Tomas KornerŘekněme si to bez obalu: Zboží bez obalu prostě bezpečně nepřevezete. Obaly jsou důležitou logistickou disciplínou, a proto má skupina Geis speciální produkt, který nazvala jednoduše Obaly. Vedoucím tohoto produktu je obalový specialista Tomáš Körner. Stojí za to si přečíst jeho názory.

shutterstock 168158834Snaha udržet si stávající zaměstnance a přilákat nové nutí zaměstnavatele ke stále větším investicím do kvality pracovního prostředí. V minulých letech velká část českých firem tuto otázku neřešila a snažila se na podobných výdajích šetřit, dnes je tomu naopak. Zaměstnavatelé nejen že investují do nových sídel, kanceláří, vybavení a modernizace provozů, ale pečlivě řeší i čistotu na pracovišti.

19ML3144Netradičně ve stylu Benátského karnevalu se konal v březnu na pražském Žofíně dobročinný ples společnosti yourchance. Účast více než 120 hostů podpořila a potvrdila smysl a poslání yourchance a jejích dvou stěžejních projektů Začni správně a Finanční gramotnost do škol. Záštitu nad večerem převzal starosta Prahy 1 Mgr. Pavel Čižinský. Prvními dámami události byly zakladatelky společnosti Jana Merunková a Gabriela Křivánková.

 MG 7217Životem nás provází spěch. Někdy máme pocit, že není čas už vůbec na nic. Ani na to, abychom si připravili teplou večeři. Často otevřeme chladničku, vylovíme třeba jogurt nebo vaničku tvarohu, přizdobíme pažitkou, zakousneme černý chléb... Ani toto ale není špatná volba. Potěšení pro žaludek v podobně mléčného výrobku je na místě. Stejně tak jako třeba pořádná mísa zeleniny jako třeba kadeřávek, lístky pampelišky, římského salátu, česnáčku, ředkvičky s čepicí bílého tučného jogurtu. Tomu se nedá prostě odolat. Mnohými zdravými dobrotami nás zásobuje Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r.o., kde jsem měla tu čest několikrát poslouchat názory odborníků nejen na zdravou výživu, ale například i na místo zakysaných produktů v našem stravování. Inu, člověk se musí stále učit. Musím také podotknout, že zdejší provoz je ukázkou špičkových technologií, souhry člověka a strojů, všudypřítomné absolutní čistoty i hrdosti na pověst, již mlékárna mezi spotřebiteli získala. Zdeňka Bukovjana, obchodního ředitele, jsem se zeptala:

IMGP4499aZnačka prvotřídní francouzské kosmetiky GERnétic měla v České republice úspěšný březen provázený mnoha aktivitami. Jednou z nich byl křest publikace nazvané Krásná pod vlivem Luny aneb Péče o krásu a zdraví od ledna do prosince 2019. Uskutečnil se v Praze 16. března u příležitosti uvádění jedinečné novinky na český trh (jde o Vital Tranfer Visage a Vital Transfer Corps – hormoceutické přípravky s omlazujícím efektem). S atraktivním obsahem si pohrála jedna z významných firemních kosmetiček a odborná školitelka GERnétic Blanka Chmelíková, která se zabývá také jógou či vlivem Měsíce na život člověka. Připomněla, že v dubnu je podle tradiční čínské medicíny potřeba posilovat játra. Jsou klíčovým orgánem metabolizmu a zaslouží si naši péči.

Plastický chirurg MUDr. Jiří BayerPrvní prsní silikonový implantát na světě si nechala 16. března před 57 lety ve spojených Státech voperovat Timmie Jean Lindseyová, tehdy takřka třicetiletá matka šesti dětí. A odstartovala tak velký boom. Jen v roce 2017 se podle Mezinárodní celosvětové organizace pro estetickou plastickou chirurgii (ISAPS) realizovalo už přes 3 200 000 zákroků, což představuje o 4 % víc než v roce předchozím.

Aktuální vydání v PDF

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_88 2018 yourchance rgb color120
  excellentni zena logo smart press logo mleko vas zdravi2 dandelion98logo klub manazerek 150

Tip Grady

tohle je marketing

Tohle je marketing! – Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě

Godin Seth

Seth Godin nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází ze zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů spotřebitelů. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět! Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB