M1A379Designéři značky DS velmi dobře vědí, jak ženské populaci rozbušit srdce. Jestli vozidlo DS 4 E-TENSE S&S EAT8 Rivoli v provedení Cross něco vystihuje, pak je to magická přitažlivost od prvního pohledu. Asi to všechny známe. Stačí si vzpomenout na šátek od Hermès, šperky Boucheron nebo róbu od Dior. Nejsou to v žádném případě předměty všední. Zcela naopak.

2022 11 18 1Popularita investování v České republice stoupá a na chuť mu navzdory zažitým stereotypům přichází i čím dál více žen. Stejně jako muži začínají investovat nejčastěji do věku 35 let. Do investičního běhu ale vstupují s větší rozvahou a opatrností. Polovina z nich začíná investovat již v době, kdy jejich úspory nepřesahují hranici 25 000 korun. Častěji než muži také investují pravidelně každý měsíc.

2M1A2992 7Říjnový déšť prostopášně bubnoval do hladiny Máchova jezera, podvečerní čas protkaný mlhami a nostalgií se kolíbal nad vodou a novináři byli letos prvními, kdo si mohl vychutnat plavbu lodí Máj tak, jak se bude odehrávat v době letošního adventu. Ve chvílích, v nichž se těšíme na příchod kouzel a pohádek, vůni jehličí a cukroví, a které vyvrcholí Štědrým dnem, mají příznivci neobvyklých zážitků možnost pookřát na palubě největší lodi společnosti Regata Máchovo jezero a.s.

2022 11 18Vánoce se pomalu, ale jistě blíží a s nimi úvahy o tom, jaké cukroví si letos najde cestu na váš slavnostně vyzdobený vánoční stůl. Pokud dáváte přednost pravé české klasice, a k tomu ji chcete mít z opravdu kvalitních biosurovin a s láskou ručně zpracovanou, objednejte si vánoční cukroví z Biopekárny Zemanka. Na pečení se použije pravé máslo, čokoláda v nejvyšší kvalitě a kvalitní ořechy. Všechny druhy budou vyrobené podle tradičních vyzkoušených rodinných receptů.

Krása, půvab a zdraví. Témata, kterými profesionální kosmetická značka GERnétic žije každý den. A nyní vám přináší také podcasty o tom, jak z péče, životního stylu i toho, co nám bylo dáno do víku, získat maximum. Žijte Na vlnách krásy GERnétic.

2022 10 17Většina Čechů se domnívá, že u produktů, které lze zakoupit v drogeriích, je důležité dbát na ohleduplnost k životnímu prostředí. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti dm drogerie markt. Po ekologickém produktu sáhne alespoň občas, nebo i častěji téměř 70 % lidí. Jejich nákupní chování se přitom změnilo zejména v posledním roce.

00 lFirmy i absolventi škol si často kladou podobnou otázku: Jak získat zkušeného manažera nebo se jím v krátké době stát? Albert vytvořil trainee program, který formou intenzivního jedenapůlročního tréninku a spolupráce s vedením společnosti účastníky zaškolí. Pokud program úspěšně absolvují, společnost jim nabídne možnost nastoupit na vybrané pozice. První ročník programu ukončila trojice trainees, z nichž dva zůstávají v Albertu dále pracovat jako manažeři sortimentu.

DracîSnaha ochránit peníze před inflací, teplé podnebí a nízké ceny nemovitostí lákají Čechy ke koupi apartmánů na albánské riviéře. Z důvodu vysokých cen domů a bytů v ČR, ale i předražených nemovitostí k rekreaci, se Češi poohlížejí v zahraničí. Oblíbenými destinacemi k nákupu nemovitosti u moře je dlouhodobě Chorvatsko, Itálie nebo Španělsko. V posledních letech se zvedá zájem o Albánii, která zahájila přístupové rozhovory s EU, je členem NATO a zažívá ekonomický růst.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

kniha mesice madam business 2025 leden Takovi jsme byli ZindelovaTakoví jsme byli

Michaela Zindelová

Jak jsme žili v šedesátkách? Jak jsme se oblékali v sedmdesátkách a kdo byly naše idoly v osmdesátkách? Móda a životní styl optikou nynější pamětnice, tehdejší studentky, později módní redaktorky, autorky a sběratelky času. Kniha plná unikátních fotografií je určená všem, kteří mají chuť se ohlížet. Stojí rozkročená mezi módou, životním stylem a kulturou, balancuje na hraně mezi amatérskou rovinou a populárně naučnou literaturou, dotýká se nejen proměn v pánském a dámském oblečení, ale také líčení, doplňků i toho, jak se tehdy žilo a jaký vliv měla na módu a životní styl tehdejší životní realita.

 

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB