gullováŽeny s vlastní profesní kariérou působí odborníkům na etiketu problémy. Dříve se na veřejnosti objevovaly výlučně jako doprovod manželů. Zapojení žen do pracovního procesu není jevem novým, ale teprve nedávno začaly ženy zaujímat i vyšší posty ve firmách, státní správě, diplomacii či v politice. Ve služebním styku by se mělo zacházet se ženou podobně jako s mužem, ne však stejně.

in spiromatOtevřít na scéně podnikatelských a manažerských příběhů téma ženy v zemědělství byl dobrý nápad, který s předvánočním časem dobře rezonoval. Totiž: 2. prosince minulého roku se v Praze uskutečnil IX. INSPIROMAT Klubu manažerek pod vedením PhDr. Lenky Tomešové. Setkání žen v čele s těmi, jež svůj život zasvětily právě zemědělství. Rozkrylo komunikaci osobností k oboru, který v naší společnosti v minulých letech tak trochu pozbyl na kráse a ztratil společenský glanc, ku škodě nás všech. A ku škodě ve vztahu k hodnotám, jež je nutné vnímat a vážit si jich.

Věra KomárováNové logo hlásící se k legendárnímu make-upu a k mezinárodně populární Praze, nové sídlo firmy a nová varna barevných kosmetických hmot ve vlastní továrně v Brně. A samozřejmě i nové produkty: krycí, voděodolný a dlouhotrvající make-up Longwear Cover, stínové paletky Drama a Romance, luxusní srdíčková paletka na tvář, Collagen sérum a dva parfémy, doplňující stávající řadu dámských i pánských vůní. Takové jsou novinky konce roku 2019 u značky Dermacol, největšího českého výrobce kosmetiky.

OCP 2019 Vitezky katego rie Malá společnostZačátky podnikání jsou začátky velkých příběhů. Člověk si to vůbec neuvědomuje, protože řeší spousty všelijakých starostí, učí se každou hodinou něco nového, potýká se s riziky, o nichž neví, co mohou přinést. Jsou to však také okamžiky plné adrenalinu, nespoutaného nadšení a touhy udělat něco po svém, ale tak, aby to mělo smysl i pro ostatní. V tom je podnikání hrdinnou stopou našich všedních dnů i těch svátečních. Když podnikáte, pak srdcem i rozumem, ve dne i v noci, v klasické pracovní době, ale také o sobotách či nedělích... A když rekapitulujete, někdy, po roce, dvou, dvaceti, říkáte si, že to přece jen stálo za to. Začít...

ob álkyO tom, že i v digitálním světě k nám patří poštovní obálka, vypovídala naše anketa v listopadové Madam Business. Sedmi podnikatelek a manažerek jsme se ptali, zda ji v korespondenci používají, jaký význam jí přikládají, jaký k ní mají vztah. Partnerem ankety byla společnost KRKONOŠSKÉ OBÁLKY s.r.o. Kterou odpověď vybral jako nejlepší Ing. David Kotajný, MBA, ředitel uvedené firmy? To se dočtete v následujících řádcích, které nám David Kotajný zaslal:

Mgr. Jarmila PodhornáMgr. Jarmila PodhornáŘíkali jste si, že se letos vánočním shonem nenecháte vyvést z míry? A zase to není pravda? Stresu přibývá, povinnosti rostou rychlostí světla? Do toho viróza, vybírání dárků pod stromeček a nečekané radosti i starosti? Firma vás potřebuje a rodina ještě více? Jak z toho ven? Možná rozumně, pragmaticky a bez emocí. Pomocnou ruku podávají bylinky a výtažky z nich. O tom odbornice na slovo vzatá, majitelka společnosti NADĚJE Mgr. Jarmila Podhorná:

krk obalCo všechno se vejde do poštovní obálky? Úřední dopis, věcně psaná faktura i přáníčka od srdce k Vánocům, životnímu jubileu nebo při jiné vhodné příležitosti. Přestože musí vzdorovat tlaku elektronické komunikace, požadavkům na rychlost, okamžitou zpětnou vazbu a nízké náklady, neztrácí tradiční psaní na významu. Naopak, když je provedeno kaligraficky, s osobitou grafikou, na kvalitním papíře, nese s sebou spoustu lidských emocí, originální pečeť odesílatele. Pak přednosti papírového dopisu teprve vyniknou. 

fakt uryPětina všech plateb v ČR není uhrazená včas, některé účty dokonce nezaplacené zůstanou. V důsledku toho se české firmy více než loni potýkají s poklesem zisků (40 %), investic (20 %), a naopak se zvyšováním cen (17 %). Dvěma třetinám společností pomáhají s navrácením prostředků externí služby specializované na inkaso pohledávek. Zpět získané peníze využívá 69 % majitelů k úhradě vlastních dluhů, výrazně je ale investují i do výzkumu (30 %). To vyplývá z výsledků celoevropského průzkumu platební morálky pro společnost EOS Group.

Aktuální vydání v PDF

Září 2021

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
   smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

male kroky s velky ucinkem gradaMalé kroky s velkým účinkem
Minimálními změnami k maximální spokojenosti

Miriam Junge

V této knize vám autorka, která je zároveň psychoterapeutkou a koučkou, představí praktická cvičení, s jejichž pomocí dokážete změnit své návyky a dosáhnout cílů, které jste si vytyčili. Každý den bezmyšlenkovitě plníme hromady úkolů, jsme pod neustálým tlakem na výkon a všechno bychom měli mít hotové pokud možno již včera, a přitom ztrácíme svůj osobní cíl. Tím cílem může být cokoliv – štěstí, spokojenost, osobní rozvoj nebo náš úspěch.

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB