025 madam businessBudoucnost ve znamení zážitků

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

V publikaci je vysvětleno, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků. V době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena manažerům, členům představenstev, majitelům firem, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB