koloLetošní ročník projektu Do práce na kole dokázal během května ušetřit přes 457 tun oxidu uhličitého. Zapojilo se do něj celkem 16 347 zájemců, kteří na cestu do práce preferovali místo automobilu kolo, běh či chůzi. Projektu se opět jako generální partner zúčastnila společnost GLS, která o snižování emisí skleníkových plynů dlouhodobě usiluje i v rámci balíkové přepravy.

henkelPřesně od 4. července startuje již třetí ročník kampaně Vraťte stromům korunu, ve které síť drogerií ROSSMANN ve spolupráci se společností Henkel divizí Beauty Care ČR nabízí zákazníkům možnost udělat něco dobrého pro své okolí. 

2018 08 14 11 53 43 royal bay cz.pdf

Společnost ARIES, a.s., silný hráč na poli zdravotní i sportovní komprese, rozšířil portfolio svých výrobních řad o ortopedické bandáže, jejichž výrobce Bandage, s.r.o., letos v dubnu koupil, a stal se tak stoprocentním vlastníkem. Obohacení výroby o ortopedickou řadu přizpůsobuje společnost i své logo. Nově je brand výrobce ARIES komunikován s dovětkem Medical Products, kterých nejlépe vystihuje hlavní směr produkce.

 MG 7775Když jsem přicházela k showroomu, kde jsem si měla vyzvednout naše další testovací auto značky Hyundai, doufala, jsem, že to bude malé SUV zahalené do žluto-zeleného metalického hávu a že bude tím, které má naší redakci trochu zvednout náladu. A byl to správný odhad. Už první emoce a první kontakt naznačily, že nám Hyundai Kona s benzinovým přeplňovaným litrovým motorem označeným T-GDI 120 udělá radost. A tak se také stalo.

MB foto 01Skupina Emil Frey v České republice jmenovala do funkce ředitelky značky DS od 1. července 2018 Martinu Bedrnovou. Ta doposud zastává funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA. Značka DS, která přenáší know-how francouzského luxusu, rafinovanosti a stylu do automobilového prostředí, uvádí novou generaci vozů a nastupuje zcela samostatnou cestu v prémiovém segmentu. A to s sebou logicky nese i vývoj v podobě vlastního nezávislého pracovního týmu.

kurePodle průzkumu od Buřinky, Stavební spořitelny České spořitelny, mají Češi stále rádi teplé večeře a společné stolování. Tři čtvrtiny českých domácností mají teplou večeři aspoň čtyřikrát týdně, a 29 % dokonce denně. K jednomu stolu při společné večeři zasedá denně 37 % lidí a aspoň čtyřikrát v týdnu si společné stolování dopřeje nadpoloviční většina z nás (59 %). Průzkum potvrdil, že kuchyň je stále srdcem domácnosti a dělá z bydlení ten pravý domov. I proto do ní Češi rádi investují. Podle interních statistik Buřinky téměř třetinu úvěrů, které tato stavební spořitelna v loňském roce poskytla, využili klienti na pořízení nebo renovaci kuchyně.

regulaceModerní ekonomiky potřebují dobrou regulaci, která bude podporovat růst, investice, inovace, otevřenost trhu a prosazovat zákonnost. Naopak špatné regulační prostředí podkopává konkurenceschopnost podniků i důvěru občanů ve vládu a ve veřejném životě podporuje korupci. Na tomto závěru se shodli účastníci semináře, který nedávno uspořádal v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR v Praze Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR. Seminář předcházel otevření výstavy The Future of Brands instalované také v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR.

práceKteré dny v týdnu lidé nejčastěji procházejí pracovní inzeráty? A ve kterou denní dobu? V jakých krajích nejvíce zájemci reagují, o jaké pracovní pozice mají největší zájem? Tyto a další zajímavé poznatky vyplývají z analýzy údajů pracovního portálu Profesia.cz.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
americka kosmetika paulas choice komora mody 83 excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98

Tip Grady

124770 web rec telaOdhalte záměry všech lidí, se kterými se potkáte! Nejlepší způsob, jak porozumět svým přátelům, partnerům či kolegům, je naučit se číst řeč těla. S její znalostí dokážete odhalit skutečné záměry a pocity druhých. Co si o vás opravdu myslí váš šéf? Má o vás váš potenciální partner či partnerka skutečně zájem? Proč si lidé sahají na krk, když se dozví nepříjemnou novinu? Co znamená, když si ženy při telefonování hrají s vlasy? Proč lidé doširoka otevírají oči, když vidí někoho, koho mají rádi? Odpovědi brzy poznáte, když se do této neobyčejné publikace začtete.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB