Zákazníci ekologických produktů se zelenou žabkou Frosch přispěli k výsadbě 5000 nových stromků v oblasti Moravského krasu. Za každé dva produkty zakoupené u vybraných zákazníků nakoupila a zasadila firma Frosch novou sazenici.
Dnešní svět je velmi komplikovaný a život se odehrává v rychlém tempu. Lidé jsou vystaveni obrovskému tlaku v různých oblastech i nepřebernému množství informací, jež se perou o jejich pozornost. Přehlcení je jedním ze zdrojů stresu, jenž může razantně ovlivnit životní pohodu, fyzické i psychické zdraví. Přitom jsou nástroje pro udržení dobré kondice i psychického rozpoložení na dosah ruky.
Ve stavebnictví dlouhodobě chybí dostatek odborných zaměstnanců. Firmy obtížně obsazují zejména technické pozice. Obrovský potenciál pracovní síly přitom představuje zhruba 570 000 žen, které jsou nyní mimo trh práce. Ukazuje to loňská studie Boston Consulting Group a Aspen Institute CE. V oboru stavebnictví je podle dat ČSÚ podíl žen dlouhodobě jen kolem 9 %. U největšího rezidenčního stavitele Central Group ženy tvoří 43 % všech zaměstnanců, na technických pozicích pak 38 %.
Je vám dvacet, čtyřicet či šedesát a zatím jste nevyzkoušeli posilující účinky lázní? Tak právě teď nastal ten správný čas do nich vyrazit. Lázeňskými hosty totiž nemusí být pouze ti, u nichž byla diagnostikována nějaká nemoc! „Rádi bychom do našich lázní pozvali i lázeňské nováčky nebo všechny, kteří si myslí, že jsou lázně jenom pro nemocné. Pro letošní rok jsme připravili nový pobyt s názvem Lázně na zkoušku,“ řekl úvodem Ing. Jiří Dědek, generální ředitel společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Královny, šlechtičny, měšťanky – ženy vyšších společenských vrstev ve středověké Evropě výrazně zasáhly do sféry umění: ať už jako objednavatelky, zakladatelky, nebo mecenášky nejrůznějších uměleckých děl a staveb, či tvůrkyně uměleckých děl. Jaká byla jejich role: aktivní, nebo pasivní? Takové bylo téma mezinárodní konference o mecenášských a tvůrčích aktivitách žen ve středověké Evropě od 13. do poloviny 16. století, která se konala v listopadu v Praze.
Jak navrhovat a inovovat digitální služby
Petra Jílková
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlým vývojem a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální služby.