bydleni grafInvestování do bydlení se nově stalo pro Čechy národním sportem. Zatímco v minulosti převažovali mezi investory do bytů v Praze cizinci, dnes jsou to stále častěji Češi. Napomohl tomu především růst ekonomiky, nízká nezaměstnanost a levné hypotéky. Díky tomu narostl také podíl bytů, které si zákazníci kupují jako investiční, ať již s plánem výhodněji než v bance uložit vydělané peníze, nebo je dokonce rozmnožit formou pronajímání. Vyplývá to z pravidelného průzkumu mezi zákazníky, který zrealizoval největší rezidenční stavitel v zemi Central Group. Na trhu se firma podílí téměř 20 %, a proto lze data považovat za odpovídající pražské realitě.

PG Makro 1Společnosti Procter & Gamble a Makro počátkem září v České republice zahájily novou iniciativu. Poskytnou prostřednictvím programu P&G Čistá voda dětem pitnou vodu v oblastech s jejím nedostatkem. P&G se celosvětově spojil se Skupinou Metro, jejíž součástí je i česká síť Makro, v níž nyní může každý od 6. září do 17. října nákupem produktů P&G na program Čistá voda dětem přispět. Zakoupení jednoho výrobku bude znamenat jeden den čisté vody pro potřebné.

kdyz deda a babi hlidaji foto zdroj LIKEFOTOHlídání vnoučátek je pro každého prarodiče skvěle strávený čas, který si zaslouží svoji památku. Mnozí z našich čtenářek a čtenářů, byť ještě stále působí v podnikatelských a manažerských pozicích, jsou již ve věku, kdy se právě o svůj volný čas začínají dělit. Tráví ho například s vnoučaty. Při takových příležitostech vzniká hodně fotografií. Společné chvíle prarodičů a vnoučat zaznamenané na fotce můžete zhodnotit, když je tzv. dáte pod sklo.

IMGP1059 a

Pustí-li se ženy do podnikání, dávají ostatním i kus svého srdce. Stávají se z nich osobnosti, od nichž se ostatní rádi nechávají inspirovat. A na velikosti businessu nezáleží. Může to být stejně dobře nadnárodní koncern jako činnost provozovaná na lokální úrovni se silným napojením na komunitu tvořenou obyvateli města či okolních vesnic. Mezi takové podnikatelky, které zanechávají v místě, kde rozvíjejí to, co je naplňuje, nesmazatelný otisk v paměti lidí, patří také gerneticienne. Ženy, které se rozhodly, že půvab musí vyrůstat na principech, jež prosazoval Dr. Albert Laporte, zakladatel kosmetické značky GERnétic. Tedy na zdraví, psychické pohodě, laskavosti, pochopení, porozumění sobě samým.

P8095247.jpgMám ráda hrnky, hrnečky, šálky, kafáče, obří i ty maličké, do kterých se vejde jen jeden jediný lok kávy, ale i ty bachraté, někdy až agresivně neforemné, či až příliš stylové, z nichž popíjíme rádi bylinkový čaj na zahradě a v zimě doma u kamen, prostě všelijaké. Kdybych měla muzeum, jistě bych je sbírala a sbírala a vystavovala, vytvářela z nich kreace, vymýšlela bych si, jaký k té či oné příležitosti použít a v jakých souvislostech nabídnout. Nejen k servírování rozmanitých nápojů, ale také k aranžování květin, větviček, stébel, kaktusů, kamínků, bonbonů, prostě všeho, čím se snažíme dělat příbytek, kancelář, koupelnu, verandu, pergolu útulnou, krásnou, inspirativní, milou a nejmilejší.

smrt nema sanciGenerální zastoupení francouzské kosmetiky GERnétic pro český a slovenský trh podporuje dlouhodobě smysluplné projekty. Připojilo se tedy i k významné iniciativě, jejímž posláním je aktivně propagovat dárcovství krve a trvale o ně zvedat zájem široké veřejnosti na území celé České republiky. Projekt nazvavý Smrt nemá šanci by měl přinést 100 000 nových dárců krve.

ženy graf.jpgVe vrcholovém managementu největších českých firem se ženy uplatňují nejhůře za posledních pět let. Zatímco v roce 2014 na nejvyšších řídicích místech působilo 30 % manažerek, koncem loňského roku jich bylo necelých 27 %.

pražáková1.jpgBylinky mají velkou moc. A ten, kdo si jich váží a umí je využívat podle léty umocňovaných pravidel, dělá pro svou kondici mnoho dobrého. Skutečnost, že o bylinky a jejich účinky se zajímá stále více nadšenců, dělá radost i Mgr. Jarmile Podhorné, majitelce firmy NADĚJE z Brodku u Konice. Právě tato žena disponuje neuvěřitelnými znalostmi o rostlinách a jejich léčivých účincích, její bylinné tinktury a další přípravky jsou vyhledávané stále větším množstvím lidí. I proto jsme uskutečnili naši červencovou bylinkovou anketu nazvanou Zdraví a krása na dosah ruky... z přírody právě pod její záštitou.

Aktuální vydání v PDF

Prosinec 2017

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Soutěže

Generální partner:

rossmann_239_239

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124 manner84_84

Tip Grady

106196

Zápasíte s obavami, závistí, žárlivostí, pocity méněcennosti či viny? Býváte pesimističtí, zlostní, nedůvěřiví nebo kritičtí? Ztrácíte sebedůvěru a nevíte, jak dál? Naučte se s touto knihou ovládnout své myšlenky, které jsou klíčem k vašim pocitům, a najít cestu ke spokojenému a šťastnému životu. Dozvíte se, jak emoce vznikají, jak si přivodit ty příjemné, získáte také rychlé tipy pro dobrou náladu pro každý den.

Instagram

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB